Το Renault Twingo έχει εξελιχθεί παράλληλα με το smart forfour, είναι το πρώτο 5θυρο Twingo στην ιστορία και παράλληλα το πρώτο πισωμήχανο Renault από το 1971, όταν σταμάτησε το R10. Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του γαλλικού μικρού είναι η μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση (ειδικά με τα έξτρα αυτοκόλλητα), η εξαιρετική ευελιξία μέσα στην πόλη και ευκολία στο παρκάρισμα (ενδεικτικά οι τροχοί στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών και ο κύκλος στροφής είναι μόλις 8,6 μέτρα) όπως και οι χώροι και η πρακτικότητα στο εσωτερικό (για παράδειγμα η πλάτη του συνοδηγού πέφτει εντελώς δημιουργώντας έναν χώρο μήκους 2,31 μέτρων). Το εσωτερικό με τη σειρά του είναι λιτό στη σχεδίαση -τουλάχιστον στις βασικές εκδόσεις, όμως ποιοτικό για τα δεδομένα των μίνι. Έπειτα, ο κινητήρας των 70 ίππων δεν εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 14,5 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματάει στα 151 χλμ./ώρα, αλλά είναι οικονομικός σε κατανάλωση, καθώς σύμφωνα με τη Renault ο μικτός κύκλος είναι 4,2 λτ./100 χλμ. (5,1 λτ./100 χλμ. στις δικές μας μετρήσεις).