Κάνε το όπως θέλεις… Με τις επιλογές εξατομίκευσης που προσφέρουν τα Nissan Juke και Renault Captur μπορείτε να είστε ήσυχοι πως δύσκολα θα βρείτε ένα ίδιο στο δρόμο… Δείτε όλες τις επιλογές! Εσείς ποια θα διαλέγατε;
Τα μικρά SUV/crossover της αγοράς σήμερα, όπως και αρκετά μικρά ενισχύουν τον ευχάριστο και νεανικό τους χαρακτήρα μέσω της «εξατομίκευσης» που προσφέρουν. Το νέο Νissan Juke και το άρτι αφιχθέν Renault Captur είναι τα δύο νεότερα SUV που στηρίζονται και στην εξατομίκευση, προσφέροντας αμφότερα πολλές επιλογές για να το διαμορφώσει κανείς σύμφωνα με τα προσωπικά του γούστα.
Ναι, τα φτιάχνεις αλλά τα χρυσοπληρώνεις. Τουλάχιστον για το Captur που το έχω ψάξει, οποιοδήποτε χρώμα είναι έξτρα (δωρεάν είναι μόνο ένα ξεπλυμένο μπλε). Αν θέλεις και διχρωμία, πληρώνεις αρκετά παραπάνω. Αν θέλεις και τις χρωμιομένες λεπτομέριες, πληρώνεις ακόμη περισσότερα! Στη βασική έκδοση παίρνεις έναν κουβά με 4 ρόδες. Για να το κάνεις αυτοκίνητο θα ξεπεράσεις τις 21-22 χιλιάδες. Αν θέλεις και 1.5 πετρέλαιο με 115 ίππους, λες και είναι πολυτέλεια, θα πας στις 26.000! Ενώ στην προηγούμενη γενιά η κάμερα οπισθοπορείας και η πλοήγηση GPS ήταν μέσα στις μεσαίες εκδόσεις, τώρα πρέπει να πάρεις την καλή έκδοση ή τα πληρώνεις έξτρα που πάλι φτάνεις στο ίδιο σχεδόν ποσό. Και μετά διαβάζεις τα άρθρα με τις δοκιμές τα οποία γράφουν ότι έρχεται πολλά συστήματα ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Γυμνό μεν, με ασφάλεια δε. Α και η προειδοποίηση τυφλού σημείου είναι έξτρα, ακόμη και σε καλή έκδοση. Τα ίδια κάνει και η Skoda. Ξεκινάς από τις 16.000 και για να το κάνεις αυτοκίνητο πας πάνω από 25.000.
Ναι, τα φτιάχνεις αλλά τα χρυσοπληρώνεις. Τουλάχιστον για το Captur που το έχω ψάξει, οποιοδήποτε χρώμα είναι έξτρα (δωρεάν είναι μόνο ένα ξεπλυμένο μπλε). Αν θέλεις και διχρωμία, πληρώνεις αρκετά παραπάνω. Αν θέλεις και τις χρωμιομένες λεπτομέριες, πληρώνεις ακόμη περισσότερα! Στη βασική έκδοση παίρνεις έναν κουβά με 4 ρόδες. Για να το κάνεις αυτοκίνητο θα ξεπεράσεις τις 21-22 χιλιάδες. Αν θέλεις και 1.5 πετρέλαιο με 115 ίππους, λες και είναι πολυτέλεια, θα πας στις 26.000! Ενώ στην προηγούμενη γενιά η κάμερα οπισθοπορείας και η πλοήγηση GPS ήταν μέσα στις μεσαίες εκδόσεις, τώρα πρέπει να πάρεις την καλή έκδοση ή τα πληρώνεις έξτρα που πάλι φτάνεις στο ίδιο σχεδόν ποσό. Και μετά διαβάζεις τα άρθρα με τις δοκιμές τα οποία γράφουν ότι έρχεται πολλά συστήματα ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Γυμνό μεν, με ασφάλεια δε. Α και η προειδοποίηση τυφλού σημείου είναι έξτρα, ακόμη και σε καλή έκδοση. Τα ίδια κάνει και η Skoda. Ξεκινάς από τις 16.000 και για να το κάνεις αυτοκίνητο πας πάνω από 25.000.