ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε: Ford Fiesta 1,6 TDCi ECOnetic
Διαβάστηκε από 11390 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/4/2013
Με μέση κατανάλωση μόλις 3,3 λτ./100 χλμ. και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, το πετρελαιοκίνητο Ford Fiesta χορεύει στο ρυθμό της υπεροικονομικής οδήγησης.
Από την ανανεωμένη εκδοχή της 6η γενιάς του Ford Fiesta, δε θα μπορούσε να λείψει η super οικονομική έκδοση diesel, με κινητήρα 1,6 λτ. TDCi που όμως συνδυάζεται με τεχνολογία ECOnetic και που στοχεύει κατΆ ευθείαν στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου αλλά και στην περιορισμένη εκπομπή καυσαερίων (CO2). 

Είναι προφανές ότι, σε μια εποχή που το diesel είναι στα high του, η συγκεκριμένη έκδοση παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Και με μόλις 3,3 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση, σύμφωνα με τη Ford, το Fiesta έχει ένα σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα τονίσει τη θέση του μοντέλου στην ανταριασμένη θάλασσα του ισχυρού ανταγωνισμού, σε μια κατηγορία που γνωρίζει στιγμές δόξας.


Με νέα εικόνα που αρέσει

Όπως και τα υπόλοιπα μέλη της ανανεωμένης γενιάς του Fiesta, έτσι και το πετρελαιοκίνητο διαθέτει νέα φυσιογνωμία, όπου κυριαρχεί η τραπεζοειδής εμπρόσθια μάσκα, πλαισιωμένη από νέους προβολείς και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Νέο είναι και το καπό, με πιο δυναμική σχεδίαση, όπως και ο προφυλακτήρας. 

Το «πακέτο» των εξωτερικών αισθητικών επεμβάσεων ολοκληρώνουν τα πίσω φώτα και η νέα αεροτομή, που κολακεύουν με τη σειρά τους την παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα του Kinetic Design, που εφαρμόζει η Ford. Να θυμίσουμε πως, το Fiesta πλέον θα παίξει το ρόλο του μικρού παγκόσμιου αυτοκινήτου για τη Ford, αφού θα είναι διαθέσιμο σε 80 αγορές σε όλες τις ηπείρους.


Κινητήρας-Επιδόσεις: Μόνο 3,3 λτ./100 χλμ. και μηδενικά τέλη

Ο πετρελαιοκινητήρας 1,6 TDCi που κινεί το Fiesta ενσωματώνει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail, φίλτρο σωματιδίων εκπομπών πετρελαίου (DPFS) και η εξελιγμένο τούρμπο. Στην πράξη, το μοτέρ των 95 ίππων δεν νιώθει και πολύ άνετα στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις η βελόνα του στροφομέτρου περάσει τις 1.800 σ.α.λ αντεπιτίθεται με 200 Nm ροπής και δυναμικό τράβηγμα μέχρι και τον «κόφτη». Χρειάζονται 12,0 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα είναι 178 χλμ./ώρα. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου βοηθούν την κατανάλωση, όχι όμως τις ρεπρίζ. 


Εσωτερικό: Μοντέρνο και ποιοτικό

Η μοντέρνα σχεδίαση της καμπίνας δεν είχε λόγο για σοβαρές αλλαγές. Η βασική διάταξη και ο πίνακας οργάνων δεν διαφοροποιούνται. Το πάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό, το άγγιγμα του οποίου αφήνει καλή αίσθηση, κάτι που δεν μπορεί να ειπωθεί για τα σκληρά πλαστικά στο κάτω μέρος.


Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο και δυναμικό

O οδηγικός χαρακτήρας της diesel έκδοσης του Fiesta δικαίωσε τις προσδοκίες μας. Παρότι το εμπρόσθιο μέρος έχει βαρύνει λίγο, το πετρελαιοκίνητο Fiesta δεν έχει χάσει στο ελάχιστο τη συγκρότηση και το fun χαρακτήρα των βενζινοκίνητων εκδόσεων. Το πλαίσιο και το κάπως πιο βαρύ σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά σε σχέση με τα άλλα μικρά, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 18 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 30 Aπριλίου. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FORD,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FORD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα

Σε 6 εκδόσεις και με 8 χρόνια εγγύηση το Ford Focus στην Ελλάδα

Ξεπερνά κάθε εμπόδιο, νέο Ford Ranger, Το απόλυτο Pick-up

Οδηγούμε στη Μασσαλία το νέο ηλεκτρικό Ford Capri

Ford: «To Ranger EV θα είναι Gamechanger στα Pick-up»

Τι μεταχειρισμένο SUV 10ετίας παίρνω με 15.000 ευρώ;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι

Δοκιμή: CUPRA Leon αυτόματο με 150 άλογα και mild hybrid

Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα