Πρόκειται για το πρώτο μικρό
κουπέ υβριδικό αυτοκίνητο
που, πρώτα απόλα, κεντρίζει το
ενδιαφέρον με την ιδιαίτερα δυναμική σχεδίασή του, θυμίζοντας
εξωτερικά το «εκρηκτικό» CRX,
ενώ ανάλογα ξεχωριστό είναι και
το 2θέσιο εσωτερικό του. Παράλληλα, το μεγάλο ατού του CR-Z είναι πως ξεφεύγει από την οδηγική
μετριοπάθεια των υβριδικών οχημάτων που ξέραμε μέχρι σήμερα.
Το τιμόνι έχει μεστή αίσθηση και
πολύ καλή ακρίβεια, η απόκριση
στο γκάζι είναι τονισμένη και ο επιλογέας τιμά την παράδοση της
Honda. Στις στροφές, ακόμα και
υπό πίεση, το CR-Z διατηρεί στο
ακέραιο την τροχιά του και μόνο
στο όριο θα υποστρέψει προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα. Επίσης, ο τρόπος που τραβάει ο κινητήρας των 124 ίππων είναι εντυπωσιακός. Μάλιστα, στη θέση
Sport, το μικρό υβριδικό κουπέ
έχει πλήρη βοήθεια από τον ηλεκτροκινητήρα και δε δυσανασχετεί
ακόμα και με 6η στο χειροκίνητο
κιβώτιο που είναι και το μοναδικό
σε μοντέλο του είδους.