Mini κάμπριο, κουπέ και ρόουντστερ, τρίπορτο, τετράπορτο πεντάπορτο και SUV. Μπορεί κανείς να κουνήσει αυτόν τον θρύλο από τη ντεφάκτο θέση του ως το premum μικρό;
(3/11/2011)
Ποιος περίμενε ποτέ να ξαναδεί ένα Mini να τρέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι; Και ποιος περίμενε να δει ένα Mini με SUV διαθέσεις (να τρέχει στα ράλι); Ποιος περίμενε το Mini να έχει γκάμα μεγαλύτερη από όση διαθέτουν ολόκληρες μάρκες; Με τέτοιο άνοιγμα, ποιος μπορεί να το χτυπήσει;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τι διαφορά έχει αυτή η γκάμα μοντέλων από οποιαδήποτε άλλη άλλης μάρκας; Πως πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο. Όχι με την έννοια ότι μοιράζεται μηχανικά μέρη κλπ, όπως συμβαίνει αλλού. Με την έννοια του όποιο και να πάρεις, πάλι Mini έχεις. Το Mini που ξέρουν όλοι. Απλά σε μια έκδοση που σου ταιριάζει καλύτερα.Αυτό είναι το βασικό στοιχείο που κρατάει το Mini μακριά από τον ανταγωνισμό. Σαφώς η Audi έκανε μια τίμια προσπάθεια με το Α1, που και το σχήμα έχει, και τη σχεδίαση, και το «στρίψιμο», το μοτέρ και τον «αέρα», αλλά είναι ακόμη ένα μοντέλο της Audi. Ένα από τα άλλα, που χρειάζεται να διευκρινήσεις ποιο είναι ανάμεσα σε τόσα Audi.
Φυσικά όλοι ξεχωρίζουν το Α1 από το Q7, εννοείται. Τι καταλαβαίνει όμως ο άλλος αν του πεις «έχω ένα Audi», χωρίς να διευκρινήσεις αν πρόκειται για ένα γιγάντιο SUV, ένα supercar ή ένα μικρό αυτοκίνητο; Στην απάντηση «έχω ένα Mini» οι απορίες τελειώνουν εκεί.
Και ας είναι το δικό σου το ψηλό το τετρακίνητο, ή το ανοιχτό διθέσιο που μόλις παρουσιάστηκε. Έχεις Mini και αυτό αρκεί. Δίνει το στίγμα της προτίμησής σου, της επιλογής σου και του τρόπου ζωής που ακολουθείς.
Ναι, εδώ δε μιλάνε τα μηχανικά, οι επιδόσεις και όλα τα άλλα για τα οποία το Mini έγινε επιτυχία. Αυτό που μετράει είναι το lifestyle, αυτό που θες να αντανακλά το αυτοκίνητό σου από εσένα προς τα έξω. Και αυτό μόνο η Mini το πετυχαίνει. Και γι αυτό μπορεί και είναι αποσυνδεδεμένη με την υπόλοιπη κατηγορία.
Εκείνος που θα κοιτάξει το DS3, ή τη Mito θα σταθεί περισσότερο στα επιμέρους. Στον εξοπλισμό την ποιότητα, τον κινητήρα ή την τιμή και το value for money. Αυτομάτως δηλαδή πρόκειται για άλλον αγοραστή. Διαφορετικό από αυτόν που θα κοιτούσε το Mini γιατί θέλει ένα κομμάτι από τη μάρκα για τον εαυτό του. Έτσι απλά.
Από κει και πέρα, για τη Mini το στοίχημα είναι πόσο μπορεί να κρατήσει αυτόν τον οδηγό κοντά της, μακριά από τους αντιπερισπασμούς του ανταγωνισμού που γίνονται ολοένα και πιο δελεαστικοί.
Έχει τα μηχανικά και την οδήγηση, αλλά πλέον υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές. Το θέμα είναι, το όνομα και αυτό που κουβαλάει από μόνο του αρκεί; Αν ναι, τότε τι μένει για τους άλλους;
Μπορεί κανείς να κουνήσει αυτόν τον θρύλο από τη ντεφάκτο θέση του ως το premum μικρό;ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ!Σαυτη τη περιπτωση δεν αγοραζεις μικρο αυτοκινητο απλως ενα ρετρο ιδιαιτερο αυτοκινητο και με ενα καλο κινητηρα εως πολυ καλο αναλογα την ισχυ που ζητας.Απο κει και περα σε ολα ειναι απλα out of space και πολυ εκεντρικος στα γουστα για να δωσεις 20χιλ+ για να αγορασεις το ανωτερω.Υπαρχουν και αλλες βολιδες ομορφες και γρηγορες ιταλικες και γαλλικες τυπου ALFA η PEUGEOT που μπορουν να σε φτιαξουν το ιδιο και σε πιο νορμαλ τιμες.Μπορει η σχεδιαση να μιλα αλλα η στατιστικη βλαβων και οι πωλησεις ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ!
Το mini cooper ειναι ενα οχημα οδηγοκεντρικο,και αυτο κανει την διαφορα με τα υπολοιπα.Οπως εχω πει και σε αλλες υποενοτητες,επειδη ειναι premium ειναι ακριβο,οπως και αλλοι ανταγωνιστες.Θα μπορουσανε ολοι να εχουνε καπως πιο φθηνες τιμες,αλλα το θετουνε ως οχηματα αγορας απο οικονομικα ευπορους ανθρωπους και νεαρους-ες.Στησιμο καρτ,φρενα κορυφαια,αναρτηση παρα πολυ καλη,για εμενα προσωπικα οι παραφωνιες ειναι στο κιβωτιο ταχυτητων απαραδεκτη κατασκευη και σε καποιους διακοπτες στο εσωτερικο που σπανε κατευθειαν,απαραδεκτα και τα δυο με τοσα χρηματα που δινεις για να το αγορασεις.Κατα τα αλλα κορυφαιο.Μετα ειναι τα υπολοιπα σε οδηγοκεντρικη αισθηση citroen ds3,ford fiesta,swift sport,τα υπολοιπα της ιδιας κλασης δεν εχουνε την οδηγοκεντρικοτητα ουτε για αστειο.Ας κατασκευασει καλυτερο κιβωτιο σε ενα τετοιου ειδος οχημα και οχι αυτο που εχει.
Είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο αλλά προτιμάται κυρίως απο γυναίκες. Αυτό δείχνει ότι το πρώτο κριτίριο απόκτησής του είναι η αισθητική. Μετά έρχονται οι επιδόσεις, κατανάλωση, αξιοπιστία κτλ. Η γνώμη μου, είναι πανάκριβο.
Ειναι κατι μοναδικο και με περισσειο κυρος... Γι αυτο κραταει και τη μεταπωληση του υψηλοτατα! ΜΙΝΙ και SMART αυτοκινητα που δεν πασχιζουν για πωλησεις, τις εχουν απλα δεδομενες.
Το Mini έγινε θρύλος περισσότερο στην κλασική 3θυρη έκδοσή του κ στην κάμπριο. Το Clubman δν πέτυχε καθόλου στις πωλήσεις αλλά το Countryman πιστεύω πως βρίσκεται σε καλό δρόμο. Το κουπέ κ το ρόουντστερ είναι ωραία για σπορ συγκινήσεις για τους νέους αλλά να δούμε πώς θα τα πάνε στις πωλήσεις. Το μελλοντικό Rocketman είναι ό,τι καλύτερο γιατί φέρνει πιο κοντά στο πρώτο Mini. Οποιαδήποτε έκδοση του που δεν αρέσει στον κόσμο δεν πετυχαίνει.