VW Up
Εσείς ποιο από τα νέα τρίδυμα μίνι, VW Up, Skoda Citigo και Seat Mii θα προτιμήσετε, και γιατί;
(13/2/2012)
Η VW δείχνει ότι επιμένει λακωνικά, ακολουθώντας στα βήματα της Toyota με το Aygo και τα του Citroen C1 και Peugeot 107. Όπως και με αυτά, πως θα διαλέξετε ανάμεσα στα νέα μοντέλα του ομίλου VW;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ανάμεσα στα best seller σχηματίστηκαν δύο σχολές. Από τη μία η Fiat, η Chevrolet, η Hyundai και η Kia ωρίμασαν τα μοντέλα τους παρουσιάζοντας αυτοκίνητα που ήταν μικρότερα μεγέθη μεγαλυτέρων αυτοκινήτων. Από την άλλη η Toyota με τους συνέταιρους Peugeot/Citroen επέμειναν στο μοτίβο των ειδικών αυτοκινήτων για την κατηγορία, με χαμηλό κόστος στην σχεδίαση και κατασκευή που όμως περνούσε αυτούσιο στη χαμηλή τιμή αγοράς του αυτοκινήτου.Στη δεύτερη αυτή σχολή προστίθεται τώρα και ο όμιλος VW με μια τριπλέτα που ξεχωρίζεις κυρίως από το σηματάκι στη μάσκα. Όπως και με τα προηγούμενα τρίδυμα, οι διαφορές είναι μικρές, κυρίως εμπρός και στα πίσω φώτα, πράγμα που αφήνει στην επιλογή ενός εκ των τριών μια απορία. Ποιο και γιατί;
Πέραν του αισθητικού, μια διαφορά θα υπάρξει στην τιμή. Όπως και με τα C1/Aygo/107 οι εκδόσεις εξοπλισμού είχαν κάποιες διαφορές που επέτρεπαν ανάλογα να διαμορφώνονται διαφορετικά και οι τιμές. Μετά ήταν οι παροχές, με την Toyota να προσφέρει μεγαλύτερη εγγύηση. Και τέλος είναι το σηματάκι. Η VW ήδη μιλάει για το Up με «lifestyle» κριτήρια, πως δηλαδή προσφέρεται (και άρα πουλάει) για κάτι παραπάνω από απλό μεταφορικό μέσο. Το πλασάρισμα της Seat και της Skoda αναμένονται με τις παρουσιάσεις, κρίνοντας όμως από το γενικότερο προφίλ των δύο τους, το μοτίβο θα είναι πιο νεανικό ή σπορ στην πρώτη και πιο λογικό και value for money στη δεύτερη.
Εσείς όμως ποιο από τα τρία θα προτιμήσετε; Δε διαφέρουν στα μηχανικά, ούτε στη βασική σχεδίαση, έχουν όμως τις μικροδιαφορές που μπορεί να εκφράζουν τον καθένα διαφορετικά. Μήπως όμως είναι η μάρκα, το σηματάκι που θα βαρύνει πιο πολύ;
Μήπως σε αυτή την κατηγορία, αντίθετα, βαραίνει περισσότερο η ουσία; Δηλαδή η τιμή, ο εξοπλισμός και οι παροχές; Ή ακόμη και η φήμη του αντιπροσώπου; Εσείς με ποια κριτήρια θα διαλέξετε ένα από τα τρίδυμα αυτά; Τι λέτε;
1. Αγοράζεις ένα από αυτά τρία μοντέλα. 2. Αγοράζεις τρία σήματα, ένα vw, ένα scoda, ένα seat. 3. Κάθε πρωί αλλάζεις το σήμα στο αυτοκίνητο ανάλογα με τις διαθέσεις σου. 4. Έτσι αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο, έχεις τέσσερα.
To up ! με κλειστα μάτια , είναι αυτοκίνητο με ολα τα + της vw σε πολυ καλη τιμη και με πολυ εμφανιση , τεχνολογια και αξιοπιστια vw !!!!
δεν αγοραζω τιποτα απο το συγκεκριμενο γκρουπ....daihatsu sirion για παντα...!
Θα επέλεγα το citigo. Προς το παρόν είναι το μόνο που μπορεί να εφοδιαστεί με τεχνολογίες που μειώνουν το CO2 στα 99γρ. και άρα μηδενικά τέλη.
Απλά…ΚΑΝΕΝΑ!!!
Συμφωνώ με τον Stath, θα προτιμούσα το φθηνότερο. Διαφορές τρομερές σε αυτήν την κατηγορία δεν υπάρχουνε άλλωστε. Τις διαφορές απλά τις "εφευρίσκουν" τα μάρκετινγκ των εταιριών για να δημιουργήσουνε την ανάγκη σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Κατά πόσο δλδ παραπάνω σπορ θα είναι το μοντέλο της seat από αυτό της vw; Μιλάμε πάντα για τη μικρή κατηγορία και όχι για κατηγορία...gt. Όσο για τα υπόλοιπα σχόλια, το ερώτημα είναι στο ποιό από τα 3 θα επιλέγαμε και όχι ποιό, άλλης εταιρίας, προτιμάμε. Τα υπόλοιπα περί χιουντάι ή daihatsu δε προσφέρουνε τπτ.
Κανένα. Τόσα Ιαπωνέζικα υπάρχουν
Τα αυτοκίνητα αυτά είναι δεύτερα ή τρίτα σε μια οικογένεια. Το λογικό λοιπόν είναι αφού όλα είναι ίδια, να προτιμήσεις το φθηνότερο. Τώρα πάλι αν θέλεις να πουλήσεις μούρη, αυτό το φροντίζεις για το κανονικό σου αυτοκίνητο, το μεγάλο.
Προσωπικά, δεν θα έπαιρνα κανένα. Οταν μιλάω για αυτοκίνητο πολης, εννοώ να μπορεί να παρκάρει εύκολα και γρήγορα και όχι να μπορεί να κάνει ταξίδια. Δεν πρέπει δηλ να ξεπερνάει σε μήκος τα 3.20 μέτρα το πολύ. Τα Α112 και τα πρώτα Mini, ήταν μια χαρά. Ξαφνικά όλα μεγάλωσαν, χωρίς λόγο. Γιαυτό λοιπόν μέχρι τώρα έχουμε 2 επιλογές. Smart ή IQ. Είναι ακριβά γιατί δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Μόλις αρχίσουν να βγαίνουν κι άλλα............
Το up! μου αρέσει περισσότερο από τα τρία και θα το αγόραζα λόγω του ονόματος της Volkswagen και γιατί είναι πιο σπορτίφ εμφανισιακά από τα άλλα δύο.
Κανένα από τα 3. Τουλάχιστον το UP! είναι ακριβό που ανακοινωθήκανε οι τιμές. Η βασική έκδοση έχει τρομερές ελλέιψεις. Για να πάρεις ένα 76άρι με καλό -όχι τέλειο εξοπλισμό θέλεις 11.730+μεταλλικό + τέλη πινακίδες+ ότι άλλο χρεώνει τέλη προετοιμασίας θέλεις 12.500 euro. Με αυτά τα λεφτά η πας μια κατηγορία πάνω σε πολύ καλύτερα αυτοκίνητα (Clio TCE,Ibiza TSi και πολλά άλλα) ή αν έχεις ανάγκη μικρό σε όγκο αυτοκίνητο υπάρχουν άλλα που στα 10.000 είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα και παρέχουν περισσότερα σε εξοπλισμό και εγγυήσεις (πχ Picanto, νέο Twingo, νέο Panda κα). Και δεν έχουνα αυτή τη φτήνια του Up μέσα που ούτε χειριστήριο για το παραθυρο του συνοδηγού από τη πλευρά του οδηγού δεν έχει.
Σε αυτήν την κατηγορία εκεινο που πρωταρχικά παίζει ρόλο είναι η τιμή και λιγότερο το σηματάκι Εγώ αν βρισκόμουν στο δίλημμα θα διάλεγα με κλειστά τα μάτια το ΧΙΟΥΝΤΑΙ Ι10 Έχω ήδη ένα ΑΤΟΣ το οποίο με έχει βγάλει παλλικάρι όλα αυτά τα χρόνια που το κυκλοφορώ εντός Αθηνών Πάω και ταξιδια αν χρειαστεί Γι αυτο ΧΙΟΥΝΤΑΙ και πάλι ΧΙΟΥΝΤΑΙ (Γιατί ρε παιδιά το site δεν δέχεται τα σημεία στίξεως)