ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O κινητήρας 1,6 λίτρων πετρελαίου dCi130 με τους 130 ίππους και τα 320 Nm ροπής

O κινητήρας 1,6 λίτρων πετρελαίου dCi130 με τους 130 ίππους και τα 320 Nm ροπής

Renault Scenic/Grand Scenic: νέος κινητήρας

(25/5/2011)

Στις αρχές του 2011 η Renault παρουσίασε τη νέα σειρά κινητήρων «Energy». Οι νέοι κινητήρες πετρελαίου συνδυάζουν επιδόσεις, οδηγική απόλαυση και οικονομία καυσίμου, ενώ ο πρώτος κινητήρας από αυτούς που θα φθάσει στην αγορά είναι ο Energy dCi130.

Εφοδιασμένος με όλες τις νέες, τεχνολογίες από περίπου 15 πατέντες ευρεσιτεχνίας, αυτός ο κινητήρας 130 ίππων 1.6 λίτρων, είναι ο πιο ισχυρός στην αγορά για το μέγεθός του, με τη ροπή του να ανέρχεται στα 320Νm από τις 1.500 σ.α.λ. Συνδυάζει επίσης, αρκετές περιβαλλοντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα STOP & START, το σύστημα πέδησης με ανάκτηση ενέργειας, και την αντλία λαδιού μεταβλητού όγκου, μειώνοντας την κατανάλωση του καυσίμου και των εκπομπών CO2 κατά 20 %, παρέχοντας παράλληλα πολύ χαμηλότερο κόστος λειτουργίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τα Scenic και Grand Scenic, είναι τα πρώτα μοντέλα της Renault που διατίθενται με τον Energy dCI 130. Αυτά τα πολυμορφικά της Renault, κατά συνέπεια, είναι τα μόνα που διαθέτουν ένα τόσο υψηλό επίπεδο απόδοσης, όπου οι εκπομπές CO2 βρίσκονται κάτω από τα 120 γρ./χιλιόμετρο (115 γρ./χιλιόμετρο, ισοδυναμούν σε κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου 4,4 λίτρων/100 χιλιόμετρα).

Οι Κινητήρες Energy της Renault
Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής της δράσης eco², η Renault, στοχεύει να γίνει ο νούμερο ένα κατασκευαστής στην κατάταξη των εταιριών με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, χάρη όχι μόνο στην γκάμα των ηλεκτρικών της οχημάτων, αλλά και στην αποτελεσματικότητα τωνκινητήρων εσωτερικής καύσης. Αυτόν τον στόχο καλείται να πετύχει η νέα σειρά των κινητήρων Energy που συνδυάζει όλες τις καινοτομίες που εξασφαλίζουν σε κινητήρες μικρού κυβισμού υψηλή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2. Χάρη σε αυτές τις καινοτομίες, η ευρωπαϊκή σειρά της Renault αναμένεται να εκπέμπει σύντομα 137 γρ./χιλιόμετρο, ενώ στόχος είναι έως το 2013 το νούμερο αυτό να γίνει μικρότερο, αγγίζοντας τα 120 γρ./χιλιόμετρο και επόμενος στόχος μέχρι το 2016 είναι να πέσει κάτω από το όριο των 100 γρ./χιλιόμετρο, καθώς η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων της Renault διευρύνεται συνεχώς.
Hyundai
ODIGOS AGORAS LINGLONG