5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η σχέση ολοκληρώνεται σε 11,8 και 14,7 δλ., νούμερα που αποδεικνύουν πως ο κινητήρας της Mercedes A180 CDI εκτός από οικονομικός σε κατανάλωση, είναι ελαστικός και με αποθέματα που σου επιτρέπουν μία γρήγορη προσπέραση.
Μικρομεσαία
78.340 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2015)
Mercedes A180 CDI - Αστέρι σε επιδόσεις και οικονομία
Μπορεί το 180 στην κωδική ονομασία της να παραπέμπει σε κινητήρα 1.800 κυβικών, ωστόσο κάτω από το καπό της Mercedes A180 CDI βρίσκεται ένας 1.461 κυβικών κινητήρας γεγονός που μεταφράζεται σε μικρότερο τεκμήριο στην εφορία. Αυτό είναι το πρώτο καλό της υπόθεσης. Το δεύτερο είναι πως ο ίδιος κινητήρας εκπέμπει 98 γρ. CO2/100 χλμ. που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας. Και το τελευταίο; Μα φυσικά είναι η κατανάλωσή του σε συνδυασμό με τις επιδόσεις. Σύμφωνα με την Mercedes η επίσημη μέση ανέρχεται στα 3,8 λτ./100 χλμ., ενώ όπως αποδεικνύεται από τις μετρήσεις μας, η Mercedes A180 CDI είναι και σβέλτη όταν πατήσεις το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. Συγκεκριμένα, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,7 δλ., ενώ χάρη στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου των 6 σχέσεων το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,9 και 11,8 δλ. επιτρέποντας έτσι στον οδηγό της να κάνει μία γρήγορη προσπέραση στο επαρχιακό δίκτυο.
Nissan Pulsar 1,5 dCi - (Α)τέλεια!
Η Nissan επανέρχεται στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ με ένα project που δείχνει να έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει. Ο λόγος για το νέο Pulsar το οποίο διακρίνεται από τις παραδοσιακές αξίες της φίρμας και ταυτόχρονα «εκπέμπει» στον παλμό της εποχής. Ποιος είναι αυτός; Μα φυσικά το να προσφέρεις υψηλή ποιότητα και προηγμένη τεχνολογία χωρίς να απαιτείται να ξοδέψεις μία περιουσία. Στην προκειμένη περίπτωση, τώρα, δεν χρειάζεται να ξοδέψεις μία περιουσία ως απόρροια του 1,5 dCi που εδρεύει κάτω από το καπό του. Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί έναν από τους πιο αξιόλογους κινητήρες της αγοράς και στην έκδοση αυτή εξασφαλίζει στο ιαπωνικό μικρομεσαίο καλές επιδόσεις χωρίς να είναι απαιτητικός σε καύσιμο και άρα βλαβερός στο περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση του Nissan Pulsar 1,5 dCi ανέρχεται στα 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 94 γρ./χλμ. την ώρα που το 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,2 δλ. και οι ρεπρίζ είναι άκρως ανταγωνιστικές για την κατηγορία.
Volkswagen Golf 1,4 TGI 110 PS - «Φυσικά» γκάζι!
Η CNG έκδοση του Volkswagen Golf (καίει φυσικό αέριο) συνδυάζει την οικονομία των diesel κινητήρων με τα θετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας των βενζινοκίνητων. Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά πως φουλάρεις με 15 ευρώ, ή διαφορετικά καταναλώνεις 3,2 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα, έχοντας μάλιστα αρκετά αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές και -το σημαντικότερο- ελαστικότητα και δύναμη μέχρι και τον κόφτη.
Πιο αναλυτικά, κάτω από το καπό του Volkswagen Golf 1,4 TGI βρίσκεται μία τροποποιημένη εκδοχή του 1,4 TSI κινητήρα του γερμανικού γκρουπ που αποδίδει 110 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., έχει ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. και εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ. (άρα και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ο κινητήρας αυτός, με τη βοήθεια και του κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 194 χλμ./ώρα. Μάλιστα, το ενδιαφέρον στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι, όπως αποκαλύπτεται και από τις μετρήσεις μας, οι επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει είναι καλύτερες με καύσιμο το CNG, παρά τη βενζίνη. Φυσικά γκάζι λοιπόν!
Πιο αναλυτικά, κάτω από το καπό του Volkswagen Golf 1,4 TGI βρίσκεται μία τροποποιημένη εκδοχή του 1,4 TSI κινητήρα του γερμανικού γκρουπ που αποδίδει 110 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., έχει ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. και εκπομπές CO2 94 γρ./χλμ. (άρα και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ο κινητήρας αυτός, με τη βοήθεια και του κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 194 χλμ./ώρα. Μάλιστα, το ενδιαφέρον στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι, όπως αποκαλύπτεται και από τις μετρήσεις μας, οι επιδόσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει είναι καλύτερες με καύσιμο το CNG, παρά τη βενζίνη. Φυσικά γκάζι λοιπόν!
Ο πετρελαιοκινητήρας της Mercedes A180 CDI συνδυάζεται με ένα σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο 6 σχέσεων που εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου, άρα κατΆ επέκταση και χαμηλές εκπομπές CO2.