Το νέο Renault Captur διαμορφώνει 90 διαφορετικούς συνδυασμούς για να βρείτε ή να «φτιάξετε» αυτό που επιθυμείτε.
Renault Captur: Με 90 διαφορετικούς συνδυασμούς
20.517 Επισκέψεις στο άρθρο
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δώσει και η Renault στις επιλογές εξατομίκευσης του νέου της Captur μετρώντας συνολικά 90 διαφορετικούς συνδυασμούς μέσα από τους οποίους μπορεί να επιλέξει κανείς. Ξεκινώντας από το εξωτερικό του, το νέο κομψό Captur προσφέρει 36 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς με ή χωρίς διαφορετικής απόχρωσης οροφή. Αυτή μπορεί να επιλεχθεί ξεχωριστά με λευκό, ασημί, μαύρο ή πορτοκαλί χρώμα, δίδοντας έτσι την δυνατότητα να το επιλέξεις ακριβώς στον χρωματισμό που θες και που θα είναι πραγματικά ξεχωριστός.
Επιπλέον μπορεί κανείς να επιλέξει και ένα από τα 5 χρώματα για την «πινελιά» στα μαρσπιέ (λευκό, μπλε, κόκκινο, πορτοκαλί, κάραμελ), ενώ η εξωτερική εμφάνιση διαφοροποιείται και από την επιλογή σε μεγάλη ποικιλία ζαντών 16 ή 17 ιντσών. Η Renault προσφέρει επιπλέον στη λίστα με τα αξεσουάρ και «σκαλοπάτια» εισόδου στα πλαϊνά του Captur, άλλο ένα στοιχείο που μπορεί να το διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα, τονίζοντας παράλληλα και τον crossover χαρακτήρα του.
Εσωτερικό: 6 χρωματικοί συνδυασμοί επενδύσεων και 4 λεπτομερειών
Στο εσωτερικό ανάλογα με την έκδοση υπάρχει δυνατότητα επιλογής διαφορετικού χρώματος επενδύσεων και συνδυασμών (μαύρο με λευκό, μαύρο-πορτοκαλί, μαύρο-μπλε, μπλε-μαύρο, μαύρο-πορτοκαλί και λευκό-μαύρο), ενώ η εικόνα ενισχύεται από τη δυνατότητα επιλογής και διαφορετικού περιγράμματος μεταξύ 4 χρωμάτων (μπλε, κάραμελ, κόκκινο, ή χρωμίου).
Ναι, τα φτιάχνεις αλλά τα χρυσοπληρώνεις. Τουλάχιστον για το Captur που το έχω ψάξει, οποιοδήποτε χρώμα είναι έξτρα (δωρεάν είναι μόνο ένα ξεπλυμένο μπλε). Αν θέλεις και διχρωμία, πληρώνεις αρκετά παραπάνω. Αν θέλεις και τις χρωμιομένες λεπτομέριες, πληρώνεις ακόμη περισσότερα! Στη βασική έκδοση παίρνεις έναν κουβά με 4 ρόδες. Για να το κάνεις αυτοκίνητο θα ξεπεράσεις τις 21-22 χιλιάδες. Αν θέλεις και 1.5 πετρέλαιο με 115 ίππους, λες και είναι πολυτέλεια, θα πας στις 26.000! Ενώ στην προηγούμενη γενιά η κάμερα οπισθοπορείας και η πλοήγηση GPS ήταν μέσα στις μεσαίες εκδόσεις, τώρα πρέπει να πάρεις την καλή έκδοση ή τα πληρώνεις έξτρα που πάλι φτάνεις στο ίδιο σχεδόν ποσό. Και μετά διαβάζεις τα άρθρα με τις δοκιμές τα οποία γράφουν ότι έρχεται πολλά συστήματα ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Γυμνό μεν, με ασφάλεια δε. Α και η προειδοποίηση τυφλού σημείου είναι έξτρα, ακόμη και σε καλή έκδοση. Τα ίδια κάνει και η Skoda. Ξεκινάς από τις 16.000 και για να το κάνεις αυτοκίνητο πας πάνω από 25.000.
Ναι, τα φτιάχνεις αλλά τα χρυσοπληρώνεις. Τουλάχιστον για το Captur που το έχω ψάξει, οποιοδήποτε χρώμα είναι έξτρα (δωρεάν είναι μόνο ένα ξεπλυμένο μπλε). Αν θέλεις και διχρωμία, πληρώνεις αρκετά παραπάνω. Αν θέλεις και τις χρωμιομένες λεπτομέριες, πληρώνεις ακόμη περισσότερα! Στη βασική έκδοση παίρνεις έναν κουβά με 4 ρόδες. Για να το κάνεις αυτοκίνητο θα ξεπεράσεις τις 21-22 χιλιάδες. Αν θέλεις και 1.5 πετρέλαιο με 115 ίππους, λες και είναι πολυτέλεια, θα πας στις 26.000! Ενώ στην προηγούμενη γενιά η κάμερα οπισθοπορείας και η πλοήγηση GPS ήταν μέσα στις μεσαίες εκδόσεις, τώρα πρέπει να πάρεις την καλή έκδοση ή τα πληρώνεις έξτρα που πάλι φτάνεις στο ίδιο σχεδόν ποσό. Και μετά διαβάζεις τα άρθρα με τις δοκιμές τα οποία γράφουν ότι έρχεται πολλά συστήματα ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Γυμνό μεν, με ασφάλεια δε. Α και η προειδοποίηση τυφλού σημείου είναι έξτρα, ακόμη και σε καλή έκδοση. Τα ίδια κάνει και η Skoda. Ξεκινάς από τις 16.000 και για να το κάνεις αυτοκίνητο πας πάνω από 25.000.