ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με 99 γρ. CO2/χλμ. το Nissan Qashaqai είναι μία από τις ελάχιστες προτάσεις στην κατηγορία που απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 99 γρ. CO2/χλμ. το Nissan Qashaqai είναι μία από τις ελάχιστες προτάσεις στην κατηγορία που απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Οικογενειακά

78.339 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2015)

Nissan Qashqai 1,5 dCi 4X2 - Μηδενικά τέλη με καλές ρεπρίζ και ευχάριστη συμπεριφορά

Toν 1,5 dCi κινητήρα τον έχουμε γνωρίσει σε αρκετά μοντέλα των Renault-Nissan και εκτιμήσει την σβελτάδα και οικονομία του. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, αυτή του Nissan Qashqai, έχει ένα δυσκολότερο έργο μιας και πρέπει να κινήσει ένα αμάξωμα 1.910 κιλών (μεικτό βάρος). Παρόλα αυτά τα καταφέρνει άκρως ικανοποιητικά αφού μπορεί να μην έχει εκρηκτικές επιδόσεις, ωστόσο είναι σβέλτος χωρίς να κρεμάει στις χαμηλές στροφές και έχοντας την απαιτούμενη ροπή για μια γρήγορη προσπέραση στο επαρχιακό δίκτυο. Επιπλέον, είναι και πολύ οικονομικός -η μέση κατανάλωση είναι 3,8 λτ./100 χλμ., νούμερο που δίνει στο Qashqai τον τίτλο ενός εκ των πιο οικονομικών προτάσεων της κατηγορίας. Ταυτόχρονα, εντυπωσιακό είναι το νούμερο των 99 γρ./χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και δεν είναι συχνό φαινόμενο στην κατηγορία.
Αναφορικά με τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,5 δλ. που είναι καλό δεδομένου του χαρακτήρα του οχήματος, ενώ το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με 4η και 5η ολοκληρώνεται σε 8,8 και 13,6 δλ.
Τέλος, σε όλα τα παραπάνω, δηλαδή τις καλές επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου, προσθέστε και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού SUV, αφού παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το Qashqai πατάει γερά, δεν έχει αυξημένες κλίσεις στο αμάξωμα, ενώ υπό πίεση οι αντιδράσεις τους είναι ουδέτερες. Έτσι, αν βρεις την κατάλληλη επαρχιακή διαδρομή αμέσως θα ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς χωρίς να φοβάσαι ότι η βελόνα του ντεπόζιτου θα κάνει ελεύθερη πτώση…

Skoda Octavia 1,4 TSI G-TEC - 3,2 ευρώ/100 και ξεχνάς τα υπόλοιπα…
Στην κατηγορία των μεσαίων, τα μοντέλα που απαλλάσσονται από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας μετρώνται στα δάκτυλα. Και η Skoda έχει δύο προτάσεις να παρουσιάσει, την πετρελαιοκίνητη Octavia 1,6 TDI GreenTec και την έκδοση φυσικού αερίου 1,4 TSI G-Tec. Η πρώτη αποδίδει 105 ίππους και έχει καταφέρει να ρίξει τους ρύπους στα 99 γρ./100 χλμ. χάρη σε ένα πακέτο πράσινων τεχνολογιών (ελαστικά, start&stop κ.λπ.), η δεύτερη με την χρήση του CNG ως βασικό καύσιμο κίνησης. Η Octavia G-Tec μάλιστα αποδίδει 110 ίππους, έχει 97 γρ. εκπομπές CO2/χλμ. και η κατανάλωσή της είναι στα 3,5 κιλά CNG/100 χλμ. Με την τρέχουσα τιμή του CNG στα 0,9 ευρώ/κιλό, αυτό μεταφράζεται στα 3,2 ευρώ/100 χλμ., νούμερο που αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακό και υποσυνείδητα σε παροτρύνει να πιέσεις πιο βαθιά το δεξί πεντάλ.
Αλλωστε, και σε αυτόν τον τομέα η συγκεκριμένη έκδοση τα καταφέρνει αρκετά καλά δεδομένου του όγκου και των διαστάσεων του οχήματος. Πιο αναλυτικά, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,1 δλ., ενώ καλές είναι και οι ρεπρίζ χάρη και στο χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Συγκεκριμένα, το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,2 και 10,8 δλ. με 4η και 5η αντίστοιχα, ενώ το 80-120 χλμ./ώρα σε 11,8 και 15,2 δλ.

O 1,5 dCi κινητήρας έχει σε αυτήν την περίπτωση ένα δυσκολότερο έργο. Ωστόσο τα καταφέρνει περίφημα αφού εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις όντας οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου.

O 1,5 dCi κινητήρας έχει σε αυτήν την περίπτωση ένα δυσκολότερο έργο. Ωστόσο τα καταφέρνει περίφημα αφού εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις όντας οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto