Μέσω του Kubang Concept της Φρανκφούρτης, η Maserati μας δείχνει το όραμά της για ένα υπερπολυτελές SUV με σπορ DNA.
Kubang: To SUV της Maserati
(14/9/2011)
Εδώ και καιρό κυκλοφορεί η είδηση για το SUV που ετοίμαζε η Maserati για τη Φρανκφούρτη. Πλέον, όμως, η είδηση πήρε σάρκα και οστά, με τη μορφή του Kubang Concept που δεσπόζει στο περίπτερο της ιταλικής εταιρείας.
Η Maserati προκειμένου να διευρύνει τον κύκλο των εργασιών της, στράφηκε στην κατηγορία των SUV και –ειδικότερα- στο υπερπολυτελές κομμάτι της, το οποίο μονοπωλούσε μέχρι τώρα η Porsche Cayenne. Στην ιταλική εταιρεία η ιδέα για ένα όχημα ελεύθερου χρόνου δεν είναι καινούργια, καθώς ήδη από το 2003 μας είχε δείξει στην Έκθεση του Ντιτρόιτ ένα πρωτότυπο, πάλι με το ίδιο όνομα. Όμως, πλέον, τα πράγματα έχουν αλλάξει, καθώς η σύμπραξη του Ομίλου της Fiat, του οποίου η Maserati είναι μέλος, με τον αντίστοιχο της Chrysler, επέτρεψε στους Ιταλούς να κάνουν χρήση της τεχνογνωσίας των ανθρώπων της Jeep. Με άλλα λόγια, κάτω από το Kubang «κρύβεται» το Grand Cherokee, ενώ τα 70 χρόνια εμπειρίας της Jeep στο off-road αποτελούν σίγουρα εχέγγυο για το «ποιόν» του ιταλικού μοντέλου. Είναι, ίσως, περιττό να πουμε πως το μοναδικό DNA που συνοδεύει κάθε πόνημα των ανθρώπων της Maserati, βρίσκεται ακέραιο και στο Kubang Concept. Η γενική αίσθηση και όλα τα κύρια μέρη του οχήματος παραγωγής που θα προκύψει θα φέρουν τη σφραγίδα της Maserati. Το στιλ, ο κινητήρας, οι αναρτήσεις, τα φρένα, ο χειρισμός και η απόδοση θα είναι 100% Maserati και σε απόλυτη συμφωνία με τις θεμέλιες αρχές της θρυλικής ιταλικής εταιρείας, οι οποίες δεν είναι άλλες από τη σπορ αίσθηση, το στιλ, την πολυτέλεια, την υψηλή απόδοση και τη μαστοριά της κατασκευής.
Ως βάση για την εξέλιξη του Kubang θα λειτουργήσει το Jeep Grand Cherokee, με τις ομοιότητες των δύο μοντέλων να σταματούν στο πάτωμα.
Η μορφή του Kubang φωνάζει από μακριά την καταγωγή του και δημιουργήθηκε στο κέντρο σχεδιασμού της εταιρείας από μια ομάδα ατόμων με επικεφαλής τον Lorenzo Ramaciotti. Νέας γενιάς, high-tech κινητήρες της Maserati θα σχεδιαστούν στη Μοντένα από τον Paolo Martinelli, τον επικεφαλής του Maserati Powertrain Department και για περίπου 30 χρόνια αρχιμηχανικό της Ferrari Formula One racing team. Η κατασκευή των μηχανικών συνόλων θα γίνει στο Μαρανέλο από τη Ferrari. Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, αλλά και κάποια από τα κρίσιμα εξαρτήματα, όπως η ανάρτηση, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης, εξελίσσονται αποκλειστικά για το Kubang στη Μοντένα.