Στα πλαίσια του «δούναι και λαβείν» των Ομίλων Fiat και Chrysler, η Delta θα λανσαριστεί με τα λογότυπα της αμερικάνικης εταιρείας και με ελαφρώς ραφιναρισμένη αισθητική.
Μια Delta με σήματα Chrysler
(26/8/2011)
Εδώ και 32 χρόνια τα ονόματα «Delta» και «Lancia» είναι σχεδόν ταυτόσημα. Όχι πια, καθώς φέτος θα δούμε και Chrysler Delta.
Όπως, ίσως, ξέρετε οι Όμιλοι Fiat S.p.A. και Chrysler LLC υπέγραψαν μια αμφίδρομη στρατηγική συμμαχία, με την ιταλική εταιρεία να διατηρεί τον ηγετικό ρόλο. Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, η αμερικάνικη εταιρεία θα βοηθήσει την ιταλική εκεί που «πάσχει». Λόγος γίνεται για τα μεγάλα οχήματα, αλλά και τα SUV - Crossover οχήματα, με πρώτο δείγμα αυτής της ανταλλαγής τεχνογνωσίας να αποτελεί το Fiat Freemont
που ήρθε πριν από λίγο καιρό και στη χώρα μας. Επιπλέον, στην προηγούμενη έκθεση της Γενεύης είδαμε τις νέες Lancia Thema, Flavia και Grand Voyager να αποτελoύν παραλλαγές των Chrysler 300, 200 και Grand Voyager αντίστοιχα. Αντίστοιχα, εκεί που χρειάζονται «βοήθεια» οι Αμερικάνοι είναι στις μικρότερες κλάσεις οχημάτων και στους κινητήρες χαμηλού κυβισμού (και κατανάλωσης). Έναν προπομπό του παραπάνω είχαμε δει στην Έκθεση του Σικάγο to 2010, όπου είχε κάνει την εμφάνισή της ως πρωτότυπη, μια Delta με τα λογότυπα της Chrysler. Και ενώ το θέμα κόντευε να ξεχαστεί, η αμερικάνικη εταιρεία ανακοίνωσε χωρίς τυμπανοκρουσίες πως ξεκινάει σύντομα η διάθεση της Chrysler Delta στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο της Lancia, το εν λόγω φέρει ανασχεδιασμένη μάσκα, φυσικά τα νέα λογότυπα και εξοπλιστικά στοιχεία όπως οι προβολείς Xenon, η πανοραμική ηλιοροφή, το αυτόματο σύστημα στάθμευσης και GPS. Κάτω από το καπό της Chrysler Delta θα βρίσκονται τα εξής μηχανικά σύνολα της Fiat: · 1,4 λτ. T-Jet (βενζίνης) με 120 ίππους και 206 Nm ροπής · 1,4 λτ. MultiAir (βενζίνης) με 140 ίππους και 230 Nm ροπής · 1,6 λτ. MuliJet (πετρελαίου) με 120 ίππους και 300 Nm ροπής · 2,0 λτ. MuliJet (πετρελαίου) με 165 ίππους και 360 Nm ροπής