ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H γυάλινη ηλιοροφή είναι και ο λόγος που ονομάστηκε το νέο smart, forstars.

H γυάλινη ηλιοροφή είναι και ο λόγος που ονομάστηκε το νέο smart, forstars.

Χρειάζεται το Smart τετράπορτο αδερφάκι; Μήπως το όλο νόημα είναι ακριβώς οι ελάχιστες διαστάσεις;

(18/9/2012)

Τι κάνει το Smart να είναι Smart; Είναι η μάρκα, είναι ο κινητήρας, είναι κάτι άλλο εκτός από το γεγονός ότι δεν ξεπερνά τα τρία μέτρα; Ένα Smart μεγαλύτερο με καλύτερους χώρους για τέσσερις που όμως δεν παρκάρει όπου και το Fortwo, εσείς θα το θέλατε;

Τετράπορτο και τετραθέσιο Smart έχει υπάρξει και στο παρελθόν. Ήταν ένα φανταστικό μικρό μοντέλο, με έξυπνη σχεδίαση, διαφορετικό από οτιδήποτε κυκλοφορούσε στο δρόμο και ας βασιζόταν εν πολλοίς στα μηχανικά του Mitsubishi Colt.

Σταμάτησε όμως, γιατί δεν είχε το βασικό γονίδιο ενός αυτοκινήτου Smart: δεν ήταν 3 μέτρα. Και οι πιθανότητες είναι πως δύσκολα στα τρία μέτρα θα υπάρξει αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις, πόσο μάλλον με τέσσερις πόρτες.

Οι φήμες όμως πάνε κι έρχονται. Κυρίως από τότε που η Mercedes, η μητρική της Smart, ζευγάρωσε με τη Renault-Nissan,Τετράπορτο και τετραθέσιο Smart έχει υπάρξει και στο παρελθόν. Ήταν ένα φανταστικό μικρό μοντέλο, με έξυπνη σχεδίαση, διαφορετικό από οτιδήποτε κυκλοφορούσε στο δρόμο και ας βασιζόταν εν πολλοίς στα μηχανικά του Mitsubishi Colt.

Σταμάτησε όμως, γιατί δεν είχε το βασικό γονίδιο ενός αυτοκινήτου Smart: δεν ήταν 3 μέτρα. Και οι πιθανότητες είναι πως δύσκολα στα τρία μέτρα θα υπάρξει αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις, πόσο μάλλον με τέσσερις πόρτες.

Οι φήμες όμως πάνε κι έρχονται. Κυρίως από τότε που η Mercedes, η μητρική της Smart, ζευγάρωσε με τη Renault-Nissan, ένα πρότζεκτ πάνω στο οποίο θα πατήσει το επόμενο microcar. Πάνω σε αυτή τη βάση θα βρεθεί ένα μοντέλο της Smart πιθανώς με τέσσερις πόρτες που θα μοιράζεται κάποια μέρη με το Renault Twingo, αυτής ή της επόμενης γενιάς.

Αν και η συνεργασία είναι ευρύτερη μεταξύ των Γάλλων  και των Γερμανών, και πιθανώς περιλαμβάνει κινητήρες και μοντέλα στη μικρομεσαία, μικρή και μίνι κατηγορία από τη Renault προς τη Mercedes και μεγάλες πλατφόρμες και πολυκύλινδρα μοτέρ από την Mercedes προς την Infiniti (θυγατρική της Renault-Nissan), το εγχείρημα του Smart θα είναι το πρώτο που θα δούμε. Μάλλον.

Το ότι η Smart θέλει και ακόμη ένα μοντέλο, φάνηκε και από το πρωτότυπο που ετοίμασε για το Παρίσι. Μπορεί να μη φέρνει πολύ σε Twingo ή Smart εδώ που τα λέμε, αλλά με 3,5 μέτρα μήκος είναι εμφανές πως οι Γερμανοί θέλουν και πάλι μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Πιθανώς για να χτυπήσουν τις νέες εκδόσεις του Mini, όπως το Paceman.

Πως μπορεί όμως αυτό το τετραθέσιο Smart να τα καταφέρει εκεί που το προηγούμενο απέτυχε; Και δεν απέτυχε γιατί ήταν κακό, τουναντίον. Απέτυχε γιατί τέτοιο αυτοκίνητο, φτιάχνουν και άλλοι. Τώρα το επόμενο τετραθέσιο Smart για να πετύχει θα πρέπει και αυτό να είναι μοναδικό. Είτε σε διαστάσεις, που δε θα είναι, είτε σε χαρακτήρα, όπως και το Mini.

Όμως εσείς τι λέτε; Μπορεί ένα Smart να αποχωριστεί από το βασικό του πλεονέκτημα; Τα τρία του μέτρα; Τι χρειάζεται για να πετύχει; Και τελικά εσείς θα κοιτούσατε ένα μεγαλύτερο Smart που δεν παρκάρει παντού ή θα κοιτούσατε αλλού; ένα πρότζεκτ πάνω στο οποίο θα πατήσει το επόμενο microcar. Πάνω σε αυτή τη βάση θα βρεθεί ένα μοντέλο της Smart πιθανώς με τέσσερις πόρτες που θα μοιράζεται κάποια μέρη με το Renault Twingo, αυτής ή της επόμενης γενιάς.

Αν και η συνεργασία είναι ευρύτερη μεταξύ των Γάλλων  και των Γερμανών, και πιθανώς περιλαμβάνει κινητήρες και μοντέλα στη μικρομεσαία, μικρή και μίνι κατηγορία από τη Renault προς τη Mercedes και μεγάλες πλατφόρμες και πολυκύλινδρα μοτέρ από την Mercedes προς την Infiniti (θυγατρική της Renault-Nissan), το εγχείρημα του Smart θα είναι το πρώτο που θα δούμε. Μάλλον.

Το ότι η Smart θέλει και ακόμη ένα μοντέλο, φάνηκε και από το πρωτότυπο που ετοίμασε για το Παρίσι. Μπορεί να μη φέρνει πολύ σε Twingo ή Smart εδώ που τα λέμε, αλλά με 3,5 μέτρα μήκος είναι εμφανές πως οι Γερμανοί θέλουν και πάλι μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Πιθανώς για να χτυπήσουν τις νέες εκδόσεις του Mini, όπως το Paceman

Πως μπορεί όμως αυτό το τετραθέσιο Smart να τα καταφέρει εκεί που το προηγούμενο απέτυχε; Και δεν απέτυχε γιατί ήταν κακό, τουναντίον. Απέτυχε γιατί τέτοιο αυτοκίνητο, φτιάχνουν και άλλοι. Τώρα το επόμενο τετραθέσιο Smart για να πετύχει θα πρέπει και αυτό να είναι μοναδικό. Είτε σε διαστάσεις, που δε θα είναι, είτε σε χαρακτήρα, όπως και το Mini.

Όμως εσείς τι λέτε; Μπορεί ένα Smart να αποχωριστεί από το βασικό του πλεονέκτημα; Τα τρία του μέτρα; Τι χρειάζεται για να πετύχει; Και τελικά εσείς θα κοιτούσατε ένα μεγαλύτερο Smart που δεν παρκάρει παντού ή θα κοιτούσατε αλλού;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER