ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με υβριδική τεχνολογία (diesel μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα), το πρωτότυπο XL1 θα περάσει το 2013 στην παραγωγή.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με υβριδική τεχνολογία (diesel μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα), το πρωτότυπο XL1 θα περάσει το 2013 στην παραγωγή.

Πράσινο φως για το VW XL1

(1/11/2011)

To 2013 θα ξεκινήσει σε περιορισμένο αριθμό η παραγωγή του εντυπωσιακού υβριδικού Volkswagen XL1 που είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο τον περασμένο Ιανούαριο.

Όταν η Volkswagen παρουσίασε το πρωτότυπο XL1 τον περασμένο Ιανούαριο σε ειδική έκθεση στο Kατάρ μάλλον κανείς δεν κατάλαβε ότι πρόκειται για πρωτότυπο με ιδιαίτερη σημασία. Όπως φαίνεται όμως τώρα, το ιδιαίτερo αυτό concept θα μας απασχολήσει έντονα τα επόμενα χρόνια, αφού θα ξεκινήσει να παράγεται, σε περιορισμένο αριθμό, από το 2013. Την είδηση επιβεβαίωσε ο ίδιος ο πρόεδρος της γερμανικής φίρμας, Martin Winterkorn, δείχνοντας ουσιαστικά πολλά πράγματα για το μέλλον της VW. Το XL1 είναι 2θέσιο και φέρει υβριδική τεχνολογία με συνδυασμό ηλεκτρικού μοτέρ 27 ίππων και κινητήρα diesel 0,8 λίτρων με 2κυλίνδρους και ισχύ 48 ίππων. Ιδιαίτερη σημασία έχει και το σχήμα του αυτοκινήτου που υποδεικνύει πως είναι προϊόν εκτεταμμένης αεροδυναμικής μελέτης. Από τεχνολογικής άποψης, το XL1 μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά σε ταχύτητες μέχρι τα 35 χλμ./ώρα και φέρει αυτόματο σειριακό κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Επί της ουσίας, ο λόγος για τον οποίο θα παράγεται αρχικά σε περιορισμένο αριθμό είναι μάλλον γιατί οι τεχνολογίες που ενσωματώνει έχουν πολύ υψηλό κόστος. Ωστόσο, αξίζει την προσοχή μας γιατί μας δείχνει πολλά ως εφαρμογή για βιώσιμες μετακινήσεις στο μέλλον.

Το φουτουριστικό design του XL1 παραπέμπει στην προχωρημένη αεροδυναμική μελέτη που έχει γίνει επάνω του.

Το φουτουριστικό design του XL1 παραπέμπει στην προχωρημένη αεροδυναμική μελέτη που έχει γίνει επάνω του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Fiat