Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο διαθέτει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές.
H πιο «πράσινη» εκδοχή του 1,3 λτ. πετρελαιοκινητήρα Multijet II του Fiat Group, βρίσκεται κάτω από το καπό της Alfa Romeo MiTo.
Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM-2
Διαβάστηκε από32857αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2012
H πιο «πράσινη» εκδοχή του 1,3 λτ. πετρελαιοκινητήρα Multijet II του Fiat Group, βρίσκεται κάτω από το καπό της Alfa Romeo MiTo. Το μοτέρ αυτό με άμεσο ψεκασμό και κοινή γραμμή τροφοδοσίας αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους και σε σχέση με την ισχυρότερη έκδοση των 95 ίππων, διατηρεί τη μέγιστη ροπή του στα 200 Nm στις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο διαθέτει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ζωντανεύοντας βέβαια περισσότερο στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας του.
Σίγουρα δεν προσφέρει την ίδια σπορτίφ αίσθηση με τους βενζινοκινητήρες και ειδικά τους turbo της MiTo, ενώ υπολείπεται σε επιδόσεις και της έκδοσης των 95 ίππων, όμως σε συνδυασμό και με το σχετικά μακρύ κιβώτιο 5 σχέσεων καταφέρνει να κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου. Στην εθνική βέβαια, μια 6η σχέση θα βοηθούσε την άνεση στο ταξίδι και θα περιόριζε το θόρυβο που φθάνει στο εσωτερικό, ο οποίος πάντως είναι συνολικά περιορισμένος.
Στο κομμάτι των εκπομπών ρύπων, με τη βοήθεια και του στάνταρ συστήματος Start&Stop, τα 90 γρ. CO2 ανά χλμ. που εκπέμπει η MiTo, δίνουν στον αγοραστή της το προτέρημα των μηδενικών τελών κυκλοφορίας.