ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Mercedes GLK 250 BlueTEC
Διαβάστηκε από 35665 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/6/2013
Από τη σχεδίαση μέσα και έξω, μέχρι την τετρακίνηση και τη δομή του κινητήρα, η ανανεωμένη Mercedes GLK ασπάζεται τις παραδοσιακές αξίες που έκαναν αγαπητή τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Ήταν το 2009, όταν η Mercedes με την παρουσίαση της GLK, αποφάσισε να «κατέβει» κατηγορία στα SUV. Παίζοντας μόνο με μεγάλα αμαξώματα μέχρι τότε, όπως ήταν η ML, η GL και η G-Wagen, η Mercedes έριξε τη GLK στην αρένα των μεσαίων SUV, να κονταροχτυπηθεί με τη δυνατή BMW X3. Το 2012 πέρασε ξώφαλτσα από το νυστέρι, για να αποκτήσει ελαφρώς αναβαθμισμένη εμφάνιση μέσα και έξω, ορισμένες μηχανικές αναβαθμίσεις και, κυρίως, μια πιο οικολογική γκάμα κινητήρων. 
Σήμερα, δοκιμάζουμε την πιο politically correct έκδοση του ανανεωμένου πολυτελούς SUV ανακαλύπτοντας από την αρχή αξίες που έχουν να κάνουν με την κίνηση παντός εδάφους και το αστέρι για οδηγό. Η τιμή της ανέρχεται στα 53.550 ευρώ περιλαμβάνοντας έναν πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. 

Εμφάνιση: Αυστηρές γραμμές, σύγχρονες λεπτομέρειες 
Σε μία εποχή που τα SUV έχουν «γλυκάνει» προσπαθώντας να το παίξουν συμβατά με μια πιο αστική καθημερινότητα, η GLK φαντάζει απρόσμενα αυστηρή. 

Με τετραγωνισμένο look και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες σχεδίασης, φωνάζει την καταγωγής της αλλά και την ιδιότητά της ως εκτός δρόμου εργαλείο. Στη μετά -facelift εποχή συναντάμε έναν νέο προφυλακτήρα μπροστά, με μακρόστενους προβολείς ομίχλης στα άκρα του και χρωμιωμένη πολυγωνική επιφάνεια. Έπειτα, αλλαγμένα είναι και τα εμπρόσθια φωτιστικά, με πιο δυναμική σχεδίαση και με ενσωματωμένα LED ημέρας. 

Φρεσκαρισμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά που έχουν στρογγυλέψει ελαφρώς, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας έχει και αυτός ανανεωθεί, διαθέτοντας πλέον μια χρωμιωμένη ποδιά που συμβάλλει στο γενικότερο δυναμισμό.

Εσωτερικό – χώροι: Κορυφαία ποιότητα & άνεση
Η τετραγωνισμένη λογική αποτυπώνεται και στο εσωτερικό, όπου τις αυστηρές εντυπώσεις διασκεδάζουν οι στρογγυλοί αεραγωγοί, ο νέος πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι και οι φρέσκιες επενδύσεις στο ταμπλό. 
Από εκεί και πέρα, η ποιότητα έχει τον πρώτο λόγο, με το κορυφαίο φινίρισμα να χαρακτηρίζει τα αφρώδη πλαστικά παντού. 

Η συναρμογή είναι κορυφαία, τα υλικά προσεγμένα, ο διάκοσμος κομψός. Χώροι υπάρχουν πολλοί και για μικροαντικείμενα (με εξαίρεση αυτούς στις πόρτες) και για επιβάτες και αποσκευές (από 450 λίτρα). Επίσης, υπάρχει άπλετη ορατότητα και μια αίσθηση άνεσης που εξασφαλίζει το ψηλό ταβάνι. 
Ωστόσο, η θέση οδήγησης θέλει συνήθεια, ειδικά ως προς τη χρήση των (δύο) πεντάλ. 

Η τετραγωνισμένη λογική αποτυπώνεται και στο εσωτερικό, όπου τις αυστηρές εντυπώσεις διασκεδάζουν οι στρογγυλοί αεραγωγοί, ο νέος πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι και οι φρέσκιες επενδύσεις στο ταμπλό. 
Από εκεί και πέρα, η ποιότητα έχει τον πρώτο λόγο, με το κορυφαίο φινίρισμα να χαρακτηρίζει τα αφρώδη πλαστικά παντού. 

