DS 4 Crossback 1,2 PureTech 130 PS So Chic
Η πιο premium πρόταση της ομίλου PSA στην κατηγορία είναι το DS 4 Crossback το οποίο έρχεται στην τιμή των 21.780 ευρώ με τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης του PSA με απόδοση 130 ίππων, ο οποίος χαρίζει στο γαλλικό μοντέλο πολύ καλές επιδόσεις. Θέλοντας να αναδείξει τα στοιχεία πολυτέλειας που διακρίνουν τη φίρμα DS, η σχεδίαση είναι άκρως εκλεπτυσμένη και τα υλικά της καμπίνας πολύς καλής ποιότητας.
Kia Sportage: 1,6 GDi 132 PS Upgrade & 1,7 D 115 PS Instyle
Το έτερο μοντέλο των μεσαίων crossover είναι το «ξαδελφάκι» του Tucson, Κia Sportage. Το Sportage διακρίνεται και εκείνο για τους μεγάλους του χώρους και την άνεση που προσφέρει, ενώ προσφέρεται τόσο σε έκδοση βενζίνης, με τον ίδιο κινητήρα που είδαμε και στο Tucson με κόστος 20.990 ευρώ, αλλά και με τον 1.700άρη diesel των 115 ίππων που τιμολογείται από 20.890 ευρώ, στην βασική έκδοση Instyle. Στην πρώτη περίπτωση το Sportage προσφέρεται στο δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο Upgrade.
Hyundai Tucson: 1,6 GDi 132 PS Comfort
Όπως το DS 4 Crossback, έτσι και το Hyundai Tucson είναι διαθέσιμο στο χρηματικό πλαίσιο που θέσαμε μόνο σε έκδοση βενζίνης και συγκεκριμένα με τον 1,6 λτ. GDi 132 ίππων στο πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο Comfort, με τιμή από 20.790 ευρώ. To Tucson διακρίνεται για την ελκυστική του σχεδίαση και τους μεγάλους του χώρους, με τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ να αγγίζει τα 513 λτ.
Nissan Qashqai: 1,2 DiG-T 115 PS Acenta & 1,5 dCi 110 PS Energy
Το Qashqai είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας των μικρομεσαίων crossover, με τη σχεδίασή του να διαμορφώνει ένα σύγχρονο και επιβλητικό προφίλ. Στο δρόμο είναι ιδιαίτερα άνετο και ασφαλές ενώ γενικότερα διακρίνεται για τους μεγάλους του εσωτερικούς χώρους και την αξιοπιστία του, ενώ μετά την πρόσφατη ανανέωσή του, αναβαθμίστηκε αισθητά σε οδική συμπεριφορά και στην ποιότητα κατασκευής. Με 21.290 ευρώ αγοράζετε την έκδοση βενζίνης με 115 ίππους στο δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο Acenta και με 21.790 ευρώ τη βασική ντίζελ έκδοση με τον 1.500άρη dCi 110 ίππων.
Renault Kadjar: 1,2 TCe 120 PS Xpression & 1,5 dCi 110 PS Authentic
Στη λίστα μας θα συναντήσουμε και το μικρομεσαίο SUV της Renault, το Kadjar. Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το Qashqai παρουσιάζει παρόμοια χαρακτηριστικά με το ιαπωνικό μοντέλο και τα συνδυάζει με τη γαλλική του σχεδιαστική φινέτσα και τον high-tech αέρα στο εσωτερικό του. Όσον αφορά στην τιμή, από 20.990 ευρώ είναι διαθέσιμο με το ίδιο μοτέρ πετρελαίου του Qashqai στη βασική έκδοση, ενώ 200 ευρώ παραπάνω κοστίζει με τον κινητήρα βενζίνης 120 ίππων στην επόμενη της βασικής έκδοσης.
SEAT Ateca 1,0 TSI 115 PS Style Ecomotive
Το Ateca είναι το πρώτο SUV/crossover της SEAT και την βάζει δυνατά σε αυτή την κατηγορία, όντας ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο με εξαιρετική τιμή. Το όμορφο σχεδιαστικά Ateca είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και πρακτικό στο εσωτερικό του ενώ κερδίζει τον οδηγό του με την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά, όντας από τα πιο ασφάλτινα εστιασμένα crossover της κατηγορίας. Εφοδιασμένο με τον 1.000άρη TSI κινητήρα 115 ίππων και στην πλήρη έκδοση Style είναι διαθέσιμο από 21.545 ευρώ.
Skoda Karoq: 1,5 TSI 150 PS Ambition & 1,6 TDI 116 PS Ambition
Το νέο SUV της Skoda, το Karoq με μήκος 4.382 χλστ. μπαίνει ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία crossover, προσφέροντας μια ευρύχωρη καμπίνα επιβατών, η οποία είναι λιτή σε διάκοσμο και πολύ προσεγμένη σε ποιότητα. Σταθερό και απόλυτα ασφαλές στο δρόμο θα ικανοποιήσει με την οδηγική του αίσθηση. Με 21.900 ευρώ προσφέρεται ο 1.600άρης diesel με 116 ίππους, αλλά και ο 1.500άρης TSI των 150 ίππων, που υπόσχεται πολύ καλές επιδόσεις, αμφότεροι στο αρχικό εξοπλιστικό πακέτο Ambition.
Toyota C-HR 1,2T 116 PS C-ITY
Το προχωρημένο αισθητικά μοντέλο της Toyota, διακρίνεται για τη φουτουριστική και δυναμική του εξωτερική του σχεδίαση και το όμορφο και πολύ καλό ποιοτικά εσωτερικό του. Με τιμή από 20.520 ευρώ στη βασική έκδοση C-ITY, εφοδιάζεται με τον 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Toyota, που αποδίδει 116 ίππους και το κινεί αξιοπρεπώς, διαμορφώνοντας έτσι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας, με εστιασμένο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και σπορ προεκτάσεις υπό πίεση, ωστόσο δεν προορίζεται για εκτός ασφάλτου διαδρομές.
Ssangyong XLV: 1,6 128 PS DLX & 1,6 e-XDi 115 PS Base
Μετά το Tivoli, η SsangYong ρίχνει στην αγορά ακόμη ένα crossover, το XLV, το οποίο ουσιαστικά είναι μια επιμηκυμένη εκδοχή του πρώτου έχοντας έτσι το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία, που φτάνει τα 720 λτ. Το XLV υιοθετεί την ίδια, μοντέρνα, σχεδιαστική φιλοσοφία με το Tivoli εμφανίζοντας αρκετά δυναμική εικόνα και στιβαρό εσωτερικό. Στο χρηματικό μας όριο εξοπλίζεται με τα ίδια σύνολα που διαβάσατε στο Tivoli και τιμές από 20.880 ευρώ για την έκδοση βενζίνης DLX και από 20.650 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη έκδοση BASE αντίστοιχα.
Nissan X-Trail 1,6 DiG-T 163 PS Energy
Με όριο τα 22.000 ευρώ θα θεωρούσε κάποιος αδύνατον να υπάρχει crossover μεσαίας κατηγορίας σε αυτή τη λίστα, ωστόσο το X-Trail καταφέρνει να μπει οριακά (21.990 ευρώ). Μάλιστα αν προσθέσουμε το Juke και το Qashqai είναι το τρίτο μοντέλο της Nissan στο θέμα, γεγονός που αποδεικνύει τον VFM χαρακτήρα των crossover της ιαπωνικής φίρμας. Σε αυτό το ποσό προσφέρεται μάλιστα με τον πολύ ισχυρό κινητήρα βενζίνης 1,6 DiG-T των 163 ίππων, ο οποίος κινεί με χαρακτηριστική άνεση το 4,7 μέτρων αμάξωμα. Με βασιλικούς χώρους και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής το μόνο σίγουρο είναι πως ο αγοραστής του μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει.
Skoda Kodiaq 1,4 TSI 125 PS Ambition
Ακριβώς στο ψυχολογικό όριο των 22.000 ευρώ τιμολογείται το Skoda Kodiaq. Με διαστάσεις ανάλογες του X-Trail, άπλετους χώρους και ποιοτική κατασκευή, με έντονο High-tech προφίλ, ισχύει ότι και για το X-Trail. Αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του. Στη συγκεκριμένη τιμή εφοδιάζεται με τον 1.400άρη βενζινοκινητήρα του VW Group που αποδίδει 125 ίππους, στο πλούσιο εξοπλιστικό επίπεδο Ambition.
Είδα το karoq και το kodiaq, η ποιότητα των πλαστικών είναι τραγική. Έτριζε η πόρτα εσωτερικά, φοβόμουνα ότι θα μου μείνει στο χέρι το εσωτερικό πλαστικό της πόρτας. Δεν ξέρω τι λένε μηχανολογικά, αλλά η εμπειρία μου ήταν τραγική.
Επίσης παιδιά το φρέσκο kia s tonic πολύ όμορφο
Jeep Renegade δαγκωτό.
ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ SUZUKI ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΘΑΨΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ή ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΜΟΥ?!
Είδα το karoq και το kodiaq, η ποιότητα των πλαστικών είναι τραγική. Έτριζε η πόρτα εσωτερικά, φοβόμουνα ότι θα μου μείνει στο χέρι το εσωτερικό πλαστικό της πόρτας. Δεν ξέρω τι λένε μηχανολογικά, αλλά η εμπειρία μου ήταν τραγική.
Μοκκα δαγκωτο