- Με σύστημα A.L.E.H αποφεύγοντας την ανύψωση.
- Δικάναλο ABS και σταμάτημα από τα 80 χλμ σε 31,8 δλ.
- Έγχρωμη οθόνη TFT οθόνη & ενσωματωμένος συναγερμός.
- Στενή σιλουέτα και χώρος για Full Face κάτω από τη σέλα.
Με κινητήρα 12,3 ίππων, σύστημα A.L.E.H. και Traction Control
Στην καρδιά του SYM ADX 125 βρίσκεται ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας 124,7cc, ο οποίος αποδίδει 12,3 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 11,5 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Εφοδιάζεται με το πατενταρισμένο σύστημα A.L.E.H. (Anti-Lift Engine Hanger System), το οποίο μειώνει την συμπίεση της πίσω ανάρτησης στο άνοιγμα του γκαζιού, αποτρέποντας έτσι την απότομη ανύψωση του μπροστινού μέρους του Scooter και συμβάλει στην οδηγική άνεση. Ο ψεκασμός έρχεται από την Continental και σε συνδυασμό με το σύστημα Start & Stop κρατάει την κατανάλωση σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Οι μετρήσεις του Moto Τρίτη σε πραγματικές, μικτές συνθήκες έδειξαν ότι το ADX 125 καταναλώνει 2,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ., κάτι που σε συνδυασμό με το μεγάλο ντεπόζιτο των 15 λίτρων, προσφέρει μια αυτονομία που αγγίζει τα 550 χιλιόμετρα! Σε επίπεδα τελικής, το ADX 125 φτάνει τα 113 χλμ./ώρα, ενώ εξοπλίζεται μέχρι και με Traction Control, για να μην έχεις ποτέ να αντιμετωπίσεις κάποιο γλίστρημα του πίσω τροχού.
Δικάναλο ABS και σταμάτημα από τα 80 χλμ σε 31,8 δλ.
Ο νόμος ορίζει ότι μόνο τα δίκυκλα άνω των 125cc είναι αναγκαστικό να έχουν ABS, όμως όλο και περισσότεροι κατασκευαστές – αναγνωρίζοντας τη μεγάλη συμβολή αυτού του συστήματος στην ασφάλεια κατά την οδήγηση – το χρησιμοποιούν και στα 125άρια τους. H SYM για παράδειγμα εξοπλίζει το ADX 125 με δικάναλο ABS της Continental, κάτι που σημαίνει ότι κανείς από τους δύο τροχούς δεν θα μπλοκάρει ποτέ. Οι δαγκάνες πιάνουν πάνω σε μεγάλα δισκόφρενα (260mm μπροστά και 233mm πίσω) και οι μετρήσεις του Moto Τρίτη δείχνουν ότι χρειάζονται 31,8” για να ακινητοποιηθεί πλήρως το ADX 125 από τα 80 χλμ./ώρα, μια επίδοση πολύ καλή για την κατηγορία.
Έγχρωμη οθόνη TFT οθόνη & ενσωματωμένος συναγερμός
Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης, η οποία έχει τρία διαφορετικά Interfaces και διαθέτει πληθώρα πληροφοριών και αυτόματη προσαρμογή στις φωτιστικές συνθήκες του περιβάλλοντος (μέρα/νύχτα). Στο κομμάτι του εξοπλισμού η SYM δεν «τσιγκουνεύτηκε», καθώς το ADX 125 διαθέτει Keyless σύστημα εκκίνησης, LED προβολείς με ενσωματωμένα φώτα ημέρας (DRL), θύρα USB για την φόρτιση των συσκευών του αναβάτη και κεντρικό σταντ. Εντυπωσιακή είναι η ύπαρξη ενσωματωμένου συναγερμού, ώστε ο αναβάτης να νιώθει περαιτέρω ασφάλεια ακόμα και αν αναγκάζεται, όπως πολλοί από εμάς, να παρκάρει το Scooter του σε εξωτερικό χώρο.
Στενή σιλουέτα και χώρος για Full Face κάτω από τη σέλα
Πολύ σημαντικό για ένα Scooter πόλης είναι να έχει μαζεμένες διαστάσεις για να μην κολλάει στην κίνηση. Με πλάτος μόλις 780mm, το ADX 125 έχει την απαραίτητη στενή σιλουέτα, ενώ λόγω της σχεδίασής του δείχνει πιο μεγάλο και εντυπωσιακό, σαν Scooter μεγαλύτερης κατηγορίας. Παρά τις «μικρές» διαστάσεις του, ο αναβάτης δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα χώρου, καθώς το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι τοποθετημένο αρκετά ψηλά ώστε να αφήνει χώρο για τα πόδια, ενώ η σέλα είναι άνετη, με ικανοποιητική ποσότητα αφρώδους. Ο χώρος από κάτω της είναι μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς στα 30 λίτρα του μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος. Το ύψος της σέλας είναι στα 810mm από το έδαφος, ενώ το συνολικό βάρος του ADX 125, με γεμάτο το ντεπόζιτο φτάνει τα 153 κιλά.