ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στρίβει α-λα καρτ!
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στρίβει α-λα καρτ!

Οδηγούμε το νέο Mini Coupe

(7/9/2011)

Μιλάμε για το πιο σπορτίφ Mini που έχει κατασκευαστεί ποτέ, και με την πρώτη μας επαφή στο Μόναχο της Γερμανίας διαπιστώνουμε το αναμενόμενο… Στρίβει α-λα καρτ!

Το αυτοκίνητο είναι εκρηκτικό, και το δείχνει σε κάθε περίπτωση, και από κάθε οπτική του γωνία, ενώ σαν να μην ήταν αρκετά τα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά των υπολοίπων εκδόσεων, η Mini ανακοινώνει πως ότι συγκεκριμένο μοντέλο έχει την πιο «καυτή» οδική συμπεριφορά σε σχέση με ότι έχει κατασκευάσει έως σήμερα!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην ουσία το νέο Mini Coupe είναι ένα sport μοντέλο σε compact διαστάσεις, ή τουλάχιστον αυτό αναφέρει η ίδια η Mini. Στο ξεχωριστό του design διακρίνονται έντονα η χαμηλή οροφή με την κωδική ονομασία «helmet roof», οι χαμηλωμένες εμπρός κολόνες, οι στρογγυλεμένες γυάλινες επιφάνειες περιφερειακά, αλλά, πάνω απΆ όλα, ο τρίτος όγκος που το καθιστά μοναδικό στη γκάμα της εταιρείας. Για πρώτη φορά, την αεροδυναμική φροντίζει ένα ενσωματωμένο στο πίσω καπό σπόιλερ, που αναπτύσσεται ηλεκτρικά μετά τα 80 χλμ./ώρα. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 3.728x1.683x1.378 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.467 χιλ. για το μεταξόνιο. Ως βασικός εξοπλισμός θα διατίθεται χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ως επιπλέον εξοπλισμός θα διατίθεται το αυτόματο επίσης έξι σχέσεων για τις εκδόσεις: MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper Coupé και MINI Cooper SD Coupé. Στη χώρα μας το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο.

Εσωτερικό
Το εσωτερικό, και αυτό για πρώτη φορά, είναι αυστηρά 2θέσιο, γεγονός που δίνει πλεονέκτημα στο χώρο αποσκευών, αφού η χωρητικότητά του μπορεί να επεκταθεί και στο χώρο των επιβατών, πίσω από τις μπροστινές θέσεις. Σε συνδυασμό με το μεγάλο άνοιγμα τις πίσω πόρτας, η φόρτωση καθίσταται μια εύκολη υπόθεση. Παράλληλα, στο σπορτίφ εσωτερικό οι καθήμενοι εμπρός έχουν έξτρα αέρα για τα κεφάλια τους, αφού, παρά την χαμηλωμένη οροφή, υπάρχουν δύο οβάλ κοιλώματα στην οροφή εσωτερικά.

Οδική συμπεριφορά
Βασιζόμενο πάνω στο γνωστό και ιδιαίτερα αξιόλογο προσθιοκίνητο πάτωμα του Mini, το Mini Coupe έχει δεχθεί ορισμένες μικρές επεμβάσεις, ώστε να προσφέρει μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Οι επεμβάσεις αυτές αφορούν στην περαιτέρω βελτίωση της ακαμψίας του αμαξώματος, την καλύτερη αναλογία βάρους μεταξύ των αξόνων, μέσω της προσθήκης ελαφρώς περισσότερου φορτίου εμπρός, αλλά και τη βελτίωση της αεροδυναμικής. Το τελευταίο συμβαίνει λόγω της πιο χαμηλής οροφής (52 χλστ. χαμηλότερο σε σχέση με το Mini), αλλά και λόγω της προσθήκης της αεροτομής στην οποία αναφερθήκαμε παραπάνω. Αυτές λοιπόν οι βελτιώσεις έχουν ως αποτέλεσμα το Mini Coupe να εμφανίζεται ιδιαίτερα διασκεδαστικό σε έναν δρόμο με στροφές, εξαιρετικά σταθερό στην ευθεία και γενικότερα, να είναι ένα αυτοκίνητο που «φτιάχνει» τον οδηγό του, κάθε φορά που αυτός βρεθεί πίσω από τιμόνι του. Ειδικά δε στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης John Cooper Works, την οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην παγκόσμια παρουσίαση στο Μόναχο, το Mini Coupe εμφανίζει έναν πολύ σπορ οδικό και οδηγικό χαρακτήρα, τον οποίο ενισχύει και ο γεμάτος δύναμη 1.600άρης turbo κινητήρας με τους 211 ίππους.

Κινητήρες
Η βασική έκδοση βενζίνης είναι η Cooper Coupé με το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. Η απόδοση κυμαίνεται στους 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 160 Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9.0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 204 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι τα 127 γρ./χιλιόμετρο.

Η έκδοση Cooper S Coupé χρησιμοποιεί επίσης κινητήρα 1,6 λίτρων που με υπερτροφοδότηση αποδίδει 184 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 230 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 136 γρ./χιλιόμετρο.

Η ταχύτερη έκδοση είναι η John Cooper Works Coupé με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων να αγγίζει τους 211 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 260 Nm ροπής στις 1.850 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 6,4 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 240 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τους ρύπους CO2 να είναι τα 165 γρ./χιλιόμετρο.

Η μοναδική έκδοση πετρελαίου ονομάζεται Cooper SD Coupé και χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο σύνολο με άμεσο ψεκασμό στα 1.995 κ.εκ. Εδώ η απόδοση φτάνει τους 143 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και τα 305 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 216 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα μόλις 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι τα 114 γρ./χιλιόμετρο.
Toyota
LEAO & LINGLONG