ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Audi A3 1,6 TDI
Διαβάστηκε από 69647 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2013
Μια πιο οικονομική φύση ξεδιπλώνει το νέο Audi A3 στην έκδοση 1,6 TDI, αφού ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας των 105 ίππων, του εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση και μηδενικά τέλη.
+ Ποιότητα κατασκευής και κύλισης, Κατανάλωση, Εύχρηστο και 
ακριβές σύστημα infotainment 
- Ακρίβεια κιβωτίου, Μικρό ωφέλιμο εύρος λειτουργίας κινητήρα, Έλλειψη park assist

Όπως ακριβώς συνέβη και με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του νέου A3, έτσι και στις πετρελαιοκίνητες, η Audi άλλαξε τη σειρά όλων των κινητήρων της.
Έτσι, παρότι στα χαρτιά ο 1,6 TDI βασικός diesel του μοντέλου δείχνει ως ένα μοτέρ που δανείστηκε από το προηγούμενο Α3, στην πράξη, ο κινητήρας αυτός είναι νέος και φέρει μια σειρά από αλλαγές που του προσφέρουν κατανάλωση και εκπομπές CO2 από τις χαμηλότερες στην ιστορία του μοντέλου. 

Κινητήρας: Πολιτισμένη λειτουργία, μέτριες ρεπρίζ
Ο κινητήρας 1,6 TDI ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων του γκρουπ της VW. Τα μοτέρ αυτά, όπως συμβαίνει και με τους βενζινοκινητήρες, έχουν δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση που έχει ωφελήσει εκτός από την οικονομία και την οικολογία, και όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο. 

Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό από τον οδηγό του Audi, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί να μη φθάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ και στις μετρήσεις μας, ο θόρυβος εν κινήσει είναι σημαντικά περιορισμένος για diesel μοντέλο. Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του, με τη βοήθεια και του στάνταρ συστήματος Stop/Start, το οποίο διαθέτει «βελούδινη» λειτουργία. 

Επίσης, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η επιτάχυνση είναι καλή, ενώ οι ρεπρίζ κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ο κινητήρας συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, γεγονός που του δίνει πλεονέκτημα, αλλά έχει σχετικά μικρό εύρος ωφέλιμης λειτουργίας.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Εμφάνιση: Γνώριμα μοτίβα, προσεκτικός σχεδιασμός
» Εσωτερικό: Προσοχή στην ποιοτική λεπτομέρεια
» Οδική συμπεριφορά: Ανετο και δυναμικό
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: AUDI A3,

περισσότερα νέα & άρθρα »
AUDI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέο Audi A3 allstreet: 5 πράγματα για το πρώτο A3 crossover

10 αυτοκίνητα που αξίζουν τα λεφτά τους, από 25 έως 30.000 ευρώ

Audi Q4 e-tron 45: fun to drive και ηλεκτρικό γίνεται;

Πώς θα είναι το νέο Plug-in υβριδικό Audi RS5;

Οι τιμές των νέων Audi Q6 e-tron, A5 και Q5 στην Ελλάδα

Με 204 άλογα το ανανεωμένο Plug-in υβριδικό Audi A3 allstreet

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel