Στην έκδοση Stepway το νέο Sandero ποζάρει σαν το μικρότερο αδερφάκι του Duster.
Είναι το Dacia Sanderο το νέο θαύμα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας;
17.585 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2013)
Σε ποιόν δεν αρέσουν τα χάπι-εντ και οι ιστορίες επιτυχίας. Η αναβίωση της Dacia ολοκληρώθηκε και το νέο Sandero έχει ξεσηκώσει ολόκληρη την Ευρώπη. Τι ενθουσιάζει όμως στο νέο Dacia;
Στην Ελλάδα η Dacia στην νέα της εποχή είναι γνωστή από το εκπληκτικό και πάμφθηνο Duster, ένα από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς στην απολύτως καλύτερη τιμή. Το Sandero είναι το μικρό μοντέλο της μάρκας και η δεύτερη γενιά του παρουσιάστηκε στο Παρίσι το περασμένο φθινόπωρο και ξεκίνησε πωλήσεις ήδη στη βόρεια Ευρώπη.
Γιατί έχει ενθουσιάσει; Γιατί ακολουθεί τη συνταγή της επιτυχίας του Duster, δηλαδή προσφέρεται σε πολύ χαμηλή τιμή όντας συγχρόνως μία από τις καλύτερες προτάσεις τις κατηγορίας. Στη δεύτερη γενιά του η σχεδίαση έχει πλέον κατασταλάξει στην εταιρική ταυτότητα της μάρκας, που ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο που έκανε η Skoda μερικά χρόνια πριν.
Μόνο που η Dacia έχει όλη την τεχνολογία της μητρικής Renault-Nissan από την πρώτη μέρα. Έτσι πέτυχε σε δύο μόλις γενιές να ενοποιήσει τις πλατφόρμες των μοντέλων της σε μία. Μια τεχνική που έχουν ασπαστεί κατασκευαστές όπως ο όμιλος VW που μετέφερε τα προσθιοκίνητα μοντέλα του σε δύο ή τρία πατώματα. Συγχρόνως προσφέρει τα μοτέρ τελευταίας γενιάς του γαλλο-ιαπωνικού ομίλου. Έτσι το Sandero προσφέρει τόσο τον 1.500άρη ντίζελ με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και ρύπους (που φοράει και το Duster) αλλά και τον ολοκαίνουργιο 900άρη τούρμπο που εξοπλίζει και το νέο Clio.
To θαύμα της Dacia το έκανε βέβαια η σημερινή γενιά του Sandero που πωλείται σε πολλές χώρες με τα σήματα της Renault και πέτυχε τα νούμερα και τα κέρδη ώστε να κρατήσει ολόκληρο τον όμιλο σε κερδοφορία μέσα σε ένα όχι και τόσο ευνοϊκό κλίμα.
Με τα μάτια της ευρωπαϊκής αγοράς σε ένα αυτοκίνητο που μιλάει απευθείας στη δημοφιλέστερη κατηγορία της, το Sandero αναμένεται να αποσπάσει σημαντικές πωλήσεις στη Γαλλία και τη Μ. Βρετανία και να κάνει τη μάρκα ένα καθιερωμένο όνομα.
Εσείς έχετε δει τι κάνει η Dacia με τα μοντέλα της; Έχετε βάλει ένα Dacia στη λίστα με τα αυτοκίνητα που κοιτάτε; Και τι είναι αυτό που μπορεί να κάνει η Dacia για εσάς; Τι λέτε;
Το αυτοκίνητο είναι αναλώσιμο,και με τα χρόνια μηδενίζεται η αξία του.Είναι βλακεία να χρεωνόμαστε και να εξανεμίζουμε τις αποταμιεύσεις μας για να πάρουμε ένα ακριβό αυτοκίνητο να κάνουμε φιγούρα.Τα στερούμε από τα παιδιά μας.Εντάξει,ένα αυτοκίνητο των 60.000Ε είναι -καλύτερο-από ένα των 15.000Ε,αλλά αξίζει τη διαφορά τιμής?Δουλεύουμε μια ζωή,για να τα ακουμπάμε στους Γερμανούς.
Σιγουρα το dacia δεν ειναι το τεχνολογικο διαμαντι της εποχης μας αλλα ειναι ενα τιμιο μικρομεσαιο αυτοκινητο ,αντιδοτο της κρισης για καποιον που θελει να εχει ενα καινουργιο σχετικα συγχρονο και γιατι οχι ομορφο αυτοκινητο.
ζηλεψα το οτι οι Ρουμανοι εχουν μια υγιη εξαγωγικη αυτοβιομηχανια! μπορει μερικα ντατσια να προμηθευουν και αυτοκινητα στο στρατο τους ,για τα ταξι τους ,για αλλα δημοσια αυτοκινητα στο κρατος τους, μεγαλο οφελος σε συναλλαγμα! εμεις μια ζωη , κλειναμε οσλες τις προσπαθειες για αναπτυξη αυτοβιομηχανιας , ακομη και σαν συναρμολογηση! κοιταζαμς τιο συμφερει στους εμπορους και στους πετρελαιαδες!
για εμας τους πολιτες ,το αυτοκινητο, δεν πιστευω πως πρεπει να μας μετακινει με μεγαλες ταχυτητες, να οδηγουμε με μικρες ταχυτητες, ουτε πιστευω πως ειναι ασφαλες ενα αυτοκινητο να εχει..επιταχυνσεις ,το σλογκαν των πωλητων! για προσπερασεις! δεν υπαρχουν ασφαλεις προσπερασεις! ολοι μας να οδηγουμε σιγα και στη ακρη του δρομου! τι να τον κανουμε τον λιγο χρονο που θα κερδισουμε οταν θα οδηγουμε γρηγορα ,κουραστικα, πιεστικα και ενεργοβορα; τα τελευταια χρονια εχουν μειωθει τα ατυχηματα και οι θανατοι; οταν κυκλοφορουν περισσοτερα "ασφαλη" νεα μοντελα αυτοκινητων; τα ιδια και χειροτερα..ποια ασφαλεια λοιπον προσφερουν τα νεα αυτοκινητα; μας εχουν πρηξει με ποσους αεροσακους εχουν..και με ποσα συστηματα ευσταθειας ειναι φορτωμενα και ..εαν μας ξυπνανε την νυχτα οταν οδηόντάς τα ..κοιμωμαστε πανω στο τιμόνι τουςι! απατεωνιες και αμερικανιες των αυτοβιομηχανιων!
Οταν η μαμα Renault ειναι απο τις χειροτερες μαρκες απο πλευρας ποιοτητας κατασκευης, φαντασου τι θα ειναι η Dacia.Τα Logan και Sandero βρισκονται στις τελευταιες θεσεις στη στατιστικη βλαβων στη Γερμανια, που εχει αξιοπιστα ΚΤΕΟ. Εχω προσωπικη πειρα, εχοντας στην κατοχη μου, το καλυτερο, ποιοτικως, Renault Modus,που σε τεσσερα χρονια με αφησε δυο φορες στο δρομο και εβγαλε ενα καρο βλαβες. Χιλιες φορες ενα μεταχειρισμενο παρα Renault και Dacia.
Vagelis Είσαι πολύ σωστός σε αυτά που γράφεις, ειδικα στα λεγόμενα σ για τους συνδικαλιστες και το τουπε των...φραπεδοφόρων... Αλλα να μην πέρναμε κ στο άλλο άκρο... Την ποιότητα, την ασφάλεια, τη σιγουρια που σου παρέχει ενα αστέρι, μια έλικα κ 4 κρικοι όπως λές, δεν τη συναντας σε αμάξια της "σειρας"( επετρεψε μου)... Προσωπικα λόγω μεγάλων ταξιδιων που κάνω συνέχεια τυχαίνει να οδηγω μια Μερσεντες C και δε μετανιωνω στιγμη για το-αρκετα μεγαλο-ποσό που έδωσα για να την αποκτήσω... Νιωθω οτι έχει την κατασκευη που πρέπει γ να φτάνω Αλεξ/πολη κ να γυρνάω πάλι πίσω με ασφάλεια κ άνεση που ενα Skoda oktavia (ομολογουμενως πολυ αξιολογο αυτοκίνητο) δν θα μ€ παρείχε... Εννοειται πως δεν τη κυκλοφορω καθόλου στη πόλη... Ποδια έχω... Ελα μ όμως που όταν χρειαστηκε να πάρω μικρό κ εδω ήρθε το "οτι πληρώνεις παίρνεις".. Πολυ αξιόλογο κ το Sanderάκι κ εννοειται πως θα με βόλευε να δώσω ένα μικρό ποσο αφου μιλάμε γ μικρό αμάξι-κυριως-πολης... Εδωσα κάτι παραπάνω κ πήρα το 207... Κ εκει η κατασκευή κ η αίσθηση ασφάλειας π μου άφησε με κέρδισαν κ το επαληθευσα κ στην πράξη αφου σε ένα τρακάρισμα π είχα ένα χρόνο μετα τα πάντα λειτουργησαν τέλεια (φρενα, αεροσακοι) στο αυτοκίνητο κ εγω βγήκα αλώβητος...Χωρις να θέλω να πώ οτι στο Sandero θα είχα σκοτωθει... Απλώς εγραψα τη γνώμη μ...
...το ντατσια σιγουρα δεν ειναι το θαυμα της ευρω/κης αυτοκινητοβιομηχανιας,ειναι καλό πλην τίμιο αυτοκινητο,ομως η φιρμα εχει τα τελευταια χρονια μεγαλη ανοδο σε όλα τα επιπεδα.Σιγουρα κοστιζει λιγο κανει εξισου καλα τη δουλειά του σε σχεση με ένα πιο ακριβό (και επώνυμο;) τετρατροχο,και δεν δειχνει...φθηνο σε διακοσμο και γενικη εικονα οταν το παρατηρείς.Αλλα δυστυχως η αυτου μεγαλειοτης του κ.Νεοέλληνα δεν αλλάζει μυαλά και δειχνει προτομηση στα Μερκελιστικα <<επωνυμα>> προιοντα.Που εχουν κατακλίσει την πατριδα μας.Που να αγορασεις Ντατσια;Είπαμε εχεις να κανεις 4 με 5 <<premium>> επιλογες.Και εδω συνεπικουρει και ο ειδικος τυπος με τα γραφόμενα του!!.Που εχω την αισθηση οτι ειναι παραρτημα μεγαλης γερνανικης βιομηχανιας.Καλό το Ντατσια,τιμιο,αξιοπρεπεστατο,υπαρχει ομως χωρος για αυτο στην ελληνικη αγορα;Κατα την ταπεινη μου γνωμη ακομα και σε αυτη τη δυσκολη συκγυρια για ολους εμας και την πατριδα μας,οι..νεοελληνες δεν θα το προτιμησουν αλλα θα προτιμησουν αλλες επιλογες ακριβότερες με πιο..βαρυ όνομα.Ειναι γνωστό τοις πασι ότι οτι ο νεοελληνας δεν ειναι κατα κανονα ορθολογιστης αλλα ματαιοδοξος και φιγουρατζής..
Σέβομαι και εκτιμώ τις προσπάθειες των εργαζομένων,και της μαμάς κατασκευάστριας,ΑΛΛΑ,επειδή γνωρίζω παλαιότερα τα dacia 1210,1310,και άλλα,δεν μπορώ να πω πως επειδή η renault-nissan δίνει τις παλιές της τεχνολογίες στην dacia,για μείωση κόστους από όλες τις απόψεις είναι θαύμα,ευκαιρία,και άλλα.Προτιμώ κάτι στα ίδια χρήματα από κορέα μεριά,που είναι και ΟΝΤΩΣ ΤΙΜΙΑ,και τεχνολογικά προηγμένα σε σχέση με την θυγατρική dacia και τις παλιές τεχνολογίες της μαμάς της.
Βεβαίως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.Επιλέγουμε βάση μελέτης,γούστου,αναγκών μας και προχωράμε στην όποια αγορά.
Μια χαρούλα είναι το Sandero. Έλα όμως που πλέον δεν υπάρχει φραγκο ουτε για παπάκι
stayros, ληγμένα πήρες;; Το μόνο που συμφωνώ είναι η οδική συμπεριφορά των Ελλήνων που σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει σαφώς να τιμωρείται παραδειγματικά.
Συγχαρητήρια στην Dacia και εύχομαι να συνεχίσει για πολλά πολλά χρόνια έτσι. Το συγκεκριμένο είναι ένα αυτοκίνητο που πραγματικά μιλάει στην καρδιά του Έλληνα την συγκεκριμένη εποχή αλλά και εκατομυρίων Ευρωπαίων. Η μητρική Renault έπιασε 100% το νόημα και την ανάγκη των αγοραστών ετούτες τις δύσκολες ημέρες και έφτιαξε ένα αυτοκίνητο όχι απλά φτηνό αλλά έως και εξαιρετικό σε επιμέρους τομείς (κινητήρας, χώροι, άνεση, οικονομία, φτηνή χρήση, χαμηλά πάγια). Το αυτοκίνητο μόλις αποδείξει και την αξιοπιστία του θα αποτελέσει case study για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες τις Ευρώπης.
