ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδική συμπεριφορά: Τα Civic και Megane «στέκονται» καλύτερα
Διαβάστηκε από 73222 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2013
Θεμελιώδες συστατικό της οδικής συμπεριφοράς είναι το βάρος των αυτοκινήτων και εδώ έχουμε μια χαώδη διαφορά. Το Volvo με το Renault έχουν περί τα 250 κιλά διαφορά, σε βάρος του V40 που μεγαλώνει ακόμα περισσότερο αν αναλογιστεί κανείς ότι, το μοντέλο δοκιμής φοράει όλο τον έξτρα εξοπλισμό. 

Το Civic βρίσκεται στη μέση, ενώ είναι αυτό που έχει και την πιο μεστή συμπεριφορά. Οι επεμβάσεις των μηχανικών στην ανάρτησή του (ώστε να τιθασεύουν τα 150 επιπλέον κιλά σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοσή του) έπιασαν τόπο, καθώς το πλαίσιο βρήκε τον κινητήρα που είναι σε θέση να αναδείξει τις αρετές του σε ακαμψία και κράτημα. Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα, ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει εκεί που ακριβώς θες. Επίσης, τα φρένα είναι κορυφαία, ενώ παρά τους 17ιντσους τροχούς, το Civic δε «δυσανασχετεί» ακόμα και σε χτυπητές ανωμαλίες. 

Η ανάρτηση του Megane εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Η υποστροφή είναι ουσιαστικά μηδενική, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κρατάει πάντα σταθερό το πίσω μέρος. Παράλληλα, το αυξημένο βάρος στον εμπρόσθιο άξονα (λόγω του βαρύτερου κινητήρα) έχει επηρεάσει θετικά την αίσθηση του τιμονιού που δεν έγινε κορυφαίο, αλλά εμφανίζει λιγότερο «τεχνητή» αίσθηση. 

Το V40 έχει καλή ποιότητα κύλισης, ενώ οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι απούσες. Επίσης, το τιμόνι λειτουργεί με τη λογική της καθημερινής χρηστικότητας και όχι αυτή της χειρουργικής ακρίβειας. Ωστόσο, όταν το πιέσεις, ανακαλύπτεις ότι, έχεις να κάνεις με ένα ασφαλές αυτοκίνητο. Έχει καλό turn in, προσφέρει ακριβή έκβαση στις στροφές ακόμα και υπό πίεση, το DTSC (ESP) επιτρέπει και κάποια συμμετοχή του οδηγού στις διορθώσεις, ενώ φυσικά το ταξίδι στον ανοιχτό δρόμο είναι πολύ ξεκούραστο. Εκείνο που ξενίζει, είναι η άτσαλη συμπεριφορά της ανάρτησης, όταν έχει να διαχειριστεί εγκάρσια εμπόδια. 
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Επιδόσεις: Το Civic έχει το προβάδισμα
» Κινητήρες: Χαμηλές καταναλώσεις και μηδενικά τέλη
» Εσωτερικό: Ποιοτικές υλοποιήσεις, παραφορτωμένο το Volvo
» Χώροι: Ξεχωρίζει ο χώρος αποσκευών του Civic
» Οδική συμπεριφορά: Τα Civic και Megane «στέκονται» καλύτερα
» Value for money: Το Megane ξεχωρίζει με την εγγύηση και τη σχέση τιμής-εξοπλισμού
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC, RENAULT MEGANE, VOLVO V40,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ήπια υβριδικά μικρά SUV: Ford Puma (125 PS) ή Suzuki Vitara (129 PS);

Υβριδικά Toyota με 140 άλογα: Corolla Wagon, Corolla Cross ή C-HR;

Στα ίδια λεφτά, ποιο ηλεκτρικό SUVάκι: Alfa Romeo Junior ή Volvo EX30;

Hyundai Tucson ή 10 χιλιάρικα ακριβότερο VW Tiguan και με 50 άλογα λιγότερα;

Compact μέγεθος & SUV αμάξωμα: Citroen C3, Suzuki Vitara ή VW T-Cross;

Γιατί η Peugeot με το 3008 έχει ξεπεράσει την Audi με το Q3;

Mild hybrid SUVάρες με άπλετους χώρους: Nissan X-Trail ή Skoda Kodiaq;

Ποιο mild hybrid οικογενειακό: Peugeot 308 ή Volkswagen Golf;

Υβριδικά SUV στις κορυφαίες εκδόσεις τους: Hyundai Tucson Vs Nissan Qashqai Vs Toyota C-HR

Μίνι μοντέλα βενζίνης με αυτόματο κιβώτιο: Kia Picanto ή Toyota Aygo X;