To Juke ήταν ένα από τα πρώτα B-SUV μοντέλα της κατηγορίας και είχε και προσέφερε και στην πρώτη του γενιά πολλές επιλογές εξατομίκευσης.
Nissan Juke: Ο πρωτεργάτης στη 2η γενιά του
20.518 Επισκέψεις στο άρθρο
To Juke ήταν ένα από τα πρώτα B-SUV μοντέλα της κατηγορίας και είχε και προσέφερε και στην πρώτη του γενιά πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Περνώντας στην νέα δεύτερη γενιά του όμως, ο κατάλογος με τις επιλογές αυξήθηκε ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την δυναμική και ελκυστική του σχεδίαση. Η γκάμα του προσφέρει αρκετές επιλογές εξατομίκευσης και στις βασικές του εκδόσεις, ωστόσο η έκδοση N-Design έχει σχεδιαστεί ακριβώς για να τη διαμορφώσει κανείς όπως επιθυμεί. Σε αυτή την έκδοση λοιπόν τα χρώματα και οι συνδυασμοί τους ανέρχονται σε 15 διαφορετικές επιλογές με δυνατότητα επιλογής και διαφορετικής απόχρωσης οροφή (μαύρη, κόκκινη ή ασημί).
Εσωτερικό: Με 3 διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό της, αυτή η έκδοση προσφέρει 3 διαφορετικές επιλογές με λευκό, μαύρο ή πορτοκαλί επενδύσεις που αναδεικνύουν και εκεί τον ευχάριστο και νεανικό του χαρακτήρα. Φυσικά μεγάλη είναι και η γκάμα με τα αξεσουάρ για όλες τις εκδόσεις του, ικανά να διαμορφώσουν ένα ακόμα πιο ξεχωριστό Juke, ενώ τέλος, δίδεται η δυνατότητα επιλογής ζαντών 17 ή 19 ιντσών.
Ναι, τα φτιάχνεις αλλά τα χρυσοπληρώνεις. Τουλάχιστον για το Captur που το έχω ψάξει, οποιοδήποτε χρώμα είναι έξτρα (δωρεάν είναι μόνο ένα ξεπλυμένο μπλε). Αν θέλεις και διχρωμία, πληρώνεις αρκετά παραπάνω. Αν θέλεις και τις χρωμιομένες λεπτομέριες, πληρώνεις ακόμη περισσότερα! Στη βασική έκδοση παίρνεις έναν κουβά με 4 ρόδες. Για να το κάνεις αυτοκίνητο θα ξεπεράσεις τις 21-22 χιλιάδες. Αν θέλεις και 1.5 πετρέλαιο με 115 ίππους, λες και είναι πολυτέλεια, θα πας στις 26.000! Ενώ στην προηγούμενη γενιά η κάμερα οπισθοπορείας και η πλοήγηση GPS ήταν μέσα στις μεσαίες εκδόσεις, τώρα πρέπει να πάρεις την καλή έκδοση ή τα πληρώνεις έξτρα που πάλι φτάνεις στο ίδιο σχεδόν ποσό. Και μετά διαβάζεις τα άρθρα με τις δοκιμές τα οποία γράφουν ότι έρχεται πολλά συστήματα ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Γυμνό μεν, με ασφάλεια δε. Α και η προειδοποίηση τυφλού σημείου είναι έξτρα, ακόμη και σε καλή έκδοση. Τα ίδια κάνει και η Skoda. Ξεκινάς από τις 16.000 και για να το κάνεις αυτοκίνητο πας πάνω από 25.000.
Ναι, τα φτιάχνεις αλλά τα χρυσοπληρώνεις. Τουλάχιστον για το Captur που το έχω ψάξει, οποιοδήποτε χρώμα είναι έξτρα (δωρεάν είναι μόνο ένα ξεπλυμένο μπλε). Αν θέλεις και διχρωμία, πληρώνεις αρκετά παραπάνω. Αν θέλεις και τις χρωμιομένες λεπτομέριες, πληρώνεις ακόμη περισσότερα! Στη βασική έκδοση παίρνεις έναν κουβά με 4 ρόδες. Για να το κάνεις αυτοκίνητο θα ξεπεράσεις τις 21-22 χιλιάδες. Αν θέλεις και 1.5 πετρέλαιο με 115 ίππους, λες και είναι πολυτέλεια, θα πας στις 26.000! Ενώ στην προηγούμενη γενιά η κάμερα οπισθοπορείας και η πλοήγηση GPS ήταν μέσα στις μεσαίες εκδόσεις, τώρα πρέπει να πάρεις την καλή έκδοση ή τα πληρώνεις έξτρα που πάλι φτάνεις στο ίδιο σχεδόν ποσό. Και μετά διαβάζεις τα άρθρα με τις δοκιμές τα οποία γράφουν ότι έρχεται πολλά συστήματα ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Γυμνό μεν, με ασφάλεια δε. Α και η προειδοποίηση τυφλού σημείου είναι έξτρα, ακόμη και σε καλή έκδοση. Τα ίδια κάνει και η Skoda. Ξεκινάς από τις 16.000 και για να το κάνεις αυτοκίνητο πας πάνω από 25.000.