Το Qashqai είναι εξαιρετικό στο πατημένο χώμα, ακόμα και χωρίς την τετρακίνηση, αξιοποιώντας τιμόνι και πλαίσιο.
Μπορεί το Qashqai να σχεδιάστηκε ως μικρομεσαίο με χαρακτηριστικά SUV, αλλά με 20 εκατοστά από το έδαφος, η δεύτερη ιδιότητά του είναι εξαιρετικά παρούσα!
Ο κινητήρας 1,6D των 130 ίππων του Qashqai είναι εξαιρετικά ικανός, τόσο στις επιδόσεις, όσο και στη χαμηλή κατανάλωση.
Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai 1,6D 4x4
Διαβάστηκε από60745αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/2/2012
Το δημοφιλέστερο των SUV φόρεσε τον
καλό diesel κινητήρα 1,6 με τους 130
ίππους και εξοπλίστηκε με τετρακίνηση,
για να αναδείξει το πιο ολοκληρωμένο
πρόσωπό του από το ξεκίνημα της καριέρας
του.
Το Qashqai παρουσιάστηκε το 2007 για να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα και της ελληνικής αγοράς, συνδυάζοντας επιτυχημένα τον SUV χαρακτήρα με τη μικρομεσαία τοποθέτηση. Στα μέσα του 2010, υπέστη ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα που του έδωσε τη δυναμική να συνεχίσει την καλή εμπορική του πορεία, παραμένοντας το πρώτο, σε πωλήσεις, SUV της ελληνικής αγοράς. Μια πορεία που θα μπορούσε να πάει ακόμα καλύτερα, αν η τετρακίνηση δεν διατίθετο μόνο με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα. Ενδεικτικό της λάθος τοποθέτησης, είναι η διάθεση της εν λόγω έκδοσης μόνο κατόπιν παραγγελίας, στη μετά facelift εποχή.
Πετρελαιοκίνητο πλεονέκτημα
Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε όλη την ελληνική επικράτεια, συνέπεσε με μία σημαντική προσθήκη στη γκάμα των κινητήρων του και σήμανε μια σημαντική καμπή στην πορεία του. Τον περασμένο Οκτώβριο, η Nissan ανακοίνωσε ότι πλέον, το Qashqai θα εξοπλίζεται με το νέο 1.600άρη diesel κινητήρα των 130 ίππων και των 320 Nm ροπής. Αυτό το μοτέρ είναι εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Renault και αποτελεί το πιο ισχυρό μοτέρ αυτής της κατηγορίας κυβισμού που κυκλοφορεί. Αυτό από μόνο του αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα του μοντέλου, αφού η λειτουργία του είναι εξαιρετική όπως και οι επιδόσεις που προσφέρει. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τη Nissan, το μοτέρ αυτό έχει, ούτε λίγο, ούτε πολύ, 30 πατέντες κατατεθειμένες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν μια επένδυση της τάξης των 230 εκ. ευρώ από το συνασπισμό των δύο εταιρειών. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν η τετράγωνη αρχιτεκτονική, που επιτρέπει στις βαλβίδες μεγαλύτερης διαμέτρου να εμπλουτίζουν με περισσότερο αέρα το θάλαμο καύσης, η πιο ελαφριά κατασκευή, η ανακύκλωση των καυσαερίων της εξάτμισης για χαμηλότερες εκπομπές και το αποτελεσματικότερο ζέσταμα για βελτιστοποιημένη καύση σε λιγότερο χρόνο, στις κρύες εκκινήσεις.
Στο δια ταύτα, αυτές τις καινοτομίες ο οδηγός τις εξαργυρώνει στις εξαιρετικές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, παρότι το βάρος του μοντέλου, στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής, ξεπερνάει τον 1,5 τόνο.