Τo 500L είναι άνετο και σταθερό στις στροφές, αν και γέρνει αρκετά, ενώ προσφέρει καλύτερο φιλτράρισμα των ανωμαλιών από το Toyota.
Ο χρηστικός χαρακτήρας των δύο μοντέλων ολοκληρώνεται ιδανικά από την οδική τους συμπεριφορά. Και τα δύο μοντέλα, βασίζονται στο ίδιο τύπο ανάρτησης, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Επίσης, ανάλογες είναι οι ρυθμίσεις, παρότι το βάρος τους διαφέρει κατά 200 κιλά. Έτσι και τα δύο μοντέλα εστιάζουν στην άνεση, γέρνουν αρκετά στις στροφές, ενώ παίρνουν λογικές κλίσεις στις αλλαγές πορείας, αλλά πάντα μεταφέρουν ένα αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας στον οδηγό. Αυτό ισχύει ακόμα και για το Fiat που έχει σαφώς ψηλότερο κέντρο βάρος από το Toyota. Και τα δύο μοντέλα είναι σταθερά και άνετα στον αυτοκινητόδρομο, ταξιδεύουν με ασφάλεια ακόμα και με την τελική τους ταχύτητα, ενώ είναι απαλλαγμένα από αεροδυναμικούς θορύβους. Ωστόσο, το Fiat έχει ελαφρώς καλύτερη ποιότητα κύλισης από το Urban Cruiser, ενώ είναι και πιο ραφιναρισμένο πάνω από τις εδαφικές ανωμαλίες. Το τιμόνι και το δύο μοντέλων είναι ακριβές και έχει ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ του Toyota έχει μικρότερη διαδρομή από τέρμα σε τέρμα. Τέλος, τα φρένα είναι απλά ικανοποιητικά και στις δύο περιπτώσεις, αν και το Toyota φρενάρει 1,5 μέτρο αργότερα.
Το Urban Cruiser είναι κατά 200 κιλά ελαφρύτερο από το Fiat και αυτό κάνει πιο εύκολο το χειρισμό του στις στροφές, ενώ είναι και πιο ευέλικτο, λόγω μικρότερων διαστάσεων.