ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επιβλητικό σε όλα του είναι το νέο Opel Astra OPC των 280 ίππων.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιβλητικό σε όλα του είναι το νέο Opel Astra OPC των 280 ίππων.

Opel Astra OPC - Τελικά απογειωθήκαμε…

(21/6/2012)

Με 280 ίππους, «ψαρωτική» εμφάνιση και ήχο πραγματικά άγριο.... το νέο Opel Astra OPC δίκαια καμαρώνει ως το κορυφαίο Astra που εχουμε δει και οδηγήσει ποτέ!

Ο 2λιτρος κινητήρας του Astra OPC αποδίδει 280 PS και 400 Nm ροπής, που σημαίνει ότι είναι το ισχυρότερο Astra που κατασκευάστηκε ποτέ. Ταυτόχρονα είναι και το γρηγορότερο μιας και το 0-100χλμ έρχεται σε 6 δλ. Η τελική του ταχύτητα σταματάει στα 250 χλμ./ώρα, ενώ η βελτιωμένη για την περίσταση ενεργή ανάρτηση FlexRide με γόνατα HiperStrut μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω με  σύνδεσμο Watt, το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και τα φρένα της Brembo, συνθέτουν το πιο σπορ Astra που εξελίχθηκε από το Opel Performance Center.
Το ζήσαμε τόσο στην πίστα δοκιμών Pferdsfeld της Opel περίπου 100 χιλιόμετρα δυτικά από την Φρανκφούρτη, όσο και στο δρόμο της επιστροφής μας από εκεί για το αεροδρόμιο. Όμως προτού φτάσουμε σε αυτό το σημείο, ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
Επιβλητική εμφάνιση και ήχος
Μετά λοιπόν την προσγείωσή μας και συνάντηση με τους ανθρώπους της Opel κατευθυνθήκαμε στο parking. Από μακριά κιόλας ξεχωρίσαμε τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές, τα πλαϊνά σπόιλερ, τις τεράστιες ζάντες, την αεροτομή, το φουσκωμένο αμάξωμα… Το πιο γρήγορο Astra είναι και το πιο επιβλητικό οπτικά. Και πέρα από οπτικά και ηχητικά, μιας και ο μπάσος θόρυβος που δημιουργήθηκε στο κλειστό parking όταν πήραν εμπρός τα 5 από τα συνολικά 20 OPC πού ήταν παρατεταγμένα στη σειρά, θύμιζε κάτι από αγώνα… 
Αγωνιστικό εσωτερικό
Σε ανάλογο αγωνιστικό μοτίβο μας παρέσυρε και το εσωτερικό του. Δεν αναφερόμαστε στις διακριτικές OPC λεπτομέρειες και στο μικρότερης κατά 10 χλστ. από τα υπόλοιπα Astra διαμέτρου τιμόνι, αλλά στα εξαιρετικά bucket καθίσματα. Που αυτή τη φορά δεν είναι σχεδιασμένα με τη βοήθεια της Recaro, αλλά in house. Και είναι εξαιρετικά. Πολύ εξαιρετικά, γιατί σου αγκαλιάζουν το σώμα, σου στηρίζουν τη μέση, ενώ φουσκώνουν και τα πλαϊνά ώστε να ταιριάζουν σε κάθε σωματότυπο (μέχρι και 18 διαφορετικές ρυθμίσεις).
Απόλυτο σε επιδόσεις
Μετά από αυτά λοιπόν, από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, δεν μπορείς να αναμένεις κάτι λιγότερο για την οδική του συμπεριφορά. Και πραγματικά, το ισχυρότερο Astra, είναι και το πιο σπορτίφ, το πιο εκρηκτικό, το πιο απόλυτο, το πιο… Ο 2λιτρος κινητήρας (θα τον θέλαμε λίγο πιο επιβλητικό σε ήχο) δεν σταματά ποτέ να ανεβάζει στροφές και να σε κολλάει στο κάθισμα. Ακόμη και χωρίς να έχεις πατήσεις το κουμπί OPC στην κεντρική κονσόλα που επεμβαίνει σε τιμόνι, ανάρτηση, κινητήρα, ακόμη και με 6η στην Autobahn. Τα 280 άλογα είναι πολλά, τα 400 Nm ροπής από τις 2.500 έως τις 4.500 περισσότερα. Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας στην γερμανική άσφαλτο, οι κινητήριοι τροχοί σπινάρουν, ενώ όταν βγεις από την εθνική και μπεις στο επαρχιακό δίκτυο καταλαβαίνεις αρχικά τη δουλειά που έχει από τους μηχανικούς του OPC. Και λέμε αρχικά, γιατί το πρόγραμμά μας είχε και πίστα.
Στην πίστα - Eντυπωσιακό....
Όπου εκεί, σε διάφορες επιμέρους δοκιμασίες (slalom, φρένα, γύρος πίστας) αισθανθήκαμε το πόσο καλά και γρήγορα δουλεύει το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό (έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την drexler), δοκιμάσαμε τα διάφορα modes της ανάρτησης FlexRide η οποία έχει εξελιχθεί από κοινού με την Sachs (τα ελατήρια έχουν χαμηλώσει κατά 10 χλστ., τα αμορτισέρ έχουν σκληρύνει κατά 30%), είδαμε την λειτουργία του ESP το οποίο έχει πλέον 3 modes (ενεργοποιημένο, μερικώς απενεργοποιημένο και off), πατήσαμε με όλο μας το κορμί το πεντάλ των φρένων (Brembo με 4πίστονες δαγκάνες). Το ρεζουμέ όλων αυτών; Ένα μοντέλο που τα όριά του είναι μεγαλύτερα από τα όρια του μέσου οδηγού, ένα μοντέλο που σε εμπνέει αυτοπεποίθηση και σε παρακινεί να κινείσαι στα όρια. Ακόμα και αν το τιμόνι του κάποιες φορές θα το ήθελες πιο πλούσιο σε πληροφόρηση.
Από 32.500 ευρώ στην Ελλάδα
Με αυτά και με αυτά όμως, η ώρα είχε περάσει. Έπρεπε να αφήσουμε την πίστα και να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής για Ελλάδα. Χρόνος άφιξης στο parking του αεροδρομίου σύμφωνα με το GPS 17:37. Ώρα boarding: 17:30. Είχαμε καθυστερήσει, όμως τελικά το προλάβαμε. Και χωρίς να υπερβούμε τα όρια ταχύτητας μιας και η κίνηση ήταν περιορισμένη. Όσο για το OPC. Στην Ελλάδα έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες, η τιμή του ανέρχεται στα 32.500 ευρώ και τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται μέσα στον Αύγουστο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LEAO TEST