ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι εκπομπές CΟ2 του νέου κινητήρα TCe 90 έχουν μειωθεί κατά 21%, σε σχέση με τον κινητήρα TCe 100 που αντικαθιστά.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι εκπομπές CΟ2 του νέου κινητήρα TCe 90 έχουν μειωθεί κατά 21%, σε σχέση με τον κινητήρα TCe 100 που αντικαθιστά.

Πως λειτουργεί: Κινητήρας Renault TCe 90

8.387 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2012)

Πέρα από εμφάνιση, το νέο Renault Clio διαθέτει κι ένα νέο κινητήρα, μικρό σε κυβισμό, αλλά με απόδοση και οικονομία καυσίμου που ικανοποιεί και με το παραπάνω…

Το highlight της παρουσίασης του νέου Renault Clio, πέρα από την εξαιρετική σχεδίαση που διαθέτει και τον δυναμισμό που αποπνέει, είναι κι ο νέος κινητήρας 0.9 Tce. Αυτό το μηχανικό σύνολο των μόλις 898 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.000 στροφές, την ίδια στιγμή που κρατά την κατανάλωση χαμηλά και μειώνει τις εκπομπές ρύπων στα 104 γρ./χλμ ή μόνο στα 99 γρ./χλμ. στην πιο οικολογική έκδοση Eco-Drive.
Ο πρώτος 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Renault
Ο κινητήρας που θα «συνοδεύει» το νέο Clio θα είναι ο πρώτος κινητήρας της γαλλικής φίρμας που θα διαθέτει 3 κυλίνδρους και υπερτροφοδότηση και ο οποίος θα βγει από τη γραμμή παραγωγής. Ο 898 κ.εκ. κινητήρας θα διαθέτει σύστημα Stop&Start, με τους 90 ίππους να αποδίδονται στις 5.250 σ.α.λ., ιπποδύναμη που κυμαίνεται στα επίπεδα ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα, σαφώς μεγαλύτερου κυβισμού. 
Ο εν λόγω κινητήρας ξεχωρίζει για το «τράβηγμα» που προσφέρει από το χαμηλό κιόλας φάσμα στροφών. Αυτό το πλεονέκτημα του 3κύλινδρου κινητήρα, προσφέρεται χάρη στον υπερσυμπιεστή που χρησιμοποιείται, ο οποίος είναι εξαιρετικά χαμηλής αδράνειας, ώστε να επιτυγχάνεται η άμεση ανταπόκριση και στο χαμηλό φάσμα στροφών. ΓιΆ αυτόν ακριβώς το λόγο το 90% της διαθέσιμης ροπής των 135 Nm είναι διαθέσιμο από τις 1.650 σ.α.λ.! 
Οικολογικά συνειδητοποιημένος
Ο νέος Energy Tce90 πέρα από ικανοποιητικές επιδόσεις, είναι πιστός στο οικολογικό πνεύμα της εποχής μας. Το νέο Renault Clio διαθέτει μία πληθώρα αποτελεσματικών λύσεων που βοηθούν τον οδηγό να μειώσει την κατανάλωση και τις εκπομπές του CO2: 
- Επιλογή “eco” που ενεργοποιείται με το πάτημα ενός πλήκτρου και τροποποιεί τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, ενώ μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης έως και 10%. 
- Ένδειξη στο ταμπλό για το σωστό στιλ οδήγησης (πράσινο, κίτρινο, πορτοκαλί), καθώς και οπτική ένδειξη αλλαγής ταχύτητας (Gear Shift Indicator/GSI), που βοηθά τον οδηγό να διαμορφώσει το οδηγικό του στιλ και να επιτύχει μείωση της κατανάλωσης. 
- Η λειτουργία Driving eco² που ενσωματώνεται στο σύστημα Renault R-Link παρέχει ένα μεγάλο αριθμό πληροφοριών στον οδηγό που αναλύουν τον τρόπο οδήγησής του ώστε να προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις που θα τον βοηθήσουν να μειώσει την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές CO2.
Βέβαια πέρα των παραπάνω συστημάτων, σημαντική βοήθεια προσφέρει και το αναβαθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων με μακρύτερες σχέσεις, ούτως ώστε η κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 4,3 lt/100km, ενώ οι εκπομπές CO2 τα 99 γρ/χλμ.. Μάλιστα οι τελευταίες έχουν μειωθεί κατά 21% σε σχέση με τον κινητήρα TCe 100 που αντικαθιστά. 

O υπερσυμπιεστής που χρησιμοποιείται, είναι χαμηλής αδράνειας και έτσι επιτυγχάνεται η άμεση ανταπόκριση στο χαμηλό φάσμα στροφών.

O υπερσυμπιεστής που χρησιμοποιείται, είναι χαμηλής αδράνειας και έτσι επιτυγχάνεται η άμεση ανταπόκριση στο χαμηλό φάσμα στροφών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA