Επίδειξη ισχύος και οικονομίας από το Qashqai 1,6D 2WD
Σε πολύ γρήγορους ρυθμούς και με εξαιρετική οικονομία είναι σε θέση να κινηθεί το Qashqai 1,6D.
Ο 1,6 ντίζελ κινητήρας εκπλήσσει με τη δύναμή του, την πολύ χαμηλή κατανάλωση και τον πολιτισμένο του χαρακτήρα.
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής διαθέτει το εσωτερικό του Qashqai, με το παχύ αφρώδες υλικό στο ταμπλό.
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας δύο ενήλικα άτομα θα νιώσουν άνετα.
Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 352 λτ. και είναι σχετικά ρηχό.
Ασφαλές και άνετο παρουσιάζεται το Qashqai 1,6D πραγματοποιώντας ξεκούραστα ταξίδια.
Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai 1,6D 130PS
Διαβάστηκε από33481αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/1/2012
Με την προσθήκη του ισχυρού 1.600άρη dCi κινητήρα των 130 ίππων και 320 Nm ροπής, το δημοφιλές Qashqai μεταμορφώνεται, αφού «πετάει» από πλευράς επιδόσεων και ταυτόχρονα, δεν «καίει».
Το πρώτο σε πωλήσεις crossover αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το Qashqai είναι περισσότερο γνωστό για τους κινητήρες βενζίνης και ειδικά τον 1.600άρη που «σηκώνει» σχεδόν όλο το βάρος των πωλήσεων. Πρόσφατα, στη γκάμα του προστέθηκε και ο νέος ντίζελ 1,6 dCi των 130 ίππων (προέρχεται από τη Renault), ενώ διατίθεται παράλληλα και με τον 1,5 dCi των 110 ίππων (από 20.560 ευρώ). Η τιμή του 1,6 dCi ξεκινάει από τα 22.760 ευρώ για το δικίνητο και από τα 24.650 για το 4κίνητο.
Χρηματοδότηση - προσφορές
1) 25% προκαταβολή, εξόφληση έως 72 μήνες με άτοκη 12μηνη περίοδο χάριτος και 8,6% επιτόκιο, 2) 0% προκαταβολή, εξόφληση από 6-84 μήνες και 7,5% επιτόκιο.
Ειδική προσφορά 1.300 ευρώ
Κινητήρας: Του ταιριάζει «γάντι»
Σημείο αναφοράς στη συγκεκριμένη έκδοση της δοκιμής δεν είναι άλλο από το ντίζελ κινητήρα των 1,6 λτ. με την υψηλή απόδοση και ροπή. Ειδικά, η ροπή των 320 Nm εκτοξεύει το Qashqai σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, αφού ακόμα και με 6η ταχύτητα το αυτοκίνητο προσπερνάει δίχως να χρειάζεται κατέβασμα σχέσης. Ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα και δεν «λαχανιάζει» σε πιο υψηλούς ρυθμούς. Επιπλέον, ο 1,6 dCi κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο σε γρήγορες ταχύτητες και μόνο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές δίνει το «στίγμα» του ντίζελ. Όσον αφορά στην κατανάλωση, τα 5,8 λτ./100 χλμ. που έγραψε το trip computer σε ταξίδι 900 περίπου χιλιομέτρων χωρίς ιδιαίτερη σύνεση στο γκάζι, μας προκάλεσαν. σοκ και δέος!
Εσωτερικό: Με πολύ καλή ποιότητα και χώρους
Θετικά σχόλια αποσπά συνολικά ο θάλαμος επιβατών του Qashqai, στον οποίο δεν εντοπίζονται σημαντικές ελλείψεις. Από πλευράς επιλογής υλικών, το παχύ αφρώδες πλαστικό που συναντάται σε ολόκληρο το ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, αναβαθμίζει αισθητά την ποιότητα, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα είναι εξίσου προσεγμένες. Μεταξύ των θετικών στοιχείων είναι και η βολική και ψηλή θέση οδήγησης που προσφέρει πολύ καλή επόπτευση του γύρω χώρου και συμβάλλει στην άνεση στο ταξίδι σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά καθίσματα. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, μια 4μελής οικογένεια είναι σε θέση να μετακινηθεί δίχως παραχωρήσεις, ωστόσο το πορτ μπαγκάζ των 352 λτ. με την κανονική ρεζέρβα δεν ξεπερνά το μέσο όρο της κατηγορίας.
Σε σχέση με το βενζινοκίνητο Qashqai 1,6
Ισχυρότερο κατά 13 ίππους
Περισσότερη ροπή κατά 162 Nm που αποδίδεται σε 2.650 σ.α.λ. χαμηλότερα
Γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,2 δλ.
Ταχύτερο στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η κατά 3,5 δλ.
Πιο γρήγορο στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η κατά 6,2 δλ.
Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 1,3 λτ./100 χλμ. και τέλη κυκλοφορίας κατά 103 ευρώ
Υψηλότερη τιμή κατά 4.400 ευρώ (με ESP το 1,6D)
Στο δρόμο: Ξεκούραστο και με σταθερό «πάτημα»
Το πετρελαιοκίνητο Qashqai με την κατάλληλη ρύθμιση -για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου- των ανεξάρτητων σε όλους τους τροχούς αναρτήσεών του, απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι οποίες, σε ελάχιστες περιπτώσεις, θα γίνουν πιο έντονα αντιληπτές από τους επιβάτες. Παράλληλα, το πλαίσιό του, με την αρκετά στιβαρή αίσθηση, συμβάλλει με τη σειρά του στην ασφαλή, οδική συμπεριφορά, ενώ τάσεις υποστροφής και στιγμιαίας απώλειας πρόσφυσης θα σημειωθούν με έντονη πίεση του δεξιού πεντάλ. Επίσης στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος δεν είναι έντονες, ενώ στην ευθεία είναι σταθερό και σίγουρο ανεξαρτήτως ταχύτητας. Ακόμη, τα φρένα παρουσιάζουν θετική αίσθηση και αποτελεσματικότητα, όμως από το τιμόνι θα θέλαμε περισσότερο βάρος και αίσθηση σε γρήγορους ρυθμούς, αν και δεν του λείπει η ακρίβεια.