Turbo ή ατμόσφαιρα; Πιστεύετε ότι η Honda θα βγάλει κάτι υποδεέστερο από το απόλυτο;
Τούρμπο στο Type-R; Και αυτό είναι μόνο η αρχή για τη Honda.
8.496 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2012)
Η Honda μας συνήθισε σε κάθε έκδοση Type-R του Civic να μας προσφέρει τον καλύτερο ατμοσφαιρικό κινητήρα, στα 2 λίτρα. Και τώρα ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο, μόνο που θα είναι τούρμπο και στα 1,6 λίτρα. Δε νομίζω να πειράζει κανέναν;
Εντάξει οι φανατικοί, οι σκληροπυρηνικοί και οι νοσταλγοί των εποχών που η κατανάλωση και οι ρύποι ήταν άγνωστες λέξεις, μπορεί να έχουν τη γκρίνια τους. Τουλάχιστον μέχρι να εμφανιστεί το νέο Type-R, σε περίπου ένα χρόνο, οπότε και θα σταματήσουν.
Ναι, στα χαρτιά μιλάμε για «ακόμη ένα» μοτέρ 1,6 λίτρων με τούρμπο όπως «τόσα άλλα» της αγοράς. Και αν τα εισαγωγικά ενοχλούν, να θυμίσω πως μιλάμε για την Honda. Αν μπορεί κανείς ας βγάλει τα εισαγωγικά όταν χρησιμοποιήσει τις ίδιες εκφράσεις για το 2λιτρο διαμάντι που μας χάρισε για μια περίπου δεκαετία. Ήταν «ακόμη ένα» δίλιτρο μοτέρ; Ήταν σαν τα «τόσα άλλα» δίλιτρα;
Γιατί λοιπόν να είναι και το επερχόμενο 1.600άρι τούρμπο του Civic «μία από τα ίδια». Δύσκολο. Δύσκολο γιατί όταν ο επικεφαλής της μάρκας έχει βάλει στόχο τον ταχύτερο γύρο στην πίστα του Νύρμπουγκρινγκ από προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, δε νομίζω να συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο από το καλύτερο μοτέρ με τέσσερις κυλίνδρους.
Είναι ενδεικτικό ότι το ρεκόρ αυτό σήμερα το έχει ένα άλλο αυτοκίνητο θρύλος: το Renaultsport Megane 265 Trophy. Αυτό είναι επίσης και μία ένδειξη του τι θα περιμένουμε από τη Honda. Γιατί μιλάνε για 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, βάρος κάτω από 1.200 κιλά και ισχύ πάνω από 250 ίππους. Και για την Ελλάδα, 1.600 κ.εκ και όχι 2.000, με ότι αυτό σημαίνει.
Έχει λοιπόν κανείς αμφιβολίες; Η Honda έχει βάλει πλώρη για όλες τις αγορές, μικρές και μεγάλες. Τα 1.6 λίτρα με τούρμπο στο Type-R δεν είναι το μόνο 1.600άρι μοτέρ που περιμένουμε. Έρχεται και το ντίζελ, γιατί καλά τα 2,2 λίτρα για την υπόλοιπη Ευρώπη αλλά στην Ελλάδα «τσούζουν». Έτσι το 1.400άρι μοτέρ με τους 100 ίππους θα κινεί οικονομικά και σβέλτα το πανάλαφρο Civic μέχρι να έρθει το μικρό ντίζελ. Και μετά βλέπουμε.
Έχει κανείς πρόβλημα με αυτές τις εξελίξεις στη Honda; Υπάρχει κανείς που δεν περιμένει απλά και πάλι το καλύτερο; Τι λέτε;
ειχα Civic VTi του 93 εκανα 400.000km και το μονο που αλλαξα..ηταν τα λαδια και τα λαστιχα.τιποτα αλλο.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι η Honda δεν έχει να προσφέρει κάτι φοβερό οδηγικά, μάλλον μετριότητες όσον αφορά στην οδηγική απόλαυση και ασφάλεια (το 2ο αυτοκίνητό μου είναι honda). Επίσης, θεωρώ ότι έχει μείνει αρκετά πίσω από τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, οπότε κινήσεις σαν την τοποθέτηση turbo στο type R δεν εντυπωσιάζουν. Εάν η εταιρεία αυτή δεν προχωρήσει σε συνεργασία δεν νομίζω ότι έχει κάτι σημαντικό να προσφέρει (καινοτομίες του τύπου civic hybrid είναι αποτυχημένες ως προς κατανάλωση και αξιοπιστία).
Η HONDA ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ Η HONDA) ΔΕΝ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΙΣΑΞΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΣΤΟ TURBO, ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ (=ΚΟΝΤΟ) ΚΙΒΩΤΙΟ, ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΩΤΟΑΣΠΙΔΕΣ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ, ΤΟ ΑΠΕΙΡΑΧΤΟ TURBO ΑΝΤΕΧΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ, ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΛΕΤΗΘΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ. ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ TDI Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΤΟ TURBODIESEL ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.
Διαφωνώ κύριε Γιάννη. Αν και V.A.Gάκιας πιστεύω ότι το γερμανικό group θα χάσει τον ύπνο του αν ο ποιοτικός ιάπωνας κατασκευαστής αποφασίσει να μπει στο πεδίο των σύγχρονων μεσαίου κυβισμού turbo. Οι ιάπωνες οποτεδήποτε αποφάσισαν να "παίξουν" δυνατά ΤΑΡΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΝΕΡΑ! 250ΗΡ από 1.6 litre;;; Με ιαπωνική οικονομία και αξιοπιστία;; ούτε βελτιώσεις ούτε τίποτα κι από την αρχή ηγετης σε ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ. Ποιός ξεχνά το 1991 το Civic και CRX V-tec με 160ΗΡ στα 1.6;; Όταν οι Γερμανοί (ΑSTRA F Gsi και Golf III GTI ) πάλευαν με 2λιτρους να φτάσουν τα 150;;; ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ (ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ PORSCHE ΚΑΙ Μ3/Μ5);;; Νομίζω ότι τώρα που βελτίωσαν και τα κρατήματα θα είναι κορυφή και να δούμε μήπως το παιχνίδι παιχτεί πια μόνο σε θέματα αίσθησης οδήγησης και θορύβων/κύλισης όπου οι Γερμανοί έχουν τεράστια παράδοση...
Η Honda δεν χρειαζετε συστασεις... Παντα πρωτοπορος σε οτι αφορα την εξελιξη σε παντος ιδους οχηματα και μηχανες. Το οτι δημιουργει εναν τον κινητηρα στα 1600 και και του βαζει τουρπο ειναι απλως μια πρωσαρμογη στις συμερινες αναγκες..Τιποτα αλλο..Η Honda εχει το κοινο της..τελεια και παυλα... Η VW ειναι ενας κολοσος που και αυτος εχει προσφερει πολλα σε οτι αφορα παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια καθως και στην εξελιξη τεχνολογιων. Το οτι εκανε μια στροφη σε μικροτερα κυβικα με τουρμπο και πετυχε η συνταγη δεν ειναι κακο εαν το ακολουθησουν και αλλοι κατασκευαστες. Χωρις αυτο να συμαινει οτι η πολιτικη αυτη ειναι και πανακεια.....Υπαρχει το ντιζελ και η ηλεκτροκινηση ποια στην ζωη μας...Λοιπον διαλεγουμε και παιρνουμε...!!!
η χοντα οτι και να κανει θα ειναι παντα πισω απο την vw ??????????????γιατι ποτε η vw ,ητανε μπροστα ?Η διαφορα με την Honda ,ειναι οτι παρουσιαζει καινοτομιες οταν αυτες εχουν δοκιμαστει 100% για την λειτουργια τους και για την αξιοπιστια τους ,δεν ειναι σαν την vw που εβγαλε το dsg για να τα κονομησει και να το εκμεταλευτει μαρκετινιστικα και εχουν κλαψει μανουλες ,μια βολτα στο youtube και σε διαφορα vw forums και θα καταλαβετε
ηρθε η ωρα να τρομοκρατησει τους παντες ο κορυφαιος κατασκευαστης κινητηρων!!!!!!!!!!!!!!!
οτι και να κανει η honda, θα ειναι πισω απο την VW. μην ξεχναμε πως πρωτα οι γερμανοι εβγαλαν κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και εδειξαν το μελλον. επισης πρωτοι οι γερμανοι με το golf V εδειξαν το μελλον με τους αξιοπιστους τουρμπο κινητηρες με πολιτισμενη λειτουργεια και το DSG κιβωτιο. πριν 7 χρονια ολοι ζηλευαν και ελεγαν πως δεν ειναι καλα αυτα τα κιβωτια και πως τα τουρμπο χαλανε κτλ κτλ ,,,, τωρα ολοι τρεχουν και αντιγραφουν! εχω την τυχη να εχω ενα GTI V απο το 2006 και απολαμβανω καθε στιγμη μαζι του.
.....καλα θα δουμε,παντως στην ΕΛΛΑΔΑ οχι μονο οι ευρωπαιοι αλλα και οι ιαπωνες εχουν υπερτιμολογησει τα προιοντα τους.....πολυ περισσοτερο αποτι πραγματικα αξιζουν,ενω σε αλλες χωρες ισχυουν αλλες τιμες.....καλα τα χοντα αλλα οχι απολυτα,τα καλυτερα&πανακεια το μονο σιγουρο.....μενει να δουμε αν οι φημες επιβεβαιωθουν.....και τι πραγματικες καταναλωσεις θα δουμε.....ο ανταγωνισμος παντως μας ωφελει.....να δουμε και τις τιμες.....ας κραταμε μικρο καλαθι.....ιδωμεν.....
Ναί υπάρχει πρόβλημα,και μάλιστα μεγάλο.Χάνουν οι εκτός Ευρώπης παίκτες την προσωπικότητα τους.Και οι της Ιαπωνίας ήταν μία αντίθετη νότα στα της Ευρώπης.Τώρα ακολουθούνε την πεπατημένη,βάζοντας μεγαλύτερο συναίσθημα από αυτους,ξεπερνώντας την Ευρώπη,αλλά χάνουνε την όποια διαφορετικότητα είχανε χτίσει εως σήμερα,λόγω κερδών και πωλήσεων.Και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα,οι ίδιοι ξέρουνε.
Περιμένουμε πολλά μέσα σε εισαγωγικά,αλλά όχι την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ,σε σχέση με τους πολλούς.Μακάρι να μην χαθεί η αξιοπιστία,η διαφορετικότητα,στον βωμό του ανταγωνισμού,αλλά ας δούμε.
Χαλαρωστε λιγο...
Αν κριτηριο ειναι η απολυτη ιπποδυναμη απο τα 2000 κ.εκ. τοτε η Honda με τα
Type R (200Hp) και S2000(240Hp) ηταν πρωταθλητρια...οπως και η ΒΜW με τα Μ μοτερ...αντε και η Renault σε καποια Clio...
Ομως η εκνευριστικη ελειψη ροπης (για να δεις το φως επρεπε να περασεις τις 5000 σαλ) επεβαλε πολυ ελαφρια αμαξωματα,εφερε τα κοντα σασμαν και την υψηλη καταναλωση...
Καλα αυτα τα μοτερ για χρηση σε πιστα αλλα στην καθημερινοτητα...αστα.
Γιαυτο και καμμια αλλη εταιρια δεν εβγαλε διλιτρα να στροφαρουν στις 9000 σαλ με στοχο την απολυτη ιπποδυναμη...οχι πως δεν μπορουσαν...(Μazda RX8, αλλη μια παρομοια ιστορια...)
Αντιθετα δουλευαν πανω στο turbo με στοχο την all around αποδοση.
Το ποιος ειχε δικιο φαινεται απο την ροη των πραγματων και η Honda
ειναι ο τελευταιος των late adapted αυτοκινητοβιομηχανιων που υποστελει τη σημαια των high -revving ατμοσφαιρικων μηχανικων συνολων...
Προηγηθηκαν η Renault, μετα η BMW και τελευταια η Honda.
Ως και η SUBARU/Toyota με το BRZ σπευδουν αρον αρον να το βγαλουν turbo
για να μπορεσουν να σταθουν σχετικα αξιοπρεπως μπροστα στα τουρμπατα
VW,Astra,Ford, PSA και σια...
Καλως τηνα λοιπον και την Honda στο club αλλα με λιγοτερα χειροκροτηματα παρακαλω...
μακαρι,για να απογαλακτιστουμε απο τους παλιο γερμανους