πολυ καλα αυτοκινητα τα dacia και πολυ τιμια για τα λεφτα που δινεις.ειδικα με το duster εγινε το μπαμ για την εταιρεια.το εχω οδηγησει σε test drive και εμεινα πολυ ικανοποιημενος.και τα χαρακτηριστικα του μονο φτωχα δεν ειναι...τετρακινηση ιδια με nissan,κιβωτιο 6αρι απο renault και μοτερ ιδιο με renault,nissan και πλεον mercedes A-class!και ειναι κ εμφανισιμο κ ευρυχωρο ταυτοχρονα.το επομενο τετρακινητο diesel της αγορας κοστιζει περιπου 6000-7000 ευρω παραπανω..
To Sandero και γενικότερα η νέα γενιά αυτοκινήτων Dacia -ξεκινώντας από το Duster και συνεχίζοντας με το Sandero και ότι ακόμα ετοιμάζει- είναι κατά πάσα πιθανότητα το καλύτερο παράδειγμα προσαρμογής στα δεδομένα της εποχής και στη φιλοσοφία του Value for Money που είναι ένα βασικό στοιχείο της..
Αν ποτέ ο Έλληνας πάψει να νομίζει ότι είναι Γαλάτης και σταματήσει να αντιστέκεται στις τάσεις της υπόλοιπης αγοράς πανευρωπαϊκά και παγκόσμια (κάτι παραπάνω θα ξέρουν όλοι αυτοί σε σχέση με ένα λαό που δυστυχώς δε γνωρίζει ή δε θέλει να κάνει σωστά καθορισμό αναγκών και έρευνα της αγοράς..), ίσως τότε εκτιμηθούν τα μοντέλα της Dacia και εδώ..
@staur: Όσο κι αν συμφωνούμε σχετικά με την επέκταση, κάνετε ένα βασικό λάθος, πράγμα παράδοξο αν λάβει κανείς υπόψη του τις ανησυχίες σας σχετικά με την ασφάλεια στους δρόμους.. Το αυτοκίνητο είναι όντως ΚΑΙ ένα εργαλείο, που όμως εκτός από το να πλένει, να σιδερώνει ή να κάνει οτιδήποτε άλλο, πρέπει να κρατάει εμάς και τους γύρω μας ασφαλείς στις μετακινήσεις μας.. Μήπως θα έπρεπε να επικεντρώσουμε στη σωστότερη οδηγική παιδεία (για να μην αναφέρω τις υπόλοιπες..) στην Ελλάδα και όχι σε μεσαιωνικές απόψεις περί γαϊδουριών? Φιλικά.
το αυτοκινητο ειναι ενα εργαλιο για να σε μετακινει ,οπως ειναι το πλυντηριο γι α να πλενει, το ψυγειο για κραταει κρυα τα τροφιμα,ομως στην Ελλαδα σαν κανονας λογιζεται να ειναι η προεκταση του πεους μας! λαος χωρις αυτοκινητοβιομηχανια ,ουτε καν σαν βιοτεχνια με παντελη αγνοια οδικης συμπεριφορας , βρεθηκα ξαφνικά να οδηγει πανακριβα αυτοκινητα εισαγομενα και ενεργοβορα στο κεντρο καθε πολεων , καλυπτοντας καθε ελευθερο χωρο και στελνοντας στα θυμαρακια και στο ΚΑΤ χιλιαδες συμπατριωτες μας!
τι μας λετε τωρα για αυτοκινητα; να τα καταστρεψουμε ολα, επιστροφη στα γαιδουρακια, οχι στα αλογα γιατι και με τα αλογα οι ελληνες παλι σαν τρελλοι θα τρεχουνε στους δρομους και αναμεσα στον κοσμο στις πολεις ! καταστρεψτε , καταργρηστε τα αυτοκινητα να σωθουμε...! μονο οι εμπορεο και πετρελαιαδες εχουν συμφεροντα με αυτα!
Μ 3 αστερια στο EuroNCAP νομιζω μαλλον ως αποτυχια χαρακτηριζεται. Ουτως η αλλως και οι τεχνολογιες που χρησιμοποιει αναπτυχθηκαν απο την Renault οποτε η Dacia απλα πηρε τα κομματακια, τα ενωσε, εβαλε και ενα σημα της απανω και ιδου το νεο Sandero. Παρομοια και καλυτερα αυτοκινητα φτιαχνουν και οι Κινεζοι και οι Ινδοι και με καλυτερες επιδοσεις στα κρας τεστ εν ετει 2013.