H γυάλινη ηλιοροφή είναι και ο λόγος που ονομάστηκε το νέο smart, forstars.
Χρειάζεται το Smart τετράπορτο αδερφάκι; Μήπως το όλο νόημα είναι ακριβώς οι ελάχιστες διαστάσεις;
Τι κάνει το Smart να είναι Smart; Είναι η μάρκα, είναι ο κινητήρας, είναι κάτι άλλο εκτός από το γεγονός ότι δεν ξεπερνά τα τρία μέτρα; Ένα Smart μεγαλύτερο με καλύτερους χώρους για τέσσερις που όμως δεν παρκάρει όπου και το Fortwo, εσείς θα το θέλατε;
Τετράπορτο και τετραθέσιο Smart έχει υπάρξει και στο παρελθόν. Ήταν ένα φανταστικό μικρό μοντέλο, με έξυπνη σχεδίαση, διαφορετικό από οτιδήποτε κυκλοφορούσε στο δρόμο και ας βασιζόταν εν πολλοίς στα μηχανικά του Mitsubishi Colt.
Σταμάτησε όμως, γιατί δεν είχε το βασικό γονίδιο ενός αυτοκινήτου Smart: δεν ήταν 3 μέτρα. Και οι πιθανότητες είναι πως δύσκολα στα τρία μέτρα θα υπάρξει αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις, πόσο μάλλον με τέσσερις πόρτες.
Οι φήμες όμως πάνε κι έρχονται. Κυρίως από τότε που η Mercedes, η μητρική της Smart, ζευγάρωσε με τη Renault-Nissan,Τετράπορτο και τετραθέσιο Smart έχει υπάρξει και στο παρελθόν. Ήταν ένα φανταστικό μικρό μοντέλο, με έξυπνη σχεδίαση, διαφορετικό από οτιδήποτε κυκλοφορούσε στο δρόμο και ας βασιζόταν εν πολλοίς στα μηχανικά του Mitsubishi Colt.
Σταμάτησε όμως, γιατί δεν είχε το βασικό γονίδιο ενός αυτοκινήτου Smart: δεν ήταν 3 μέτρα. Και οι πιθανότητες είναι πως δύσκολα στα τρία μέτρα θα υπάρξει αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις, πόσο μάλλον με τέσσερις πόρτες.
Οι φήμες όμως πάνε κι έρχονται. Κυρίως από τότε που η Mercedes, η μητρική της Smart, ζευγάρωσε με τη Renault-Nissan, ένα πρότζεκτ πάνω στο οποίο θα πατήσει το επόμενο microcar. Πάνω σε αυτή τη βάση θα βρεθεί ένα μοντέλο της Smart πιθανώς με τέσσερις πόρτες που θα μοιράζεται κάποια μέρη με το Renault Twingo, αυτής ή της επόμενης γενιάς.
Αν και η συνεργασία είναι ευρύτερη μεταξύ των Γάλλων και των Γερμανών, και πιθανώς περιλαμβάνει κινητήρες και μοντέλα στη μικρομεσαία, μικρή και μίνι κατηγορία από τη Renault προς τη Mercedes και μεγάλες πλατφόρμες και πολυκύλινδρα μοτέρ από την Mercedes προς την Infiniti (θυγατρική της Renault-Nissan), το εγχείρημα του Smart θα είναι το πρώτο που θα δούμε. Μάλλον.
Το ότι η Smart θέλει και ακόμη ένα μοντέλο, φάνηκε και από το πρωτότυπο που ετοίμασε για το Παρίσι. Μπορεί να μη φέρνει πολύ σε Twingo ή Smart εδώ που τα λέμε, αλλά με 3,5 μέτρα μήκος είναι εμφανές πως οι Γερμανοί θέλουν και πάλι μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Πιθανώς για να χτυπήσουν τις νέες εκδόσεις του Mini, όπως το Paceman.
Πως μπορεί όμως αυτό το τετραθέσιο Smart να τα καταφέρει εκεί που το προηγούμενο απέτυχε; Και δεν απέτυχε γιατί ήταν κακό, τουναντίον. Απέτυχε γιατί τέτοιο αυτοκίνητο, φτιάχνουν και άλλοι. Τώρα το επόμενο τετραθέσιο Smart για να πετύχει θα πρέπει και αυτό να είναι μοναδικό. Είτε σε διαστάσεις, που δε θα είναι, είτε σε χαρακτήρα, όπως και το Mini.
Όμως εσείς τι λέτε; Μπορεί ένα Smart να αποχωριστεί από το βασικό του πλεονέκτημα; Τα τρία του μέτρα; Τι χρειάζεται για να πετύχει; Και τελικά εσείς θα κοιτούσατε ένα μεγαλύτερο Smart που δεν παρκάρει παντού ή θα κοιτούσατε αλλού; ένα πρότζεκτ πάνω στο οποίο θα πατήσει το επόμενο microcar. Πάνω σε αυτή τη βάση θα βρεθεί ένα μοντέλο της Smart πιθανώς με τέσσερις πόρτες που θα μοιράζεται κάποια μέρη με το Renault Twingo, αυτής ή της επόμενης γενιάς.
Αν και η συνεργασία είναι ευρύτερη μεταξύ των Γάλλων και των Γερμανών, και πιθανώς περιλαμβάνει κινητήρες και μοντέλα στη μικρομεσαία, μικρή και μίνι κατηγορία από τη Renault προς τη Mercedes και μεγάλες πλατφόρμες και πολυκύλινδρα μοτέρ από την Mercedes προς την Infiniti (θυγατρική της Renault-Nissan), το εγχείρημα του Smart θα είναι το πρώτο που θα δούμε. Μάλλον.
Το ότι η Smart θέλει και ακόμη ένα μοντέλο, φάνηκε και από το πρωτότυπο που ετοίμασε για το Παρίσι. Μπορεί να μη φέρνει πολύ σε Twingo ή Smart εδώ που τα λέμε, αλλά με 3,5 μέτρα μήκος είναι εμφανές πως οι Γερμανοί θέλουν και πάλι μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Πιθανώς για να χτυπήσουν τις νέες εκδόσεις του Mini, όπως το Paceman.
Πως μπορεί όμως αυτό το τετραθέσιο Smart να τα καταφέρει εκεί που το προηγούμενο απέτυχε; Και δεν απέτυχε γιατί ήταν κακό, τουναντίον. Απέτυχε γιατί τέτοιο αυτοκίνητο, φτιάχνουν και άλλοι. Τώρα το επόμενο τετραθέσιο Smart για να πετύχει θα πρέπει και αυτό να είναι μοναδικό. Είτε σε διαστάσεις, που δε θα είναι, είτε σε χαρακτήρα, όπως και το Mini.
Όμως εσείς τι λέτε; Μπορεί ένα Smart να αποχωριστεί από το βασικό του πλεονέκτημα; Τα τρία του μέτρα; Τι χρειάζεται για να πετύχει; Και τελικά εσείς θα κοιτούσατε ένα μεγαλύτερο Smart που δεν παρκάρει παντού ή θα κοιτούσατε αλλού;
Το Smart ειναι Smart….Μοναδικη σχεδιαση , μοναδικο στην κλαση του. Ακομα και με καποιον αξιολογο ανταγωνισμο απο το Toyota I.Q δεν φαινεται να επηρεαστηκε και πολυ. Αγαπηθηκε απο πολλους με την πρωτη ματια. Με αλλα λογια εχει το κοινο του. Το Smart με τεσερις πορτες τις προηγουμενης γενιας δεν προτιμηθηκε κυριως λογω της εξιζητημενης σχεδιασης του. Εαν τωρα το καινουριο τετραπορτο Smart θα ειναι μια επιμηκυνση του απλου Smart οπως βλεπουμε και απο καποιες φωτογραφιες στο διαδικτιο πιστευω οτι θα κανει πολυ πιο μεγαλη επιτυχια απο το προηγουμενο. Εξακουλουθει να ειναι διαφορετικο και μοναδικο αλλα και μικρο σε διαστασεις. Ιδωμεν....
Το Smart το προτιμούν όλοι επειδή έχει μικρές διαστάσεις για χρήση στις πόλεις. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα οι πόλεις μας είναι παλιάς σχεδίασης με πολύ στενούς δρόμους και μικρούς χώρους παρκαρίσματος. Επομένως για να εξακολουθήσει η επιτυχία του θα πρέπει να παραμείνει μικρό και αν είναι δυνατόν να γίνει ακόμη μικρότερο. Επίσης να πέσει η τιμή του. Είναι πολύ ακριβό για το μέγεθος του.
Η σμαρτ εχει φαει ηδη μια φορα τα μουτρα της μπαινοντας ουσιαστικα σε αλλα λημερια. Υπαρχει μια φημη πλεον για την εταιρεια και δεν ειναι αναγκη καποιος να πει οτι εχει το φορ2. Ο κοσμος με το που ακουσει σμαρτ καταλαβαινει οτι προκειται για το μικρο διθεσιο πολης που τρυπωνει και παρκαρει σχεδον παντου. Το μοτερ πλεον ειναι φουλ αξιοπιστο αν κι εχει χασει σε χαμηλη καταναλωση (βλ. μιτσουμπισι). Χανει ακομα σε ποιοτητα κατασκευης, ηχομονωση, κιβωτιο. Τιποτε αλλο!
Αν καταφέρει να χωρέσει πίσω άλλες δυο θέσεις όπως έκανε το ΤΟΥΟΤΑ iq σε αμάξωμα γύρω στα τρια μέτρα τότε θεωρώ ότι θα πάει καλά γιατι θα απευθυνθεί και στον οικογενειάρχη που θέλει ένα δεύτερο αμάξι με το οποίο θα μπορεί να κινηθεί μεταφέροντας και τα παιδιά του.
Εκεί στην Mercedes επειδή το 1997 κάναν μια στροφή προς την τότε A class και δεν τους βγήκε τότε,αλλά ούτε ακόμα και τώρα,θέλουν να ξαναφάν τα μούτρα τους.Το smart δεν το αγοράζεις επειδή είναι θυγατρική της mercedes,ούτε επειδή είναι το ΚΑΛΟ αμάξι.Το αγοράζεις αντί για μηχανή και θέλεις όσο το δυνατόν να είναι compact.Αν θέλει η Mercedes να χτυπήσει την Bmw με το mini της,θα πρέπει να πλήρώσει κάτι παραπάνω,να βάλει πολύ συναίσθημα,να μην κάνει την τσιγκούνα με συνεταιρικά πατώματα,μοτέρ,και άλλα και ΠΡΩΠΑΝΤΩΝ να ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Πρέπει να αφήσει το smart ως έχει και αν είναι δυνατόν να το μικρύνει λίγο ακόμα και να το βελτιώσει στα σημεία,όπως κιβώτιο,αντοχή κινητήρα,και άλλα.Και να βγάλει έναν ανταγωνιστή mini,από λευκό χαρτί,δίχως να μπερδέψει την χρηστικότητα των δύο οχημάτων. Η προσωπικότητα είναι έμφυτη τελικά ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ.