Αν στο κόστος χρήσης μετράνε και τα έξοδα πάρκινγκ, μήπως είναι καλύτερα να πάρεις κάτι που παρκάρει παντού;
(13/7/2011)
Μέτρα πόσα αυτοκίνητα γύρω σου έχουν περισσότερα άτομα από τον οδηγό τους στο δρόμο για τη δουλειά και θα καταλάβεις πως είναι μάλλον περιττό να κυκλοφορείς με ένα μεγάλο αυτοκίνητο στο κέντρο της πόλης. Μήπως λοιπόν να πάρεις κάτι μικρό, πολύ μικρό; Ένα Smart;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πόσες θέσεις πάρκινγκ έχεις αφήσει επειδή ξέρεις πως δε χωράς να παρκάρεις; Και δε χωράς γιατί το αυτοκίνητό σου είναι εξοπλισμένο με κάτι που εκείνη τη στιγμή σου είναι τελείως άχρηστο: πίσω καθίσματα.Το Smart η αλήθεια είναι πως δε γεμίζει το μάτι για αυτοκίνητο που μπορεί να σε πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όμως δεν είναι αυτή η δουλειά του. Αυτό που το Smart κάνει καλύτερα είναι να παρκάρει εκεί που τίποτα άλλο δε χωράει. Και αυτό, για το καθημερινό παρκάρισμα είναι πολύ πιο πολύτιμο από τα πίσω καθίσματα.
Αν τώρα στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου προσθέσεις και τα έξοδα πάρκινγκ, θα δεις πως μπορεί να πληρώνεις μέχρι και 1.000 ευρώ το χρόνο. Στις τιμές των μίνι μοντέλων αυτό το ποσό είναι 10% της αγοράς, ενώ σε βάθος χρόνου πενταετίας που τυπικά κρατάς ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το ποσό αυτό μεταφράζεται στα μισά λεφτά που έδωσες για να το αγοράσεις. Επειδή δηλαδή δε μπορείς να το παρκάρεις μπορεί τελικά ένα μίνι αυτοκίνητο να σου στοιχίσει 15.000 ευρώ.
Φυσικά επειδή το Smart δεν έχει πίσω καθίσματα ενώ τα τετραθέσια μίνι έχουν, στην ίδια τιμή το Smart φαίνεται ακριβό. Αν όμως προσθέσεις το κόστος του πάρκινγκ που τα άλλα αυτοκίνητα θα κληθούν να πληρώσουν, το πράγμα αλλάζει.
Εσείς όταν μετράτε το κόστος χρήσης και διαλέγετε οικονομικό αυτοκίνητο, έχετε υπολογίσει τα έξοδα του πάρκινγκ; Έχετε δει πόσο σας στοιχίζει το χρόνο και πόσο θα επηρεάσει η επιλογή αυτοκινήτου αυτό το έξοδο; Μήπως με το Smart γλιτώνετε κάτι, παρότι η έλλειψη πίσω θέσεων σας κάνει να νομίζετε πως είναι πιο ακριβό; Και τελικά αυτές οι πίσω θέσεις μήπως σας στοιχίζουν ένα κάρο λεφτά να τις κουβαλάτε μαζί σας όταν δεν τις χρειάζεστε;
το μονο που παρκαρει παντου ειναι το μηχανακι
Παρ ότι το μέγεθος του smart είναι αυτό ακριβώς που χρειάζομαι για τις μετακινήσεις εντός πόλης προσωπικά ψιλοαντιπαθώ το smart λόγω της τιμολογιακής πολιτικής που το διέπει. Συμφωνώ με την ιδέα του κ. Stath. Νομίζω όμως ότι η Πολιτεία θα πρεπε να απαλλάσσει από τέλη, φόρους, κ.α. τα μεγέθους smart (και πιθανά ακόμα στενότερα) ηλεκτρικά, π.χ., οχήματα με ρύπους <100gr CO2. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να σου το έκαναν δώρο με κάθε αγορά π.χ. Scirocco... (μόνο για τις σερβιέτες, τα αποσμητικά και τα μακαρόνια δηλαδή να ισχύει το "1+1 δώρο"?)
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.. 1. ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΜΑΡΤ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ..?ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ 2. ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΑΡΑ ΓΙΑΤΡΟΥς ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΡΑΒΗΣ. 3. ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΒΡΩ ΘΕΣΗ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΜΕ ΚΛΗΣΗ-ΓΕΡΑΝΟΥΣ. 3. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΜΑΡΤ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ.
ΤΕΛΙΚΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ SMART ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ATOS Ή ΤΟ PICANTO ΜΕ ΑΥΤΟ. ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΗ, ΕΝΩ ΤΟ SMART ΧΩΡΑΕΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΝ ΘΕΣΕΙΣ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ATOS, PICANTO ΚΛΠ. AN ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΜΙΑ ΕΦΟΡΙΑ Π.Χ., ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΚΑΡΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΠΩΣ ΟΧΙ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ SMART ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ... ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ...
