ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η έκδοση ντίζελ του Golf GTI είναι μια υπενθύμιση πως το ντίζελ 
πάει με όλα. Συμφωνείτε;

Η έκδοση ντίζελ του Golf GTI είναι μια υπενθύμιση πως το ντίζελ πάει με όλα. Συμφωνείτε;

Και καλά τα premium ντίζελ μοντέλα. Σπορ και ντίζελ πάει;

8.056 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2013)

Μπορεί το ντίζελ να καπελώσει τη βενζίνη σε όλους τους τομείς; Μπορεί να τη χτυπήσει ακόμη και στο κατΆ εξοχήν κομμάτι που είναι η «δύναμή» της; Στα σπορ μοντέλα;

Σίγουρα η εισαγωγή της Ελλάδας στο κεφάλαιο ντίζελ έγινε απότομα και οι πτυχές του «νέου» καυσίμου αποκαλύπτονται μία μία. Στην αρχή τα SUV και MPV είπαμε ότι είναι πλέον αδιανόητο να μην είναι ντίζελ.
Μετά τα οικογενειακά και τα μικρομεσαία, ειδικά όταν κινούνται πολύ. Σταδιακά και τα μικρά έγιναν ντίζελ γιατί όπως και να έχει η κατανάλωση μετράει πολύ. Τι έμεινε; Τα μίνι και τα σπορ και κουπέ. Στα πρώτα τα μοντέλα είναι λίγα για να τα συζητήσουμε (προς το παρόν) τα δεύτερα όμως;
Έκανε λοιπόν την εμφάνισή του το νέο Golf GTI. Λάθος, GTD. H αλλαγή στο τελευταίο γράμμα είναι παραδοσιακά η ένδειξη καυσίμου του κινητήρα. Δίλιτρος βενζίνης ο πρώτος, δίλιτρος πετρελαίου ο δεύτερος. Σαφώς η απόδοση είναι 45 άλογα λιγότερη, στα 185 σε ότι έχει να κάνει με την ισχύ, η ροπή από την άλλη 30 Νm υψηλότερη στα 380 Nm. Οι επιδόσεις κάπου στη μέση: το μεν 0-100 έρχεται σχεδόν 1 δλ. πιο μετά, στα 7,5 δλ., με τη διαφορά να φαίνεται στην τελική (μικρή ισχύς γαρ) σχεδόν 20 χλμ/ώρα χαμηλότερη από τα 249 χλμ./ώρα του GTI.
Και λοιπόν; Τα νούμερα παραμένουν κορυφαία ενώ το GTD έχει στο μανίκι του έναν άσσο που κανένας μικρομεσαίος βενζινοκίνητος πύραυλος δεν πιάνει: 4,2 λτ./100 χλμ κατανάλωση και 109 γρ./χλμ ρύπους διοξειδίου του άνθρακα. Και αυτά σήμερα μετράνε περισσότερο από το 1δλ. στο 0-100 και τα 20 χλμ./ώρα στην τελική, που στο κάτω κάτω είναι βασικά θεωρητική μετά τα 200.
Υπάρχουν αντιρρήσεις; Είναι μόνο τα νούμερα που κάνουν ένα σπορ αυτοκίνητο να κάνει τον οδηγό να αισθάνεται πως οδηγεί ένα σπορ αυτοκίνητο; Πιθανώς οι γνώμες να βαραίνουν προς το γεγονός ότι ο βενζινοκινητήρας με το εύρος στροφών του, την πώρωση του «κόκκινου» στο στροφόμετρο και τον ήχο του να ταιριάζει καλύτερα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Όποιος έχει οδηγήσει από την άλλη ένα ντίζελ κουπέ ή σπορ μοντέλο ίσως ξέρει κάτι άλλο. Και τέτοια υπάρχουν πολλά. Από το ΤΤ και το Scirocco, μέχρι τα βαριά ονόματα μοντέλων όπως η Σειρά 6 της BMW ή οι μεγάλες κουπέ Mercedes. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο, όμως αυτό που προσφέρουν είναι διαφορετικό, μια άλλη πτυχή της σπορ οδήγησης που εκτιμάται, μαζί με τα άλλα προτερήματα του ντίζελ από μεγάλο ποσοστό οδηγών στην Ευρώπη.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως το βλέπετε το Golf GTD και γενικότερα τον ντίζελ κινητήρα σε σπορ ή κουπέ μοντέλα; Είναι τελικά το ντίζελ για όλα τα αυτοκίνητα; Μήπως είναι και απλά δεν είναι για όλα τα γούστα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL