Το βασικό νέο στοιχείο που διαπιστώνει ο οδηγός εισερχόμενος στο νέο Ypsilon είναι η διαμόρφωση της κεντρικής κονσόλας το κάτω άκρο της οποίας προεξέχει από την υπόλοιπη κάθετη επιφάνεια "φιλοξενώντας" σε αυτό το σημείο τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο πίνακας οργάνων είναι κεντρικά τοποθετημένος στο άνω τμήμα του ταμπλό και διαθέτει στρογγυλό στροφόμετρο και ταχύμετρο (μαζί με όργανο κοινό για τη στάθμη της βενζίνης και τη θερμοκρασία του αντιψυκτικού υγρού). Το λευκό-μπεζ χρώμα στο φόντο των οργάνων, το μεταλλικό περίγραμμά τους καθώς και οι χαρακτήρες των ενδείξεων δημιουργούν ευχάριστη αντίθεση σε σχέση με την κεντρική κονσόλα η οποία ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας (λόγω της ύπαρξης αυτόματου κλιματισμού) έχει ένα έντονο hi-tech ύφος.
Το δε τιμόνι με τις τέσσερις ακτίνες άφησε θετικές εντυπώσεις καθώς η πλατιά επιφάνεια στο εσωτερικό της στεφάνης παραπέμπει ευθέως στο σχήμα της μάσκας του αμαξώματος. Για μία ακόμη φορά το μικρό όχημα της Lancia κλέβει την παράσταση λόγω των υλικών που χρησιμοποιούνται στο ταμπλό και τα καθίσματα. Η επιλογή υφασμάτινης επένδυσης για το εγκάρσιο τμήμα στο κέντρο του ταμπλό, τα σκουρόχρωμα πλαστικά (σκληρά μεν αλλά καλής ποιότητας), οι όμορφες πλαστικές ανοιχτόχρωμες επενδύσεις στο εσωτερικό των θυρών, οι επιχρωμιωμένες λαβές και η διχρωμία στα καθίσματα (κόκκινο μαύρο στην περίπτωσή του αυτοκινήτου δοκιμής) δεν αφήνουν περιθώρια αρνητικής κριτικής σε επίπεδο αισθητικής. Το φινίρισμα είναι πολύ καλό ενώ γενικά η κατασκευή δείχνει συμπαγής χωρίς ωστόσο να λείπουν κάποιες πολύ μικρές ατέλειες στον τομέα της συναρμολόγησης.
Η θέση οδήγησης είναι επίσης πολύ καλή λόγω της καθ' ύψος ρύθμισης του καθίσματος (προαιρετικά και ρύθμιση της πλάτης στο κάτω τμήμα της) καθώς και της ρύθμισης του τιμονιού σε δύο κατευθύνσεις. Ο εξοπλισμός στη φθηνότερη έκδοση των 1,4 λίτρων (Argento) περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους (δύο μετωπικούς και δύο οροφής τύπου κουρτίνας), ABS με EBD, air-condition, ηλ. παράθυρα, ρύθμιση τιμονιού και καθίσματος οδηγού, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό υπολογιστή ταξιδιού κ.λπ. H πιο ακριβή (Platino) φέρει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό δύο ζωνών, cruise control, ηλ. καθρέφτες, δίχρωμες εσωτερικές επενδύσεις, προβολείς ομίχλης, ράδιο-CD κ.λπ.
Το ταμπλό του νέου Ypsilon είναι ελκυστικό αισθητικά,
με καλή ποιότητα κατασκευής και έναν όμορφο συνδυασμό ρετρό και σύγχρονων στοιχείων.
Η θέση οδήγησης είναι καλή χάρη στις ρυθμίσεις που δέχονται το κάθισμα και το τιμόνι.
Ο επιλογέας βρίσκεται πλέον στη βάση της κεντρικής κονσόλας, λύση που άφησε καλές εντυπώσεις.