Πραγματικά παιχνιδιάρικο δείχνει το B-Max, το νέο μικρό MPV που παρουσίασε η Ford.
Nτεμπούτο για το πληθωρικό Ford B-Max
(9/3/2012)
Mε συρόμενες πίσω πόρτες, αυξημένα επίπεδα πρακτικότητας και μοτέρ EcoBoost 1,6 λίτρων με 120PS και μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ., το νέο B-Max άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στην έκθεση της Γενεύης.
Κατά πώς φαίνεται πάντα υπάρχουν «τρύπες» στην αυτοκινητιστική πραγματικότητα που πρέπει, με τον ένα ή τον άλλον τρόπο να καλυφθούν. Και όποιος τα βρει και το κάνει παίρνει και τα εύσημα. Αυτό που ελπίζει είναι τα εύσημα να μην είναι μόνο ηθικά, αλλά και εμπορικά. Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα για το επερχόμενο Ford B-Max. Προφανώς μικρά πολυμορφικά υπήρχαν, είτε με τη μορφή του Citroen C3 Picasso, είτε με τη μορφή του Opel Meriva. Ωστόσο, φαίνεται ότι ακόμα και οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες του τελευταίου δεν είναι αρκετά πρωτοποριακές, ώστε να μην υπάρχει και κάτι άλλο να γίνει. Αυτό ακριβώς το κενό έρχεται να καλύψει το Ford B-Max.
Λίγο άνοιγμα ακόμα σω πόρτα του Opel Meriva με σύστημα μεντεσέ πίσω έχει μέγιστο πλάτος πρόσβασης κάτω των 0,7 μέτρων». Και αυτό γιατί μπορεί η πίσω πόρτα να ανοίγει ανάποδα, διευκολύνοντας την πρόσβαση, αλλά η μεσαία κολόνα παραμένει. Το Ford B-Max προχωράει δύο βήματα παρακάτω. Αφενός καταργεί τη μεσαία κολόνα τελείως, αφετέρου αντικαθιστά την πίσω ανοιγόμενη πόρτα με συρόμενη. Έτσι ουσιαστικά η πρόσβαση από την πλάτη του εμπρός καθίσματος και πίσω είναι απεριόριστη, όπως είναι και οι μεταφορικές ικανότητες. Με τη γλώσσα των αριθμών το διαθέσιμο άνοιγμα ανάμεσα φτάνει συνολικά το 1,5 μέτρο. Μέσα μπορούν να φορτώνονται αντικείμενα μήκους 2,3 μέτρων, εφόσον πέσουν τελείως και οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. «Τέτοια συστήματα θυρών είναι το όνειρο των σχεδιαστών εδώ και πολλά χρόνια» δήλωσε ο Stefan Lamm, exterior design director, Ford Ευρώπης. «Εξελίξαμε αυτή την ιδέα από μία απλή σχεδιαστική πρόταση σε ένα μοντέρνο και ευέλικτο προϊόν παραγωγής».