ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η υβριδική έκδοση του Auris έχει πιο σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση.

To εσωτερικό του Toyota Auris HSD

Βασισμένο στο υβριδικό σύστημα του Prius, καταφέρνει να είναι ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα

Toyota Auris HSD

Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/9/2011

Ηπερισσότερο προηγμένη τεχνολογικά έκδοση του Auris είναι και το φθηνότερο υβριδικό Toyota. Σχεδιαστικά, ορισμένες μικροδιαφορές σε σχέση με τα «συμβατικά» Auris είναι υπαρκτές και τονίζουν τον πιο high – tech χαρακτήρα του. Στον τομέα των χώρων, στο πίσω κάθισμα 2 ενήλικες θα νιώσουν άνετα, με το επίπεδο πάτωμα να βολεύει στη μεταφορά και τρίτου επιβάτη. Ωστόσο, η παρουσία της συστοιχίας μπαταριών έχει επηρεάσει το βάθος του χώρου αποσκευών που είναι πολύ ρηχός και με χωρητικότητα 279 λτ. (-75 σε σχέση με το συμβατικό Auris). Στο δρόμο, το Auris HSD εμφανίζει πολύ καλή σταθερότητα, σίγουρο πάτημα και ουδετερότητα στις αντιδράσεις του, με μικρότερες κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές σε σχέση με το «συμβατικό» Auris. Στον αντίποδα, η άνεση είναι ελαφρώς μετριασμένη, όμως η ποιότητα κύλισης παραμένει πολύ καλή. Το Toyota Hybrid Synergy Drive που αποτελεί και την "καρδιά" του υβριδικού Auris, έχει συνδυαστική ισχύ 136 ίππων, εξασφαλίζει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, αλλά στις υψηλές στροφές «ακούγεται».

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ράδιο-CD, κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου.