Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Turbo ή ατμόσφαιρα; Πιστεύετε ότι η Honda θα βγάλει κάτι υποδεέστερο από το απόλυτο;

Turbo ή ατμόσφαιρα; Πιστεύετε ότι η Honda θα βγάλει κάτι υποδεέστερο από το απόλυτο;

Τούρμπο στο Type-R; Και αυτό είναι μόνο η αρχή για τη Honda.

8.478 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2012)

Η Honda μας συνήθισε σε κάθε έκδοση Type-R του Civic να μας προσφέρει τον καλύτερο ατμοσφαιρικό κινητήρα, στα 2 λίτρα. Και τώρα ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο, μόνο που θα είναι τούρμπο και στα 1,6 λίτρα. Δε νομίζω να πειράζει κανέναν;

Εντάξει οι φανατικοί, οι σκληροπυρηνικοί και οι νοσταλγοί των εποχών που η κατανάλωση και οι ρύποι ήταν άγνωστες λέξεις, μπορεί να έχουν τη γκρίνια τους. Τουλάχιστον μέχρι να εμφανιστεί το νέο Type-R, σε περίπου ένα χρόνο, οπότε και θα σταματήσουν.
Ναι, στα χαρτιά μιλάμε για «ακόμη ένα» μοτέρ 1,6 λίτρων με τούρμπο όπως «τόσα άλλα» της αγοράς. Και αν τα εισαγωγικά ενοχλούν, να θυμίσω πως μιλάμε για την Honda. Αν μπορεί κανείς ας βγάλει τα εισαγωγικά όταν χρησιμοποιήσει τις ίδιες εκφράσεις για το 2λιτρο διαμάντι που μας χάρισε για μια περίπου δεκαετία. Ήταν «ακόμη ένα» δίλιτρο μοτέρ; Ήταν σαν τα «τόσα άλλα» δίλιτρα;
Γιατί λοιπόν να είναι και το επερχόμενο 1.600άρι τούρμπο του Civic «μία από τα ίδια». Δύσκολο. Δύσκολο γιατί όταν ο επικεφαλής της μάρκας έχει βάλει στόχο τον ταχύτερο γύρο στην πίστα του Νύρμπουγκρινγκ από προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, δε νομίζω να συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο από το καλύτερο μοτέρ με τέσσερις κυλίνδρους.
Είναι ενδεικτικό ότι το ρεκόρ αυτό σήμερα το έχει ένα άλλο αυτοκίνητο θρύλος: το Renaultsport Megane 265 Trophy. Αυτό είναι επίσης και μία ένδειξη του τι θα περιμένουμε από τη Honda. Γιατί μιλάνε για 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, βάρος κάτω από 1.200 κιλά και ισχύ πάνω από 250 ίππους. Και για την Ελλάδα, 1.600 κ.εκ και όχι 2.000, με ότι αυτό σημαίνει.
Έχει λοιπόν κανείς αμφιβολίες; Η Honda έχει βάλει πλώρη για όλες τις αγορές, μικρές και μεγάλες. Τα 1.6 λίτρα με τούρμπο στο Type-R δεν είναι το μόνο 1.600άρι μοτέρ που περιμένουμε. Έρχεται και το ντίζελ, γιατί καλά τα 2,2 λίτρα για την υπόλοιπη Ευρώπη αλλά στην Ελλάδα «τσούζουν». Έτσι το 1.400άρι μοτέρ με τους 100 ίππους θα κινεί οικονομικά και σβέλτα το πανάλαφρο Civic μέχρι να έρθει το μικρό ντίζελ. Και μετά βλέπουμε.
Έχει κανείς πρόβλημα με αυτές τις εξελίξεις στη Honda; Υπάρχει κανείς που δεν περιμένει απλά και πάλι το καλύτερο; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr