Γεγονός είναι ότι η Skoda περιμένει πολλά από τη νέα της πρόταση. Δεν είναι μόνο ότι βασίζεται σε αυτό για να επιτύχει τους στρατηγικούς της στόχους, που αναφέρουν διπλασιασμό των πωλήσεων μέχρι το 2018 στο 1,5 εκατομμύριο μονάδες, από περίπου 900.000 που είναι σήμερα. Είναι κυρίως ότι πάει να «χωθεί» ανάμεσα στις Fabia και Octavia, πράγμα που αποτελεί από μόνο του πρόκληση. Για να το επιτύχει, θα πρέπει όντως να έχει κάτι καινούριο να πει. Και με μία πρώτη ματιά, έχει.
Ο ρόλος του νέου Rapid είναι ουσιαστικά κομβικός. Καταρχήν είναι το πρώτο Skoda που διαθέτει όλα ανεξαιρέτως τα χαρακτηριστικά του καινούργιου design της μάρκας, όπως το λογότυπο στο καπό και τη νέα στενή και με χρωμιωμένο περίγραμμα μάσκα. Μετά, συνδυάζει όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο, όπως αυξημένους χώρους, πρακτικότητα, ασφάλεια και σύγχρονους, οικονομικούς κινητήρες TSI και TDI του ομίλου. Κερασάκι αποτελεί η συμφέρουσα τιμή με την οποία θα διατίθεται, αφού στόχος είναι να πιάσει και τα κατώτερα στρώματα.
Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι καθώς αύριο θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το Skoda Rapid, καθώς και τις πρώτες εντυπώσεις από τη συμπεριφορά του στο δρόμο.