Η συναρμογή είναι κορυφαία, τα υλικά προσεγμένα, ο διάκοσμος κομψός. Χώροι υπάρχουν πολλοί και για μικροαντικείμενα (με εξαίρεση αυτούς στις πόρτες) και για επιβάτες και αποσκευές (από 450 λίτρα). Επίσης, υπάρχει άπλετη ορατότητα και μια αίσθηση άνεσης που εξασφαλίζει το ψηλό ταβάνι. 
Ωστόσο, η θέση οδήγησης θέλει συνήθεια, ειδικά ως προς τη χρήση των (δύο) πεντάλ. 


Κινητήρας: Χαμηλή κατανάλωση – κορυφαία ροπή
Για ένα μεγάλο μέρος του ολοκληρωμένου χαρακτήρα της GLK, υπεύθυνος είναι και ο κινητήρας. Πρόκειται για τον 2,2 diesel με 204 ίππους και την ασύλληπτη ροπή των 500 Nm. Με την προσθήκη του υγρού AdBlue που καθαρίζει ακόμα περισσότερο τα καυσαέρια, ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro6, αλλά και συμβατός με την πραγματικότητα. 

Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση των 6,1 λτ./100 χλμ. είναι απόλυτα εφικτή στο ταξίδι, ενώ η ροπή είναι εκεί όταν θες να πατήσεις γκάζι και να προσπεράσεις. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο έχει σχετικά κοντή κλιμάκωση, αλλά λειτουργεί πολιτισμένα και με ακρίβεια. Συνολικά, το μοτέρ είναι πολιτισμένο και ικανό να μεταφράσει σε αποτέλεσμα τις δυνατότητες του μοντέλου εντός και εκτός δρόμου. 

Στο δρόμο: Ικανή για όλα 
Πρόκειται για μία Mercedes με τα όλα της. Ανετη, με συγκρότηση και ωριμότητα σε όλες τις οδηγικές περιστάσεις. Με βάση ένα γρανιτένιο πλαίσιο, αυτή η GLK έχει και ένα-δύο άλλα καλούδια που βοηθάνε πολύ. Όπως το νέο σύστημα διεύθυνσης με σαφή απόκριση και πλούσια πληροφόρηση.

 Η ανάρτηση εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα αυτόματης απόσβεσης των αμορτισέρ (Agility Control) που «ισιώνει» τα πράγματα στις στροφές και τις αλλαγές πορείας, βοηθώντας τη GLK να κρύβει το βάρος της και να στρίβει με ακρίβεια και αυτοπεποίθηση. Τέλος, είναι η εξαιρετική τετρακίνηση. Το μόνιμο 4Matic μαζεύει τα πάντα στο δρόμο και έξω από αυτόν, αφήνοντας τον οδηγό να παίζει στο γαρμπίλι με ασφάλεια και εξασφαλίζοντας απρόσκοπτη κίνηση εκεί όπου το απλό crossover θα τερματίσει. 

Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καθόλου θορύβους από την τετρακίνηση, αλλά μια κάποια αντίσταση από τον αέρα στις ψηλές ταχύτητες (λόγω σχήματος), η GLK είναι ιδανική για το ταξίδι με όλα και όλους μέσα. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: MERCEDES GLK,

περισσότερα νέα & άρθρα »
MERCEDES - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Mercedes E 220 d | Κυριλέ diesel που ταξιδεύει με 5 λτ./100 χλμ.

Πρώτες εικόνες από τις δοκιμές της νέας Mercedes GLB

Mercedes GLB 220 d 4MATIC: Το καλύτερο diesel SUV σε αξιολόγηση

Mercedes: Πήρε έγκριση το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3

Χριστουγεννιάτικα δώρα Mercedes: Για προστασία, στυλ και απόδοση

Η ηλεκτρική Mercedes CLA θα κάνει 1.270 χλμ. με δύο 10λεπτες φορτίσεις

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;

Δοκιμή: Αυτόματο Ford Kuga βενζίνης, με 186 άλογα

Δοκιμή: Jeep Renegade 1,5 mild hybrid με 130 ίππους

Δοκιμή: Νέο MG ZS, μεγαλύτερο και μόνο υβριδικό