ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/6/2011
Scoop
Μάχη για... CHAMPIONS LEAGUE!
«Πράσινες» τεχνολογίες... το μεγάλο βιομηχανικό «μυστικό»
Διαβάστηκε από 17168 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/6/2011
Mε αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση της νέας BMW Σειρά 1, προχωράμε σε μια καταρχήν σύγκρισή της με τα μελλοντικά Audi A3 και Mercedes A-Class. Τα 3 γερμανικά premium μοντέλα αναμένονται πιο ώριμα και πιο ολοκληρωμένα από ποτέ, διεκδικώντας το κάθε ένα ξεχωριστά την κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Με παραδοσιακό χατσαμπακ αλλά και διακριτικά κουπέ αμάξωμα, το 3θυρο πρωτότυπο Concept A δίχνει την αλλαγή φιλοσοφία της Mercedes για τη μικρομεσαία κατηγορία.

Oι BMW, Αudi και Mercedes είναι φυσικά ανάμεσα στους κατασκευαστές με πολύ μεγάλες επενδύσεις στον τομέα των οικολογικών εφαρμογών.
Και οι 3 εταιρείες έχουν κάνει μεγάλα άλματα σε τομείς, όπως είναι η υβριδική τεχνολογία, η ηλεκτροκίνηση αλλά και σε επιμέρους συστήματα για το μακρινό μέλλον, όπως είναι η υδρογονοκίνηση.
Σε κάθε περίπτωση, τόσο η νέα Σειρά 1, όσο και τα επόμενα Audi A3 και Mercedes A-Class, λογικά, θα τα δούμε και σε υβριδικές εκδόσεις, ίσως και σε ηλεκτρικές, λίγο αργότερα χρονικά από την περίοδο κατά την οποία θα ξεκινήσουν να διατίθενται οι απλές τους εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.
Mε αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση της νέας BMW Σειρά 1, προχωράμε σε μια καταρχήν σύγκρισή της με τα μελλοντικά Audi A3 και Mercedes A-Class. Τα 3 γερμανικά premium μοντέλα αναμένονται πιο ώριμα και πιο ολοκληρωμένα από ποτέ, διεκδικώντας το κάθε ένα ξεχωριστά την κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Δυναμικές και σπορτίφ θα είναι οι 5θυρες (Sportback) εκδόσεις αμαξώματος της επόμενης γενιάς του Audi A3 (κατασκοπευτική εικονα).
Συγκεκριμένα, η τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που εξελίσσει η BMW για τη μελλοντική σειρά μοντέλων i, αναμένεται να περάσει σταδιακά σε όλα της τα "προϊόντα", όπως στη Σειρά 1. Πριν από αυτό όμως, αναμένουμε υβριδικές εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου, με την επικουρική συμμετοχή ενός ηλεκτροκινητήρα. Προς το παρόν, η βαυαρική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει αναλυτικά στοιχεία για αυτά.
Από την άλλη, η Mercedes ξεκίνησε το 2009 βάζοντας την υβριδική S-Class στη μαζική παραγωγή.
Μια παραλλαγή του υβριδικού συστήματος της S-Class θα δούμε και στην επόμενη A-Class που πάντως, ως πρωτότυπο (A-Class Concept) φέρει 2λιτρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού με ισχύ πάνω από 200 ίππους.

 
 Η νέα BMW Σειρά 1 απέναντι στα μελλοντικά Audi A3 και Mercedes A-Class
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σε design δείχνουν να κερδίζουν τα Α3 και A-Class
Με το βλέμμα στους κινητήρες βενζίνης της BMW
«Πράσινες» τεχνολογίες... το μεγάλο βιομηχανικό «μυστικό»
«Υβριδικό» προβάδισμα για την Audi