Αν το σηματάκι στο καπό της νέας Α-Class είναι πιο βαρύ απ όλα, τι περιθώριο αφήνει στον ανταγωνισμό της κατηγορίας;
(9/5/2012)
Μέσα σε λίγους μήνες η μικρομεσαία υποκατηγορία των premium άλλαξε ριζικά. H πιο αισθητή αλλαγή έρχεται από την κάθοδο της Mercedes στην κατηγορία. Μπορεί το βάρος του σήματος της A-Class να σκεπάσει τον εδραιωμένο ανταγωνισμό;
Πόσα μοντέλα μετράει η εν λόγω κατηγορία. Στην αρχή ήταν το Α3 της Audi, μετά μπήκε η BMW με τη Σειρά 1, η Volvo πέταξε ένα C30 με αρκετές όμως ιδιομορφίες για να το κάνει best seller, και η Mercedes σφύριζε αδιάφορα μοσχοπουλώντας την εξαιρετική και τεχνολογικά προχωρημένη A-Class ως εναλλακτικό πολυμορφικό, μικρομεσαίο ή τέλος πάντως αυτοκίνητο για ψώνια στην πόλη και αίσθημα ανωτερότητας, μεταφορικά, λόγω σήματος, και κυριολεκτικά, λόγω θέσης οδήγησης. Και τώρα η Mercedes αποφάσισε πως το ρόλο της A-Class θα τον πάρει η B-Class, απελευθερώνοντας έτσι το πρωτότοκο προσθιοκίνητο μοντέλο της στην μικρομεσαία κατηγορία. Την ίδια στιγμή που όμως όλοι ανεξαιρέτως οι ανταγωνιστές έχουν κάνει τη δική τους αναβάθμιση. Η BMW ανανέωσε ριζικά τη Σειρά 1 αυξάνοντας τους διαθέσιμους χώρους, το μόνο αρνητικό σημείο κριτικής της προηγούμενης γενιάς, δημιουργώντας για πολλούς το καλύτερο μικρομεσαίο όχι απλά της αγοράς, αλλά όλων των εποχών. Εντάξει, η υπερβολή πηγάζει από την πισωκίνητη πλατφόρμα, και μάλλον μετριάζεται από την περίεργη αισθητική. Η Volvo άφησε την ιδέα του C30 να κοσμήσει τα μουσεία του μέλλοντος, και ρίχτηκε με ένα 5θυρο (για αρχή) μοντέλο στη μικρομεσαία αγορά, ίσως το πιο ολοκληρωμένο αυτή τη στιγμή. Εξαίρετη αισθητική, άψογες αναλογίες, δυναμική σχεδίαση, η καλύτερη προσθιοκίνητη πλατφόρμα (αυτή του Ford Focus) και μερικά διαμάντια κινητήρες. Μόνο που έπεσε πάνω στον έτερο προσθιοκίνητο διεκδικητή, το Α3. Μπορεί απ έξω να έμεινε ίδιο, είναι εξαλλου στη λογική της Audi η σχεδίαση να μην αποτελεί το βασικό συστατικό της επιτυχίας της, από κάτω όμως είναι ολοκαίνουργιο και με τις καλύτερες μάλιστα τεχνολογικές περγαμηνές. Και πάνω σε αυτή τη καταιγίδα, έρχεται η Mercedes και ρίχνει τη νέα Α-Class σαν κεραυνό. Πλήρως μικρομεσαιο-ποιημένη, με χάτσμπακ σχήμα, συμβατικό πάτωμα (όχι σάντουιτς), χαμηλή θέση οδήγησης, και μία νότα σπορτίφ, που μπροστά στα άλλα μοντέλα της μάρκας δείχνει ολόκληρη συμφωνία του Μπετόβεν. Και μπροστά σε αυτό το αυτοκίνητο δεσπόζει το αστέρι. Για μια χώρα όπως η Ελλάδα που συχνά η εμφάνιση μετράει περισσότερο από την ουσία, η νέα A-Class έχει στο χέρι της όχι μόνο το καλύτερο φύλλο, αλλά ολόκληρη την τράπουλα. Μπορεί να μην είναι Σειρά 1 στην οδήγηση, ούτε A3 στη λειτουργικότητα, και πιθανώς ούτε και V40 στην συνολική ιδέα. Είναι όμως Mercedes, και αν και αναμένουμε λεπτομέρειες επί της ουσίας, το πιθανότερο είναι να μην υστερεί. Το ερώτημα όμως είναι το εξής: Υπάρχει αγοραστής της κατηγορίας που δε θα επηρεαστεί από το σήμα στο καπό; Και δεν έχει η A-Class το βαρύτερο από τα τέσσερα, τότε ποιός; Από την άλλη, με τόσο ώριμο και σκληρό ανταγωνισμό, μήπως το σήμα δεν είναι αρκετό; Μήπως τα περισσότερα χρήματα για την αγορά αυτών των μικρομεσαίων δημιουργούν και απαιτήσεις που το σήμα δεν ικανοποιεί από μόνο του; Όμως υπάρχει λόγος η νέα Α-Class να υστερεί σε αυτές τις απαιτήσεις; Αν έχει το συνολικό πακέτο με το μέρος της, τι μπορεί να κάνει ο ανταγωνισμός για να τη σταματήσει;
πολύ όμορφο σε αυτή την κατηγορία...
...προσωπικά θα την προτιμούσα από τα υπόλοιπα λόγο της ανάρτησης-"μαγικό χαλί",κάτι που λείπει από τα αυτοκίνητα των άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Το προηγούμενο μοντέλο ήταν γενικώς μετριότατο για το όνομα της εταιρείας,το νέο έχει το κάτι,αλλά και πάλι κάτι του λείπει,ουσιαστικό.Αν έχει και την κατάλληλη τιμή για τα δεδομένα της ελλάδας τότε καλοδεχούμενο,αλλιώς δύσκολα θα κάνει πωλήσεις σε ιδιώτες.Ίσως πάει καλά σε εταιρείες οχημάτων.Αλλά δεν είναι bmw με την κίνηση εκεί που πρέπει.Μάλλον γίνονται περικοπές ελέο κέρδους,αλλά πλέον δεν φτάνει μόνον το όνομα,αλλά το συνολικό πακέτο.Είπαμε λείπει το κάτι,το ίδιο και στο audi.Πλέον αυτού του είδους τα οχήματα δεν καλύπτουνε το value for money επί του συνόλου των ελλήνων η έστω στους περισσότερους,οπότε όλα είναι ακριβά και χρειάζεται σύνεση στο είναι μικρό με όνομα για να μην γίνει η λάθος επιλογή,όπως και σε κάθε όχημα.
Η νέα A-Class είναι ένα φοβερό αυτοκίνητο που έλκει τα βλέμματα με την πρώτη ματιά. Το σήμα της Mercedes στο καπό της αποτελεί το μεγάλο της πλεονέκτημα, καθώς το ενδιαφέρον του κοινού για αυτή είναι μεγάλο λόγω του ονόματος της Mercedes. Είναι πολύ ολοκληρωμένη σε τεχνολογία και ποιότητα. Στον ανταγωνισμό τώρα, το περιθώριο που αφήνει αφορά πιστεύω μόνο στην τεχνολογία: το νέο Volvo V40 έχει τον αερόσακο για τους πεζούς. Θα την αγόραζα ευχαρίστως!
Η αλήθεια είναι πως εμείς οι Έλληνες πάντα δίναμε βαρύνουσα σημασία στο image. Δυστυχώς. Ολόκληρες οικογένειες λόγω λάθος προτεραιοτήτων έχουν πέσει στο κενό. Και φυσικά το αστεράκι μιας Mercedes συμπεριλαμβάνεται στα image makers. Οφείλω όμως να ομολογήσω πως η νέ α A-class είναι ένα πολύ, ΠΟΛΥ ελκυστικό αυτοκίνητο. Μέγεθος βολικό για πόλη, 5θυρη να αντέχει οικογένεια με μικρά παιδιά, πανέμορφη εξωτερικά, μαγευτική εσωτερικά. Ποιός δεν "κόλλησε" με τον εσωτερικό σχεδιασμό και τα συγκεκριμένα bucket;
Να μην ήταν και Γερμανίδα όμως...Δεν είναι πια τόσο δύσκολο να δείξουμε όλοι στην ΚΑΘΕ γερμανική εταιρία πως εφόσον δεν αναγνωρίζουν τα κέρδη τους από τον ελληνικό λαό τόσα χρόνια, ας δουν πως είναι χωρίς αυτόν. Δεν το ρίχνω στα πολιτικά αλλά όλα είναι παρακλάδια του δέντρου.
Η BMW1 και το A3 είναι ολοκληρωμένα μοντέλα, στοιβαρά, δυνατά και άξια ανταγωνισμού αλλά ποτέ δε μου τράβηξαν το ενδιαφέρον. Η Volvo από την άλλη φέρνει στο παιχνίδι το V40. Οικογενειακό hatchback με τόσο όμορφο look εξωτερικά και άλλο τόσο εσωτερικά. Τεχνολογικά υπέρτερο και επιτέλους εκτός του κλασσικού σουηδικού στυλ (φαίνεται από την ψηφιακή κονσόλα του οδηγού και μόνο) αξίζει να ανέλθει στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού.
πιστευω μονο οι αφελεις επηραεαζονται τωρα ποια,και απο που και ως που οι μερσεντες καλυτερη σαν φιρμα απο τις αλλες?δηλάδη εχει καλυτερο πουλ μουρ?ειναι τελειως αστοχα αυτα που αναφερονται
πολύ όμορφο σε αυτή την κατηγορία... ...προσωπικά θα την προτιμούσα από τα υπόλοιπα λόγο της ανάρτησης-"μαγικό χαλί",κάτι που λείπει από τα αυτοκίνητα των άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Το προηγούμενο μοντέλο ήταν γενικώς μετριότατο για το όνομα της εταιρείας,το νέο έχει το κάτι,αλλά και πάλι κάτι του λείπει,ουσιαστικό.Αν έχει και την κατάλληλη τιμή για τα δεδομένα της ελλάδας τότε καλοδεχούμενο,αλλιώς δύσκολα θα κάνει πωλήσεις σε ιδιώτες.Ίσως πάει καλά σε εταιρείες οχημάτων.Αλλά δεν είναι bmw με την κίνηση εκεί που πρέπει.Μάλλον γίνονται περικοπές ελέο κέρδους,αλλά πλέον δεν φτάνει μόνον το όνομα,αλλά το συνολικό πακέτο.Είπαμε λείπει το κάτι,το ίδιο και στο audi.Πλέον αυτού του είδους τα οχήματα δεν καλύπτουνε το value for money επί του συνόλου των ελλήνων η έστω στους περισσότερους,οπότε όλα είναι ακριβά και χρειάζεται σύνεση στο είναι μικρό με όνομα για να μην γίνει η λάθος επιλογή,όπως και σε κάθε όχημα.
Η νέα A-Class είναι ένα φοβερό αυτοκίνητο που έλκει τα βλέμματα με την πρώτη ματιά. Το σήμα της Mercedes στο καπό της αποτελεί το μεγάλο της πλεονέκτημα, καθώς το ενδιαφέρον του κοινού για αυτή είναι μεγάλο λόγω του ονόματος της Mercedes. Είναι πολύ ολοκληρωμένη σε τεχνολογία και ποιότητα. Στον ανταγωνισμό τώρα, το περιθώριο που αφήνει αφορά πιστεύω μόνο στην τεχνολογία: το νέο Volvo V40 έχει τον αερόσακο για τους πεζούς. Θα την αγόραζα ευχαρίστως!
Η αλήθεια είναι πως εμείς οι Έλληνες πάντα δίναμε βαρύνουσα σημασία στο image. Δυστυχώς. Ολόκληρες οικογένειες λόγω λάθος προτεραιοτήτων έχουν πέσει στο κενό. Και φυσικά το αστεράκι μιας Mercedes συμπεριλαμβάνεται στα image makers. Οφείλω όμως να ομολογήσω πως η νέ α A-class είναι ένα πολύ, ΠΟΛΥ ελκυστικό αυτοκίνητο. Μέγεθος βολικό για πόλη, 5θυρη να αντέχει οικογένεια με μικρά παιδιά, πανέμορφη εξωτερικά, μαγευτική εσωτερικά. Ποιός δεν "κόλλησε" με τον εσωτερικό σχεδιασμό και τα συγκεκριμένα bucket; Να μην ήταν και Γερμανίδα όμως...Δεν είναι πια τόσο δύσκολο να δείξουμε όλοι στην ΚΑΘΕ γερμανική εταιρία πως εφόσον δεν αναγνωρίζουν τα κέρδη τους από τον ελληνικό λαό τόσα χρόνια, ας δουν πως είναι χωρίς αυτόν. Δεν το ρίχνω στα πολιτικά αλλά όλα είναι παρακλάδια του δέντρου. Η BMW1 και το A3 είναι ολοκληρωμένα μοντέλα, στοιβαρά, δυνατά και άξια ανταγωνισμού αλλά ποτέ δε μου τράβηξαν το ενδιαφέρον. Η Volvo από την άλλη φέρνει στο παιχνίδι το V40. Οικογενειακό hatchback με τόσο όμορφο look εξωτερικά και άλλο τόσο εσωτερικά. Τεχνολογικά υπέρτερο και επιτέλους εκτός του κλασσικού σουηδικού στυλ (φαίνεται από την ψηφιακή κονσόλα του οδηγού και μόνο) αξίζει να ανέλθει στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού.
Πληρώνεις περισσότερα απο τα αλλα για να πάρεις λιγότερα, συν το αστερι για επίδειξη. Η λογική των νεόπλουτων νεοελλήνων.
Η καινούργια Α Class μοιάζει αρκετά με την BMW 1. Τυχαίο? Δεν νομίζω!
πιστευω μονο οι αφελεις επηραεαζονται τωρα ποια,και απο που και ως που οι μερσεντες καλυτερη σαν φιρμα απο τις αλλες?δηλάδη εχει καλυτερο πουλ μουρ?ειναι τελειως αστοχα αυτα που αναφερονται