|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
| ||
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS | ||
| ||
Το Ford Focus, με την μακρά παράδοση και την τεράστια εμπορική επιτυχία, μας συστήνεται από την αρχή! Έχουμε να κάνουμε με έναν 3κύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, 125 ίππους και μέχρι 200 Nm ροπής. Τα νούμερα είναι, έτσι κι αλλιώς, εντυπωσιακά, εφόσον εξεταστούν υπό το πρίσμα της χωρητικότητας του 1 λίτρου που περικλείει κάθε πιθανή τεχνολογία που επιτρέπει την ομαλή λειτουργία και απόδοση του συνόλου. Στην πράξη, είναι παντού και πάντα δύσκολο να καταλάβεις από τη θέση του οδηγού ότι οδηγείς ένα 1.000άρι μοτέρ. Η εκκίνηση είναι ομαλή και αθόρυβη, ενώ η λειτουργία είναι μεταξένια σε όλο το εύρος των στροφών. Από τη βάση ως τη μέση του στροφομέτρου (περί τις 4.000 σ.α.λ.) η βελόνα ανεβοκατεβαίνει με χαρακτηριστική ευκολία, αναδεικνύοντας τη ροπή που βρίσκεται διαθέσιμη από πολύ χαμηλά. Επίσης, αυτό δείχνει ότι μέχρι αυτό το όριο βρίσκεται και η ουσία του κινητήρα, ενώ από εκεί και πάνω μπορεί να πιεστεί αν παραστεί ανάγκη. Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν «κρεμάει» ο κινητήρας, ούτε στο λίγο, ούτε στο πολύ φορτίο, με αποτέλεσμα την απρόσκοπτη κίνηση μέσα στην πόλη με χαμηλές στροφές, αλλά και την ισχύ στο ανοιχτό δρόμο. Ο κινητήρας δεν παράγει ποτέ τους χαρακτηριστικούς κραδασμούς ενός μοτέρ 3 κυλίνδρων, εκτός, ίσως, από τη λειτουργία του Start&Stop. Τόσο αυτό, όσο και η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ο δείκτης ιδανικής σχέσης ταχύτητας, αλλά, κυρίως, η ενεργές γρίλιες εμπρός από το ψυγείο του αυτοκινήτου, που βελτιώνουν την αεροδυναμική, εφόσον κλείνουν τελείως όταν δεν είναι απαραίτητος ο αερισμός του αυτοκινήτου, συνθέτουν τη δέσμη οικολογικών μέτρων ECOnetic. Όλα αυτά, επιτρέπουν στο 1.000άρι Focus να υπόσχεται 5,0 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης και 114 γρ./χλμ. εκπομπών CO2, με τις επιδόσεις του να κυμαίνονται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Όσο για την οδική συμπεριφορά; Παραμένει Ford! Το Focus δείχνει πολύ υπάκουο στον εμπρόσθιο άξονα, όσον αφορά στο turn–in αλλά και στην ακρίβεια και στο feedback από το ηλεκτρικό του τιμόνι. Παράλληλα, το σύστημα torque vectoring, που φρενάρει τον εσωτερικό τροχό στη στροφή, δίνει μία πάρα πολύ ομαλή έκβαση στις αντιδράσεις του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος, έτσι κι αλλιώς, συμπεριφέρεται πολύ ώριμα σε όλες τις περιστάσεις (πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες κ.α.). Τιμή: από 18.940 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης) | ||
![]() | ||
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ | ||
» Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 PS | ||
» Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS | ||
» Renault Megane 1.2 TCe 115 PS | ||
| ||
»Σχολιάστε την είδηση
![]() | ||
![]() | ||
| ||
Tags: ALFA ROMEO GIULIETTA, FORD FOCUS (NEO), RENAULT MEGANE, |
||
περισσότερα νέα & άρθρα » |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr