Φέτος η αγορά αναμένεται να αλλάξει εικόνα αφού το ντίζελ θα φέρει στο προσκήνιο νέα best seller.
Θα αγοράζατε premium… ντίζελ;
(23/2/2012)
Τι λένε οι πωλήσεις για τις premium μάρκες στην Ελλάδα; H Audi μπροστά από Mercedes και BMW που διαφέρουν για μια χούφτα αυτοκίνητα. Πιο πίσω η Volvo. Για την ακρίβεια η Audi είναι 25% πάνω από τους άλλους δύο γερμανούς και η Volvo 25% κάτω. Αυτή όμως είναι η μισή αλήθεια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τι γίνεται όμως τώρα με το ντίζελ; Φέτος η αγορά αναμένεται να αλλάξει εικόνα αφού το ντίζελ θα φέρει στο προσκήνιο νέα best seller. Μπορεί αυτό να αλλάξει και τις ισορροπίες στα premium αυτοκίνητα;Το ερώτημα είναι, θα αγοράζατε εσείς ένα premium αυτοκίνητο με ντίζελ κινητήρα; Υπάρχουν δύο πτυχές εδώ. Από τη μία η εντύπωση που έχει η ελληνική αγορά για τους κινητήρες ντίζελ και από την άλλη ο κυβισμός στον οποίο προσφέρονται.
Το πρώτο σκέλος έχει να κάνει με τη λογική ότι το ντίζελ είναι μια «λύση» για οικονομική χρήση του αυτοκινήτου και ως εκ τούτου κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει με το προφίλ ενός premium αυτοκινήτου. Αυτή είναι ακόμη μία στρέβλωση που υπάρχει στην Ελλάδα, αφού τα premium μοντέλα στο εξωτερικό πουλάνε κυρίως σε ντίζελ εκδόσεις. Ακόμη και οι πιο σπορ εκδόσεις τους.
Το ντίζελ είναι πολύ παραπάνω από την «οικονομική λύση» που νομίζουν αρκετοί. Έχει τεράστια ροπή, που κάνει την οδήγηση εύκολη και ξεκούραστη, ενώ με την προσθήκη ενός ή δύο κυλίνδρων ακόμη γίνεται και ονειρικά βελούδινος για να ταιριάζει στα μεγάλα ακριβά αυτοκίνητα. Το Volvo S60 για παράδειγμα απέναντι στις μεγάλες εκδόσεις βενζίνης, όπως η Τ5 έχει την D5 που είναι εξίσου γρήγορη, εκπληκτικά βελούδινη και σημαντικά οικονομικότερη στη χρήση. Υπάρχει κανείς που θεωρεί ντροπή να πετυχαίνεις οικονομία οπουδήποτε, ακόμη και στην premium κατηγορία;
Το δεύτερο σκέλος βέβαια έχει να κάνει με πιο πρακτικά θέματα όπως το ότι οι πετρελαιοκινητήρες των premium εταιρειών ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα, κυβισμό που τόσο έχει τιμωρηθεί φορολογικά στην Ελλάδα.
Και πάλι όμως, περισσότερα δίλιτρα βενζινοκίνητα θα δει κανείς στο δρόμο σε αυτή την κατηγορία οχημάτων παρά πετρέλαιο. Τουλάχιστον στις ταξινομήσεις των δύο μηνών με ελεύτερη πετρελαιοκίνηση.
Η BMW έχει μια σειρά εκρηκτικών ντίζελ κινητήρων στα 2 λίτρα, η Audi το ίδιο, η Mercedes ξεφεύγει λίγο σε κυβισμό χωρίς όμως φορολογική «ποινή», ενώ η Volvo προσφέρει ένα μοναδικό 5κύλινδρο 2λιτρο μοτέρ που αξίζει και μόνο για τον επιπλέον κύλινδρό του.
Και απέναντι στα φορολογικά χαράτσια, αυτά τα μοτέρ έχουν να δείξουν τέλη κυκλοφορίας γύρω στα 100 ευρώ χάρη στους πολύ χαμηλούς τους ρύπους.
Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε ακόμη κάποιο λόγο γιατί ένα premium αυτοκίνητο δε μπορεί να είναι ντίζελ; Θεωρείται τα δύο αυτά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου ασύμβατα; Μήπως δεν είναι και απλά επιμένουμε σε ένα ακόμη λανθασμένο κλισέ; Οι άλλοι ευρωπαίοι γιατί τα προτιμούν και τα premium μοντέλα ντίζελ;
Ποια μάρκα βλέπετε πιο δυνατή σε αυτή την κατηγορία; Ποιους κινητήρες βάζετε σαν κριτήριο; Έχετε δει τι ντίζελ μοτέρ προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής σε αυτά τα μοντέλα; Σας αλλάζει αυτό την εντύπωση που έχετε για κάθε μάρκα;
Και τελικά είναι βιώσιμο ένα ντίζελ μοτέρ στα 2.0 λίτρα με τόσο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας; Θα το κοιτούσατε έναντι ενός κινητήρα βενζίνης;
Premium και diesel ναι, αν πρόκυται για κάτι τίμιο όπως για παράδειγμα το Citroen DS4. Αλλιώς με τίποτα. Επιτέλους, ας ξυπνησουμε και ας βάλουμε ένα τέλος στα ψεύτικα και λαθεμένα στάνταρ που έχουμε στο μυαλό μας...
Αν μείνουνε στάσιμα τα συλλογικά κοινά πράγματα,το πετρελαιοκίνητο,όπως και άλλες μορφές αυτοκίνησης θα φαντάζουνε το τελευταίο που θα απασχολούνε το σύνολο του κόσμου.Ναί οι γερμανοί δεν γίνανε ΚΟΛΛΗΤΑΡΙΑ ΜΑΣ,αλλά κολλητάρια μας δεν είναι ούτε οι γάλλοι,ούτε ΚΑΝΕΙΣ.Οι γερμανικοί πετρελαιοκινητήρες όπως και να το κάνουμε έχουνε πολλά κλικ παραπάνω από άλλους,σαφώς η συντήρηση είναι ακριβή.Και ομιλώ κατα κύριο λόγο για mercedes,bmw,μετά οι υπόλοιπες μάρκες,που σαφώς εδώ οι εκτός γερμανίας παίκτες είναι ανώτεροι τους.Μακροπρόθεσμα,αν δεν κάνεις χιλιόμετρα δεν έχει καν νόημα να έχεις πετρελαιοκίνητο όχημα,καλό και το βενζινοκίνητο,συν τα έξοδα συντήρησης στα μεγάλου κυβισμού πετρελαιοκίνητα είναι αυξημένα σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.Τα βάζουμε κάτω,το μελετάμε και κάνουμε το επόμενο βήμα.
Premium και diesel?CITROEN!Aληθεια,τι παραπανω εχει ενα AUDI η ενα V.W απο ενα DS5 η DS4?Γιατι να μοσχοπληρωνουμε τους Γερμανους για προιοντα ιδιας και χαμηλοτερης ποιοτητας?Για το ευχαριστω για οσα μας κανουν?Ελληνες ξυπνηστε!!!!
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ DIESEL ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ.ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΕΝΑ DIESEL EXEI 15-20% ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΑΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙΔΩΣΕΩΝ.ΑΝ Π.Χ.ΣΥΓΚΡΗΝΟΥΜΕ ΤΟ Α4 2.0 TFSI 180PS ME TO A4 2.0 TDI 170PS ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΜΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (ΕΛΑΦΡΟΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ) ΑΛΛΑ ΤΟ DIESEL EINAI 7500 EURO ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ!!(45700 EURO TO DIESEL ENANTI 38250 TO ΣΥΝΟΛΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ) ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑ 1.4 ΛΙΤΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΛΛΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.(ΠΕΡΙΠΟΥ 315.000 ΚΜ ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ 1.7 EURO/LITRE) KATI ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ DIESEL ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΕΠΙΔΩΣΕΩΝ ΩΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΟΣ- ΛΟΓΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ- ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΑ DIESEL ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 10.000- 20.000 ΚΜ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΣΑΣ.
Φυσικά και θα αγόραζα premium diesel με αρκετούς ίππους και τεράστια ροπή ... μερικά χρόνια πριν και έχοντας μερικά χιλιάρικα ευρώ παραπάνω. Νομίζω ότι τώρα, το premium της υπόθεσης ενδιαφέρει ελάχιστους.
θα αγοραζα pemium ντιζελ.... citroen ds3, ds4, ds5 γιατι τα citroen ds ειναι πολυτελη αλλα προσφερονται σε προσιτη τιμη σε αντιθεση με τα πανακρυβα bmw, audi, mercedes που στην ουσια δεν εχουν τιποτα παραπανω απο τα citroen
ουτε πριμιουμ παπακι με την κριση που εχουμε
Έχω ένα 1.600 ντίζελ FIAT BRAVO. Και τώρα θέλω και μια ντιζελοκουπέ BMW 120D coupe. Και θέλω να την δοκιμάσετε επί ελληνικού πλέον εδάφους, ώστε να έχω ολοκληρωμένη εικόνα γιαυτήν. Έχω δεί τις δοκιμές της στο εξωτερικό και έχουν μείνει όλοι άφωνοι.