Μπορεις με λιγοτερα χρηματα να αγορασεις κατι αλλο.Υπερτιμημενο οχημα και τιποτα αλλο.Hyundai atos-i10,kia picanto κατι πιο βατο ισως.Τι θα πει το smart δεν θελει parking,ολα θελουνε αναλογα.Το κοστος χρησης δεν ειναι μονον ενα parking,αλλα τα μερη ενος οχηματος που καταπονουνται ειδικα μεσα στην πολη.Κοστος δισκο-πλατο,κοστος αυτοματου κιβωτιου,που στο smart ειναι για γελια απλα,κοστος τουρμπινας αν υπαρχει η σε πιο ακριβη εκδοση,χιλιομετρα που μπορει να βγαλει το μοτερ,λογω καταπονησης στην πολη,χωρο για μεταφορα αντικειμενων λογω εργασιας και τοσα αλλα,ας μην επεκταθουμε.Δεν ισχυει τελικα η smart η δεν εισαι trendy μεσα στην πολη.
Εξαρτάται που θες να παρκαρεις γιατι αν έκει που παρκάρεις υπάρχει ελεγχόμενη στάθμευση είτε SMART έχεις ειτε Mercedes τα ίδια θα πληρώσεις. Απο την άλλη όταν δεν τιθεται τετοιο θέμα ένα αμάξι γύρω στα 3,5 μετρα παρκάρει σχεδον όπου και το SMART. Είμαι κάτοχος ενος ΑΤΟΣ και παρκάρω στους Αμπελοκήπους. Ελάχιστες φορές επιθυμησα να έχω SMART καθοσον με το ΑΤΟΣ παρκάρω σχεδον παντού
Δηλαδή ένα KIA PICANTO ή ένα AYGO που έχουν 4 θέσεις δεν θα το παρκάρεις στο δρόμο? Ή είναι τόοοοσο μεγάλα πια που δεν χωράνε να παρκάρουν σε αστικό περιβάλλον? Θα πλήρωνες parking για ένα PICANTO ή ένα AYGO? Οπότε παίρνεις Smart μόνο για το στυλ. Εντάξει. Θα υπάρξουν θέσεις που θα παρκάρει το Smart, και το PICANTO ίσως να μην χωρέσει. Αλλά λίγο πιο κάτω, σίγουρα θα βρεις θέση. Σιγά μη πληρώναμε και parking για το PICANTO.
Μ΄αυτή τη λογική παίρνουμε και ένα μεταχειρισμένο παπάκι με 500 ευρώ και ξεμπερδεύουμε κύριε συντάκτη...θα μου πεις τώρα τι θα κάνεις όταν βρέχει...θα βάλω ένα αδιάβροχο. Πάντως 10.000 ευρώ για αυτό το πλαστικό κουβαδάκι, δεν τα δίνω με τίποτα!
re poios asxoleitai pleon me ta parking.. sto pir to eksoteron
Πολύ καλό το Smart, καλά τα λέτε μέχρις ένα σημείο, όμως έχει και τα μειονεκτήματα του. Πρώτα - πρώτα δεν μπορείς να το έχεις ως μοναδικό αυτοκίνητο. Θα χρειαστείς κάποτε να πας μεγάλο ταξίδι. Να κουβαλήσεις περισσότερα άτομα (την οικογένεια ή κάποιους φίλους), να κουβαλήσεις πράγματα, να πάρεις το σκύλο σου μαζί. Το Smart σου βάζει πολλούς περιορισμούς. Έτσι αν το πάρεις ως δεύτερο για τις μετακινήσεις σου στην πόλη, θα χρειαστείς διπλάσια λεφτά για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, πάρκινγκ (χρειάζεται το πάρκινγκ και για το Smart αν θέλεις να το βρίσκεις κάθε μέρα σώο και αβλαβές). Και ας πάρουμε και μια άλλη περίπτωση. Σου αρέσει (είναι το όνειρο της ζωής σου) να έχεις ένα καλό αυτοκίνητο. Π.χ. ένα σπορ διθέσιο. Τι θα κάνεις; Θα αναγκαστείς να το ξεχάσεις, αγοράζοντας μόνο το Smart ή θα τα αγοράσεις και τα δύο; Και αν αγοράσεις και τα δύο, τι θα κάνεις αν κάποτε χρειαστείς να μετακινήσεις με ένα αυτοκίνητο όλη σου την οικογένεια; Θα αγοράσεις ακόμα ένα τετραθέσιο; Και αν μεταφέρεις συχνά πράγματα; Θα αγοράσεις και ακόμα ένα Στέισον ή πολυμορφικό; Πόσα αυτοκίνητα θα πρέπει να αγοράσεις; ¶ρα αναγκαστικά όλοι κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς και καταλήγουμε σε ένα ή και δύο αυτοκίνητα, που όμως καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες του καθενός μας. Αυτά τα αυτοκίνητα αναγκαστικά θα χρησιμοποιηθούν για να πάμε στη δουλειά μας και βέβαια θα έχουν έναν επιβάτη. Αν η πολιτεία απάλλασσε το Smart, από τα διάφορα τέλη, ασφάλιστρα, τεκμήρια κ.λ.π. που το επιβαρύνουν, θα μπορούσαμε ίσως να έχουμε εκτός των άλλων και ένα Smart για τις μετακινήσεις μας στην πόλη. Π.χ. θα μπορούσε σε όσους έχουν ένα αυτοκίνητο κάποιου κυβισμού και άνω και πληρώνουν τα ανάλογα τέλη, να κάνει δώρο τα έξοδα ενός Smart, δηλαδή να τους επιτρέπει να έχουν ένα Smart χωρίς τέλη κυκλοφορίας, χωρίς ασφάλιστρα, χωρίς τεκμήριο κ.λ.π..