Η 2η απόσυρση έκλεψε την παράσταση τη διετία 2009-10, όμως οι δημιουργίες της Alfa Romeo, το δεύτερο εξευρωπαϊσμένο Hyundai και μια φρέσκια χρηστική πρόταση της Skoda διαδραμάτισαν το δικό τους ρόλο. Μην ξεχνάμε και τα γενέθλια του autotriti.gr που έκλεισε τα 10 του χρόνια!
Ακόμη ένα ευρωπαϊκό Hyundai. To νέο i20
Η κορεατική φίρμα ήδη από το προηγούμενο έτος και με το i30 έχει ξεκινήσει την ευρωπαϊκή αντεπίθεσή της. Στα τέλη του 2008 παρουσιάζει στο Παρίσι την πρώτη γενιά του i20, η οποία ξεκινάει την εμπορική της πορεία το 2009. Το καλό value for money, οι χώροι για τους επιβάτες και η ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής κερδίζουν σύντομα την ανταπόκριση και εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού. Αναφορικά με τους κινητήρες, το μοντέλο βγαίνει με έναν κινητήρα 1.200 και ένα 1.400 κυβικών.,
Η 2η απόσυρση ξεκινά!
Λίγο πριν το καλοκαίρι του 2009 ξεκινάει για δεύτερη φορά στην ελληνική αγορά η απόσυρση παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων. Το μέτρο αμέσως δίνει ώθηση στην αγορά, αφού οι τιμές των αυτοκινήτων πέφτουν σημαντικά. Το μέτρο της απόσυρσης συνεχίστηκε με παρατάσεις έως και το 2016 και σε γενικές γραμμές κρίνεται επιτυχημένο, αφού το 90% των καινούριων αυτοκινήτων αποκτήθηκε μέσω απόσυρσης.
Η Alfa Romeo δημιουργεί. MiΤο και Giulietta
Η 2ετία 2009 – 2010 είναι πολύ σημαντική για την Alfa Romeo καθώς τότε μας παρουσιάζει δυο μοντέλα που την σημάδεψαν τα επόμενα χρόνια. Το 2009 παρουσιάζει την MiTo τα αρχικά της οποίας προέρχονται από τις λέξεις Milano και Torino και η οποία αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από την 8C Competizione. Το μοντέλο αμέσως κερδίζει τις εντυπώσεις με την σχεδίαση και την οδική του συμπεριφορά. Αμέσως μετά η ιταλική φίρμα παρουσιάζει την Giullietta μπαίνοντας έτσι στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων. Η μοντέρνα, ιταλική σχεδίαση, οι επιδόσεις και η σπορ οδική συμπεριφορά είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και την Giulietta.
Skoda Yeti: Το χρηστικό, μικρό οικογενειακό
Το Skoda Yeti παρουσιάστηκε το 2009 στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και παρά τη διαφορετική, πολυμορφική του σχεδίαση κέρδισε γρήγορα αρκετούς οπαδούς. Πλεονέκτημά του, βέβαια, ήταν οι μεγάλοι χώροι, οι compact διαστάσεις και οι μικρού κυβισμού κινητήρες. Μάλιστα, αξίζει να αναφέρουμε πως το γκρουπ του εμπιστεύθηκε πρώτο τόσο την πλατφόρμα του επόμενου VW Polo, όσο και τον 1.200άρη TSI που είχε εξελίξει εκείνη την εποχή. Η παραγωγή του σταμάτησε το 2017, όταν και αντικαταστάθηκε από το Skoda Karoq.
10 χρόνια www.autotriti.gr
To 2009 η ιστοσελίδα του AutoΤρίτη κλείνει 10 χρόνια συνεχούς ενημέρωσης και το γιορτάζει χαρίζοντας σε 10 υπερ-τυχερούς από 10.000 ευρώ! Μέχρι και σήμερα, το www.autotriti.gr είναι το νούμερο 1 αυτοκινητιστικό site, στις σελίδες του οποίου θα βρείτε πρώτοι τις δοκιμές των νέων μοντέλων, ειδήσεις για αυτό, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, τις τιμές & εκδόσεις, όπως φυσικά και πληθώρα ακόμη χρηστικών και συγκριτικών θεμάτων.