Αύξηση της τάξης του 17% είδαν το Σεπτέμβρη οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γαλλία, ένα γεγονός το οποίο απορρέει από την ύπαρξη του κύκλου δοκιμών WLTP.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται η βιομηχανική ένωση CCFA της χώρας, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γαλλία το Σεπτέμβριο του 2019 αυξήθηκαν κατά 17 % σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Ωστόσο η συγκεκριμένη αύξηση έρχεται ως αποτέλεσμα και της μείωσης των πωλήσεων (13%) την αντίστοιχη περίοδο (Σεπτέμβρη) του 2018, όπου πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες επιδίωξαν να πουλήσουν οχήματα που δεν είχαν πιστοποιηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου και έπειτα, από το νέο κύκλο δοκιμών WLTP.
Ορισμένα μη πιστοποιημένα μοντέλα αποσύρθηκαν από την αγορά μετά την ημερομηνία αυτή, ενώ οι επίδοξοι αγοραστές αυτοκινήτων που θα περίμεναν τον Σεπτέμβριο, παραδοσιακά ένα ισχυρό μήνα πωλήσεων, πείστηκαν να ενεργήσουν νωρίτερα μέσω των γενναιόδωρων κινήτρων που προσφέρθηκαν το καλοκαίρι του 2018.
Επιστρέφοντας στον Σεπτέμβρη του 2019, ο όγκος των πωλήσεων στη Γαλλία έφτασε τις 173.444 μονάδες, αριθμός μεγαλύτερος και από αυτόν του 2017 όταν σημειώθηκαν 170.652 πωλήσεις. Σε ότι αφορά τις πωλήσεις μαρκών, η Nissan είδε εντυπωσιακή αύξηση 88%, ενώ ακολούθησε η Land Rover με 85%.
Συνεχίζοντας με υψηλά ποσοστά η SEAT ανέβηκε 72%, η Skoda 56%, η VW 47% και η Audi κατά 27%. Αυξήσεις επίσης είδαν οι Jeep (+37%), DS (+ 31%) και Renault (+30%). Οι πωλήσεις του Ομίλου PSA αυξήθηκαν κατά 8,4%, ενώ αυτές της Citroen αυξήθηκαν κατά 20%, της Peugeot κατά 2,3% και της Opel 1,3%. Οι πωλήσεις της Ford αυξήθηκαν κατά 16%, ενώ στον αντίποδα οι Dacia (-2,3%), ΒΜW (-5,6%) Smart (-60%) και Mercedes-Benz (-2,9) υποχώρησαν.
Τέλος, μεταξύ των ασιατικών εμπορικών σημάτων, οι πωλήσεις της Hyundai αυξήθηκαν κατά 17% και η Kia αυξήθηκε κατά 11%. Οι πωλήσεις της Toyota αυξήθηκαν κατά 12% και η «αναζωπύρωση» της Lexus αποτυπώθηκε σε αύξηση πωλήσεων 25%, αν και με χαμηλές ποσότητες.