5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο μινι μοντέλο της VW με τον 1.000άρη κινητήρα «λέει»... up στην οικονομία!
Δοκιμάζουμε το VW up! 1,0 60PS
(5/3/2012)
Με τον αρχικό 1.000άρη κινητήρα των 60 ίππων, το VW up! επιτείνει τον αστικό του προσανατολισμό, προσφέροντας ακόμη πιο οικονομικές μετακινήσεις εντός πόλεως χωρίς να χάνει σημαντικά σε επιδόσεις.
Στο δρόμο, το 1.000άρι VW up! των 60 ίππων διακρίνεται για την ασφάλεια που προσφέρει και τη σταθερότητα σε κάθε διαδρομή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ευέλικτο στην πόλη, σταθερό στην εθνική
Το up! με τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις, την καλή ορατότητα και το κοφτερό τιμόνι, βοηθά ιδιαίτερα στην ευελιξία εντός πόλεως και στην ευκολία κατά το παρκάρισμα. Και πέρα από αυτό, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει την απαραίτητη ασφάλεια στις στροφές και στην ευθεία, με μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους να παρατηρείται μόνο στα πολλά χιλιόμετρα. Από πλευράς άνεσης, παρότι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας δυσανασχετεί μερικές φορές κατά το πέρασμα από ανωμαλίες, η συνολική άνεση που προσφέρει το αρχικό up! κρίνεται αρκετά καλή.
Εσωτερικό-Χώροι: Σχεδιαστικά λιτό, αλλά ποιοτικό και ευρύχωρο
To εσωτερικό του up! διακρίνεται για την απλή του σχεδίαση, αλλά και για την πολύ καλή του εργονομία σε ό,τι αφορά στους διακόπτες και τα χειριστήρια στο ταμπλό. Από την άλλη βέβαια δεν λείπουν κάποια ατοπήματα, όπως κυρίως ο χειρισμός του κάθε παραθύρου μόνο από ένα διακόπτη σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου. Ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά που ντύνουν το ταμπλό ξεχωρίζουν για τη σωστή τους κατασκευή και το καλό φινίρισμα και συναρμογή. Από πλευράς χώρων τέλος, το up! μεταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις 4 επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο για την κατηγορία (251 λτ.).
Κινητήρας: Οικονομικός και «ζωηρός»
Με το δεδομένο ότι έχουμε να κάνουμε με την αρχική έκδοση του up! και με ένα 1.000άρι μοτέρ 60 ίππων, οι επιδόσεις που εμφάνισε το μίνι της VW στις μετρήσεις μας κρίνονται πολύ καλές. Έχουμε λοιπόν μια μικρή διαφορά μόνο 1,0 δλ. σε όλες σχεδόν τις μετρήσεις μας σε σχέση με το ισχυρότερο up! των 75 ίππων, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο κινείται με άνεση σε ρυθμούς πόλης και μόνο στον αυτοκινητόδρομο θα απαιτηθούν κάποιες παραχωρήσεις και κατεβάσματα σχέσεων του κιβωτίου των 5 σχέσεων κατά το προσπέρασμα. Από την άλλη βέβαια, η οικονομία που προσφέρει το μοτέρ αυτό είναι αρκετή και τα 4,5 λτ. μέσης κατανάλωσης ανά 100 χλμ. που ανακοινώνει η VW, είναι από τα πιο χαμηλά στην κατηγορία.