ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Civic ήταν το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Honda στην ελληνική αγορά. Παρουσιάστηκε το 2006 και ανανεώθηκε το 2009.

Σύγχρονο και με προσεγμένη ποιότητα το εσωτερικό

Χάρη στο σύστημα IMA (Intergrated Motor Assist) με το οποίο εφοδιάζεται ο I-VTEC κινητήρας των 1,3 λίτρων, επιτυγχάνεται πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

Honda Civic 1,3 Hybrid

Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2011

Η σεντάν υβριδική έκδοση του Civic συνδυάζει την οικονομία στη χρήση με τους ικανοποιητικούς χώρους και την ενδιαφέρουσα αισθητική. Στο θάλαμο των επιβατών, η εικόνα είναι σύγχρονη με προσεγμένη ποιότητα και άνετους χώρους για τους επιβάτες. Ωστόσο, εκεί που μειονεκτεί περισσότερο είναι στο μικρό –για την κατηγορία- χώρο αποσκευών των 350 λίτρων, καθώς η τοποθετημένη στην πλάτη του πίσω καθίσματος μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα «κλέβει» χώρο. Στο δρόμο, είναι προσανατολισμένο στην άνεση μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης προσφέροντας παράλληλα ασφαλή οδική συμπεριφορά. Επίσης, χάρη στο σύστημα IMA (Intergrated Motor Assist) με το οποίο εφοδιάζεται ο I-VTEC κινητήρας των 1,3 λίτρων, επιτυγχάνεται πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μόλις 4,6 λτ./100 χλμ., και εκπομπές ρύπων CO2, 109 γρ./χλμ., ενώ την ευκολία στην οδήγηση ενισχύει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης (CVT).

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ράδιο-CD, κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου.