ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η νέα Porsche 911 δεν πρόλαβε να λανσαριστεί στη Φρανκφούρτη και κατάφερε να κάνει ήδη την προηγούμενη να ξεχαστεί...
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Porsche 911 δεν πρόλαβε να λανσαριστεί στη Φρανκφούρτη και κατάφερε να κάνει ήδη την προηγούμενη να ξεχαστεί...

13 δλ. πιο γρήγορη η νέα 911 στο Nurburgring

(22/9/2011)

Η νέα γενιά της Porsche 911 έκανε ήδη την υπάρχουσα να ωχριά, καθώς ολοκλήρωσε ένα γύρο στο Nurburgring σε 7 λεπτά και 40 δλ., κερδίζοντας το «παρελθόν» της κατά 13 δλ.

Η νέα 911 Carrera S, εξοπλισμένη με μια χαμηλότερη σπορ ανάρτηση κατά 20 χλστ. και κανονικά λάστιχα, είναι εξίσου γρήγορη με τις προηγούμενες, αγωνιστικών προδιαγραφών, 911 GT3. Την ίδια στιγμή, ο χρόνος της στο Nurburgring, μεταφράζεται σε «κατατρόπωση» της αντίστοιχης έκδοσης που κυκλοφορεί ακόμα στους δρόμους, καθώς μια διαφορά της τάξης των 13 δλ., μόνο αμελητέα δεν είναι. Ο διευθυντής παραγωγής της Porsche 911, κος August Achleitner, είπε σχετικά: «Δεν είναι τόσο σημαντικό για εμάς, πρόκειται απλά για μία σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο». Ο νέος χρόνος πραγματοποιήθηκε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK και το νέο ενεργό σύστημα «Porsche Dynamic Chassis Control», με υδραυλικά ενεργοποιούμενες αντιστρεπτικές δοκούς.

Η επίδοση της νέας 911 στο Nurburgring ήταν 7 λεπτά και 40 δλ., 13 ολόκληρα δλ. πιο γρήγορη από αυτήν της προηγούμενης γενιάς.

Η επίδοση της νέας 911 στο Nurburgring ήταν 7 λεπτά και 40 δλ., 13 ολόκληρα δλ. πιο γρήγορη από αυτήν της προηγούμενης γενιάς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η νέα 911 (Type 991) διαθέτει ένα 6κύλινδρο boxer μοτέρ 3,4 λτ., το οποίο αποδίδει 4 ίππους περισσότερους από το σύνολο των 3,6 λτ. που αντικαθιστά, ενώ η έκδοση Carerra S βρίσκεται 15 ίππους υψηλότερα από το παρελθόν. Ο κος Achleitner είπε πως παρόλο που η νέα 911 πήρε 80 κυλά σε μέρη, ωστόσο οι μηχανικοί της Porsche κατάφεραν να την κρατήσουν χαμηλότερα από την προηγούμενη κατά 35 με 45 κιλά. Η «κανονική» 911 δε διαθέτει ανθρακονήματα, αλλά ο Achleitner δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν στις επόμενες κορυφαίες 911, αλλά και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ συνέχισε λέγοντας, πως χρησιμοποιήθηκαν λογικές ποσότητες αλουμινίου, κρατώντας, όμως, το ατσάλινο πλαίσιο.
Mercedes
TURANZA 6 ALL SEASON