ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν στο κόστος χρήσης μετράνε και τα έξοδα πάρκινγκ, μήπως είναι καλύτερα να πάρεις κάτι που παρκάρει παντού;

Αν στο κόστος χρήσης μετράνε και τα έξοδα πάρκινγκ, μήπως είναι καλύτερα να πάρεις κάτι που παρκάρει παντού;

(13/7/2011)

Μέτρα πόσα αυτοκίνητα γύρω σου έχουν περισσότερα άτομα από τον οδηγό τους στο δρόμο για τη δουλειά και θα καταλάβεις πως είναι μάλλον περιττό να κυκλοφορείς με ένα μεγάλο αυτοκίνητο στο κέντρο της πόλης. Μήπως λοιπόν να πάρεις κάτι μικρό, πολύ μικρό; Ένα Smart;

Αν το μοναδικό σου αυτοκίνητο ήταν ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, θα το χρησιμοποιούσες για κάθε μέρα; Θα πήγαινες στο σούπερ μάρκετ με τα κρεβάτια την κουζίνα και το πλυντήριο πιάτων μέσα στο αυτοκίνητο; Όχι. Γιατί λοιπόν να κουβαλάς τέσσερις θέσεις και τέσσερα μέτρα αυτοκίνητο στο κέντρο της πόλης;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πόσες θέσεις πάρκινγκ έχεις αφήσει επειδή ξέρεις πως δε χωράς να παρκάρεις; Και δε χωράς γιατί το αυτοκίνητό σου είναι εξοπλισμένο με κάτι που εκείνη τη στιγμή σου είναι τελείως άχρηστο: πίσω καθίσματα.

Το Smart η αλήθεια είναι πως δε γεμίζει το μάτι για αυτοκίνητο που μπορεί να σε πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όμως δεν είναι αυτή η δουλειά του. Αυτό που το Smart κάνει καλύτερα είναι να παρκάρει εκεί που τίποτα άλλο δε χωράει. Και αυτό, για το καθημερινό παρκάρισμα είναι πολύ πιο πολύτιμο από τα πίσω καθίσματα.
Αν τώρα στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου προσθέσεις και τα έξοδα πάρκινγκ, θα δεις πως μπορεί να πληρώνεις μέχρι και 1.000 ευρώ το χρόνο. Στις τιμές των μίνι μοντέλων αυτό το ποσό είναι 10% της αγοράς, ενώ σε βάθος χρόνου πενταετίας που τυπικά κρατάς ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το ποσό αυτό μεταφράζεται στα μισά λεφτά που έδωσες για να το αγοράσεις. Επειδή δηλαδή δε μπορείς να το παρκάρεις μπορεί τελικά ένα μίνι αυτοκίνητο να σου στοιχίσει 15.000 ευρώ.

Φυσικά επειδή το Smart δεν έχει πίσω καθίσματα ενώ τα τετραθέσια μίνι έχουν, στην ίδια τιμή το Smart φαίνεται ακριβό. Αν όμως προσθέσεις το κόστος του πάρκινγκ που τα άλλα αυτοκίνητα θα κληθούν να πληρώσουν, το πράγμα αλλάζει.
Εσείς όταν μετράτε το κόστος χρήσης και διαλέγετε οικονομικό αυτοκίνητο, έχετε υπολογίσει τα έξοδα του πάρκινγκ; Έχετε δει πόσο σας στοιχίζει το χρόνο και πόσο θα επηρεάσει η επιλογή αυτοκινήτου αυτό το έξοδο; Μήπως με το Smart γλιτώνετε κάτι, παρότι η έλλειψη πίσω θέσεων σας κάνει να νομίζετε πως είναι πιο ακριβό; Και τελικά αυτές οι πίσω θέσεις μήπως σας στοιχίζουν ένα κάρο λεφτά να τις κουβαλάτε μαζί σας όταν δεν τις χρειάζεστε;
Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER