ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Peugeot 408 Hybrid με 136 PS και αυτόματο κιβώτιο

 Σχολιάστε 
8.638 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2024)
Δοκιμή: Peugeot 408 Hybrid με 136 PS και αυτόματο κιβώτιο
2 Φωτογραφίες »

-Έγινε mild hybrid με ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων που το κινεί για λίγο μόνο ηλεκτρικά
- Καίει σχεδόν 20% λιγότερο σε σχέση με πριν (6,4 λτ./100 χλμ. από 8,1) καθιστώντας το 408 το οικονομικότερο στην κατηγορία του
-Επιταχύνει και προσπερνάει γρηγορότερα (0-100 σε 9,5 δλ. από 10,7 δλ και 80-120 σε 6,6 από 7,6 δλ.)
- Από τα 39.900 ευρώ έπεσε στα 34.900 πάντα με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και πλούσιο εξοπλισμό

Έγινε mild hybrid με ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων που για λίγο κινεί το 408 μόνο ηλεκτρικά

Ήταν θέμα χρόνου να δούμε το νέο 48-βολτο υβριδικό σύστημα της Peugeot και στο φουτουριστικό 408 που συνδυάζει crossover χαρακτηριστικά με κουπέ look. O 1,2 turbo κινητήρας είναι ανασχεδιασμένος ειδικά για υβριδισμό και η συνολική του ισχύς έχει αυξηθεί κατά 6 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 136. Σημαντικό είναι πως ο ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ηλεκτροκινητήρας των 29 ίππων και των 55 Nm ροπής έχει την ικανότητα να κινήσει αποκλειστικά ηλεκτρικά το Peugeot 408 συνήθως στο παρκάρισμα, στις εκκινήσεις ή σε μικρές ταχύτητες κοντά στα 20-30 χλμ./ώρα

Καίει σχεδόν 20% λιγότερο σε σχέση με πριν (6,4 λτ./100 χλμ. από 8,1) καθιστώντας το 408 το οικονομικότερο στην κατηγορία

Σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις μας πραγματικής κατανάλωσης, το mild hybrid Peugeot 408 έχει μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ., ενώ το προηγούμενο των 130 ίππων με το συμβατικό αυτόματο κιβώτιο (EAT8) ήταν στα 8,1 λτ./100 χλμ. Σε ετήσια βάση αυτό μεταφράζεται σε όφελος περί των 600 ευρώ. Ανάλογο είναι το όφελος εντός πόλης, όπου το mild hybrid καίει 7,6 έναντι 9,3 λτ./100 χλμ.. Έτσι, το Peugeot 408 έγινε το οικονομικότερο βενζινοκίνητο της κατηγορίας.


Η ισορροπημένη εικόνα ως προς την άνεση και την αποτελεσματικότητα, καθιστά το 408 ένα εξαιρετικό σύνολο με υψηλά περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας.
2 Φωτογραφίες »

Η ισορροπημένη εικόνα ως προς την άνεση και την αποτελεσματικότητα, καθιστά το 408 ένα εξαιρετικό σύνολο με υψηλά περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας.

Eπιταχύνει και προσπερνάει γρηγορότερα (0-100 σε 9,4 δλ. από 10,7 δλ και 80-120 σε 6,6 από 7,6 δλ.)

Δεύτερο σημαντικό όφελος του mild hybrid συστήματος είναι οι βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση πάντα με το αυτόματο Peugeot 408 των 130 ίππων, που είχαμε δοκιμάσει αρχικά. Ειδικά δε η διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 6,8 από 7,6 δλ.. Αντίστοιχα, το 60-100 χλμ./ώρα μειώθηκε από τα 6,0 στα 5,1 δλ. και τέλος η επιτάχυνση από στάση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στα 9,4 από 10,7 δλ..

Από τα 39.900 ευρώ έπεσε στα 34.900 πάντα με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και πλούσιο εξοπλισμό

Χαρακτηρισμένο πλέον ως υβριδικό, το Peugeot 408 έχει μειωμένο τέλος ταξινόμησης κάτι που φαίνεται στην τιμή των 34.900 ευρώ, όταν πριν στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού (Allure) κόστιζε 39.900 ευρώ. Από το βασικό πακέτο εξοπλισμού είναι αρκετά πλούσιο και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, LED προβολείς, ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 10 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών με 3D navigation, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ήπια υβριδικού Peugeot 408 με τους 136 ίππους.

Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Φουλ ποιοτικό και ευρύχωρο
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Γρηγορότερο και οικονομικότερο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ισορροπημένο πολυεργαλείο
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
INTERSTAR