ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Renault Megane 1.2 TCe 115 PS
Διαβάστηκε από 14267 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/10/2012
Η Renault έχει τη λύση, προσφέροντας "καρδιά αθλητή", σε ένα δυναμικό, αλλά συνάμα και οικογενειακό αυτοκίνητο, με την προσθήκη στη γκάμα ενός νέου βενζινοκινητήρα 1,2 TCe, που με τη βοήθεια τούρμπο και άμεσου ψεκασμού (ο πρώτος της Renault) αποδίδει 115 ίππους και εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση (5,3 λτ./100 χλμ.) και περιορισμένες εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.). Το μοτέρ αυτό διατίθεται με στάνταρ σύστημα Stop&Start καθώς και με σύστημα ανάκτησης ενέργειας στην πέδηση και την επιβράδυνση, ώστε να προσφέρει μέση κατανάλωση μόνο 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ.

Στην πράξη, για την προσέγγιση της εργοστασιακής τιμής της μέσης κατανάλωσης βοηθά η καλή διαχείριση του άμεσου, χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Ο 1.2 TCe ανταποκρίνεται εξαιρετικά και διακρίνεται για την ελαστικότητα, την πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία του, αλλά και αποθέματα ροπής, ειδικά από τις 2.000 στροφές και πάνω.

Η εξαιρετική λειτουργία του νέου κινητήρα καθορίζει εν πολλοίς και την οδική συμπεριφορά του Megane. Το γαλλικό hatchback κινείται με περισσή σβελτάδα, για τον... σεβαστό όγκο του και στρίβει με την "αλαζονεία" ενός upper class μοντέλου, εξασφαλίζοντας μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σταθερότητα. Η ανάρτηση, με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, χωρίς να δρέπει δάφνες καινοτομίας, "βγάζει τίμια το ψωμί της", χαρίζοντας στους επιβάτες άνετες μετακινήσεις, ενώ η έλλειψη υποστροφής και απώλειας πρόσφυσης, ενισχύουν το αίσθημα της ασφάλειας. Σε ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης στην πόλη, το σύστημα πέδησης κέρδισε τις εντυπώσεις με την αποτελεσματικότητά του, ενώ το τιμόνι, παρά την καλή κατευθυντικότητα, δεν εντυπωσιάζει με τη συλλογή πληροφοριών και τη μετάδοση στον οδηγό. Σε κάθε περίπτωση, το στιβαρό πλαίσιο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και κυρίως o κινητήρας που προσδίδει το κάτι παραπάνω, με το ελάχιστο τίμημα, σε απαιτήσεις καυσίμου, καθιστούν το ανανεωμένο Megane, μια ώριμη, ολοκληρωμένη και πιο επίκαιρη από ποτέ, πρόταση για την κατηγορία του.

Τιμή: Από 14.390 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης)
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 PS
» Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS
» Renault Megane 1.2 TCe 115 PS
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ALFA ROMEO GIULIETTA, FORD FOCUS (NEO), RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι διαφορές έχει το ηλεκτρικό C-HR+ από το υβριδικό C-HR;

Best-seller μικρά: Citroen C3 (100 PS) ή Toyota Yaris (116 PS);

Opel Grandland Vs BMW X1: Μπορεί ένα Opel να σταθεί δίπλα σε μία BMW;

Premium Lexus LBX ή mainstream Toyota C-HR;

Full υβριδικά μικρά SUV στα 145 άλογα: Nissan Juke ή Renault Captur;

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Peugeot 207 VS VW Polo MK5

Fun to drive σε βενζίνη ή ρεύμα; Alfa Romeo Junior Vs Ford Puma

Στα ίδια λεφτά, ποιο ηλεκτρικό SUVάκι: Alfa Romeo Junior ή Volvo EX30;

Ήπια υβριδικά μικρά SUV: Ford Puma (125 PS) ή Suzuki Vitara (129 PS);

Υβριδικά Toyota με 140 άλογα: Corolla Wagon, Corolla Cross ή C-HR;