Η νέα Porsche 911 δεν πρόλαβε να λανσαριστεί στη Φρανκφούρτη και κατάφερε να κάνει ήδη την προηγούμενη να ξεχαστεί...
13 δλ. πιο γρήγορη η νέα 911 στο Nurburgring
(22/9/2011)
Η νέα γενιά της Porsche 911 έκανε ήδη την υπάρχουσα να ωχριά, καθώς ολοκλήρωσε ένα γύρο στο Nurburgring σε 7 λεπτά και 40 δλ., κερδίζοντας το «παρελθόν» της κατά 13 δλ.
Η νέα 911 Carrera S, εξοπλισμένη με μια χαμηλότερη σπορ ανάρτηση κατά 20 χλστ. και κανονικά λάστιχα, είναι εξίσου γρήγορη με τις προηγούμενες, αγωνιστικών προδιαγραφών, 911 GT3. Την ίδια στιγμή, ο χρόνος της στο Nurburgring, μεταφράζεται σε «κατατρόπωση» της αντίστοιχης έκδοσης που κυκλοφορεί ακόμα στους δρόμους, καθώς μια διαφορά της τάξης των 13 δλ., μόνο αμελητέα δεν είναι. Ο διευθυντής παραγωγής της Porsche 911, κος August Achleitner, είπε σχετικά: «Δεν είναι τόσο σημαντικό για εμάς, πρόκειται απλά για μία σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο». Ο νέος χρόνος πραγματοποιήθηκε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK και το νέο ενεργό σύστημα «Porsche Dynamic Chassis Control», με υδραυλικά ενεργοποιούμενες αντιστρεπτικές δοκούς.
Η επίδοση της νέας 911 στο Nurburgring ήταν 7 λεπτά και 40 δλ., 13 ολόκληρα δλ. πιο γρήγορη από αυτήν της προηγούμενης γενιάς.
Η νέα 911 (Type 991) διαθέτει ένα 6κύλινδρο boxer μοτέρ 3,4 λτ., το οποίο αποδίδει 4 ίππους περισσότερους από το σύνολο των 3,6 λτ. που αντικαθιστά, ενώ η έκδοση Carerra S βρίσκεται 15 ίππους υψηλότερα από το παρελθόν. Ο κος Achleitner είπε πως παρόλο που η νέα 911 πήρε 80 κυλά σε μέρη, ωστόσο οι μηχανικοί της Porsche κατάφεραν να την κρατήσουν χαμηλότερα από την προηγούμενη κατά 35 με 45 κιλά. Η «κανονική» 911 δε διαθέτει ανθρακονήματα, αλλά ο Achleitner δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν στις επόμενες κορυφαίες 911, αλλά και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ συνέχισε λέγοντας, πως χρησιμοποιήθηκαν λογικές ποσότητες αλουμινίου, κρατώντας, όμως, το ατσάλινο πλαίσιο.