Διαβάστηκε από 3604αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2011
Ο 2κύλινδρος TwinAir κινητήρας του
500 είναι ένας από τους πιο σύγχρονους βενζινοκινητήρες του σήμερα.
Διαθέτει υπερτροφοδότηση, βασίζεται
στην τεχνολογία MultiAir της Fiat και
συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop.
Στη γκάμα των μηχανικών συνόλων του Fiat 500 συναντούμε αρχικά, τον 4κύλινδρο 1.200άρη των
71 «πραγματικών» ίππων που διακρίνεται για την ελαστικότητά του
από χαμηλά, αλλά και για την οικονομία καυσίμου (5,1 λτ./100 χλμ.).
Έπειτα, ακολουθεί ο 4κύλινδρος
1.400άρης των 101 δυναμομετρημένων ίππων που ξεχωρίζει για την
πολύ καλή του απόδοση και προσφέρει κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις. Το περισσότερο ενδιαφέρον όμως, συγκεντρώνει ο
νεότερος turbo των μόλις 875 κ.εκ.
και 2 κυλίνδρων (TwinAir). Αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους και κινεί σβέλτα το 500αράκι, την ίδια
στιγμή που η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, 95 γρ./χλμ. Έτσι, η
επιλογή αυτή εξασφαλίζει μηδενικά
τέλη κυκλοφορίας στον ιδιοκτήτη
του οχήματος. Τέλος, υπάρχει και ο
1.300άρης diesel της σειράς MultiJet με 95 ίππους και ακόμη περισσότερη οικονομία και οικολογία.
Διαθέσιμοι κινητήρες
- 1,2 69 PS: 1.242 κ.εκ.,
μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100
χλμ. (5,0 λτ. με κιβώτιο Dualogic),
εκπομπές CO2 119
γρ./χλμ. (118 γρ./χλμ. με κι-
βώτιο Dualogic)
- 0,9 TwinAir 85 PS: 875
κ.εκ., μέση κατανάλωση 4,1
λτ./100 χλμ. (4,0 λτ. με κιβώ-
τιο Dualogic), εκπομπές CO2
95 γρ./χλμ. (92 γρ./χλμ. με κι-
βώτιο Dualogic)
- 1,4 16V 100 PS: 1.368
κ.εκ., μέση κατανάλωση 6,3
λτ./100 χλμ. (6,0 λτ. με κιβώ-
τιο Dualogic), εκπομπές CO2
149 γρ./χλμ. (140 γρ./χλμ. με
κιβώτιο Dualogic)
- 1,3 MTJ 95 PS: 1.248
κ.εκ., μέση κατανάλωση 3,9
λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2
104 γρ./χλμ.