ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Mini κάμπριο, κουπέ και ρόουντστερ, τρίπορτο, τετράπορτο πεντάπορτο και SUV. Μπορεί κανείς να κουνήσει αυτόν τον θρύλο από τη ντεφάκτο θέση του ως το premum μικρό;

Mini κάμπριο, κουπέ και ρόουντστερ, τρίπορτο, τετράπορτο πεντάπορτο και SUV. Μπορεί κανείς να κουνήσει αυτόν τον θρύλο από τη ντεφάκτο θέση του ως το premum μικρό;

(3/11/2011)

Ποιος περίμενε ποτέ να ξαναδεί ένα Mini να τρέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι; Και ποιος περίμενε να δει ένα Mini με SUV διαθέσεις (να τρέχει στα ράλι); Ποιος περίμενε το Mini να έχει γκάμα μεγαλύτερη από όση διαθέτουν ολόκληρες μάρκες; Με τέτοιο άνοιγμα, ποιος μπορεί να το χτυπήσει;

Το να παίρνεις ένα αυτοκίνητο και να το μετατρέπεις σε μάρκα με μοντέλα δεν είναι ακριβώς εύκολο. Από ένα μοντέλο, το Mini, έχει φτάσει πλέον τα τέσσερα. Κάμπριο, Clubman, Countryman και πλέον ρόουντστερ. Και φυσικά το τρίθυρο μοντέλο που τα άρχισε όλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τι διαφορά έχει αυτή η γκάμα μοντέλων από οποιαδήποτε άλλη άλλης μάρκας; Πως πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο. Όχι με την έννοια ότι μοιράζεται μηχανικά μέρη κλπ, όπως συμβαίνει αλλού. Με την έννοια του όποιο και να πάρεις, πάλι Mini έχεις. Το Mini που ξέρουν όλοι. Απλά σε μια έκδοση που σου ταιριάζει καλύτερα.

Αυτό είναι το βασικό στοιχείο που κρατάει το Mini μακριά από τον ανταγωνισμό. Σαφώς η Audi έκανε μια τίμια προσπάθεια με το Α1, που και το σχήμα έχει, και τη σχεδίαση, και το «στρίψιμο», το μοτέρ και τον «αέρα», αλλά είναι ακόμη ένα μοντέλο της Audi. Ένα από τα άλλα, που χρειάζεται να διευκρινήσεις ποιο είναι ανάμεσα σε τόσα Audi.

Φυσικά όλοι ξεχωρίζουν το Α1 από το Q7, εννοείται. Τι καταλαβαίνει όμως ο άλλος αν του πεις «έχω ένα Audi», χωρίς να διευκρινήσεις αν πρόκειται για ένα γιγάντιο SUV, ένα supercar ή ένα μικρό αυτοκίνητο; Στην απάντηση «έχω ένα Mini» οι απορίες τελειώνουν εκεί.

Και ας είναι το δικό σου το ψηλό το τετρακίνητο, ή το ανοιχτό διθέσιο που μόλις παρουσιάστηκε. Έχεις Mini και αυτό αρκεί. Δίνει το στίγμα της προτίμησής σου, της επιλογής σου και του τρόπου ζωής που ακολουθείς.

Ναι, εδώ δε μιλάνε τα μηχανικά, οι επιδόσεις και όλα τα άλλα για τα οποία το Mini έγινε επιτυχία. Αυτό που μετράει είναι το lifestyle, αυτό που θες να αντανακλά το αυτοκίνητό σου από εσένα προς τα έξω. Και αυτό μόνο η Mini το πετυχαίνει. Και γι αυτό μπορεί και είναι αποσυνδεδεμένη με την υπόλοιπη κατηγορία.

Εκείνος που θα κοιτάξει το DS3, ή τη Mito θα σταθεί περισσότερο στα επιμέρους. Στον εξοπλισμό την ποιότητα, τον κινητήρα ή την τιμή και το value for money. Αυτομάτως δηλαδή πρόκειται για άλλον αγοραστή. Διαφορετικό από αυτόν που θα κοιτούσε το Mini γιατί θέλει ένα κομμάτι από τη μάρκα για τον εαυτό του. Έτσι απλά.

Από κει και πέρα, για τη Mini το στοίχημα είναι πόσο μπορεί να κρατήσει αυτόν τον οδηγό κοντά της, μακριά από τους αντιπερισπασμούς του ανταγωνισμού που γίνονται ολοένα και πιο δελεαστικοί.

Έχει τα μηχανικά και την οδήγηση, αλλά πλέον υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές. Το θέμα είναι, το όνομα και αυτό που κουβαλάει από μόνο του αρκεί; Αν ναι, τότε τι μένει για τους άλλους;
fiat
Moto