Η δομή των αναρτήσεων περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και αντιστρεπτική δοκό ενώ αντίστοιχα στο πίσω μέρος έχουν τοποθετηθεί ημιάκαμπτος άξονας με ετερόκεντρα αμορτισέρ και ελατήρια και αντιστρεπτική δοκός. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι μαλακή και δείχνει ότι κύριος στόχος είναι η παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης. Η απορρόφηση των οδικών ανωμαλιών επιτυγχάνεται ομαλά και αθόρυβα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, όμως η διέλευση από συνεχείς εγκάρσιες ανομοιομορφίες στο δρόμο επιφέρει μια νευρικότητα στις αντιδράσεις του πίσω μέρους η οποία πάντως δεν ενοχλεί. Επιπλέον, τα (έξτρα) ελαστικά 195/45 16'' μετριάζουν το τελικό αποτέλεσμα στον τομέα αυτό και δείχνουν ότι αξιοπρόσεκτη επιλογή είναι και τα ελαστικά διαστάσεων 195/55 15'' ή και 185/65 14'' που διαθέτουν ως στάνταρ η βασική και η πιο ακριβή έκδοση του Ypsilon στα 1,4 λίτρα.
Οι κλίσεις στις στροφές δεν ενοχλούν τον οδηγό καθώς δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα που εξασφαλίζει το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με την ονομασία Dualdrive. To τελευταίο έχει αρκετά καλή αίσθηση ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες όπου έχει τη δυνατότητα να κινηθεί το Ypsilon 1,4 16V, ενώ διαθέτει και τη λειτουργία City κατά την οποία αυξάνεται σημαντικά η υποβοήθηση και εξυπηρετούνται καλύτερα οι ανάγκες π.χ. για ελιγμό στάθμευσης σε αστικό περιβάλλον. Η βασική αντίδραση του οχήματος υπό πίεση είναι η εμφάνιση υποστροφής σε φυσιολογικά επίπεδα ενώ και η υπερστροφή δεν είναι εκτός του "ρεπερτορίου" του Ypsilon κάτω υπό ορισμένες συνθήκες βέβαια (ολισθηρό οδόστρωμα και βίαιη επιβράδυνση μέσα στη στροφή). Ο έλεγχος είναι πάντως απόλυτα εφικτός καθώς η ταχύτητα και η πληροφόρηση που παρέχει το τιμόνι είναι καλές.
Σε γενικές γραμμές το όχημα δεν έχει έκδηλο σπορτίφ χαρακτήρα, είναι όμως άνετο, σταθερό και ασφαλές επιτρέποντας αρκετά γρήγορες μετακινήσεις. Πολύ καλή είναι η επίδοση των φρένων όπως και η αίσθηση του μεσαίου πεντάλ καθώς η απόσταση ακινητοποίησης 100-0 χλμ/ώρα είναι 41,4 μέτρα. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους εμπρός και μεγαλύτερης διαμέτρου ταμπούρα στο πίσω μέρος με στάνταρ το ABS και το EBD. Ελαφρύ και με όχι τόσο καλή αίσθηση είναι το πεντάλ του γκαζιού ενώ και το πεντάλ του συμπλέκτη είναι τοποθετημένο σχετικά ψηλά απαιτώντας εξοικείωση κατά τα πρώτα χιλιόμετρα.
To Lancia Ypsilon 1,4 16V κινείται με την ίδια ευκολία εντός και εκτός πόλης έχοντας τη δυνατότητα να δώσει άλλο "αέρα" ακόμη και σε μια απλή βόλτα.
Σε δρόμο με στροφές η οδική συμπεριφορά είναι κατά βάση υποστροφική χωρίς όμως να προκαλεί ανησυχία στον οδηγό καθώς όλες οι αντιδράσεις
ελέγχονται με ευκολία.