Η Mustang Mach-E είναι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Ford. Σχεδιαστικά μπορεί να συνδέεται άμεσα με το θρυλικό σπορ αυτοκίνητο της αμερικάνικης φίρμας, αλλά έρχεται να συμβολίσει την αρχή μιας νέας εποχής για την Ford. Τι επιδόσεις έχει;
Ford Mustang Mach-E
1.537.893 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)
Το όνομα Mustang παραπέμπει στο θρυλικό pony car, όμως η προσθήκη του γράμματος Ε στο τέλος δημιουργεί κατι το νέο, το εντελώς φρέσκο, ένα κομψό crossover με επιθετική όψη και μια πλήρως κλειστή μάσκα για να δείξει την ηλεκτρική φύση του. Ο λόγος για την Mustang Mach-E που θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες από τα τέλη του έτους.
Αναφορικά με τη σχεδίαση, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα LED φώτα, αλλά και η δυναμική μάσκα. Από εκεί και πέρα, οι απαλής σχεδίασης καμπύλες είναι μέρος που συναντούμε και στο προφίλ του αυτοκινήτου καθώς πηγαίνουμε προς τα πίσω, όπου αρχικά βλέπουμε τα διογκωμένα φτερά. Το πίσω άκρο επωφελείται από μία αεροτομή που έρχεται ως συνέχεια της κεκλιμένης οροφής, ενώ τα οπίσθια φωτιστικά σώματα της Mustang έρχονται αυτούσια, αλλά λίγο μεγαλύτερα και στην SUV έκδοση του «Pony».
Το εσωτερικό της Mustang Mach-E χαρακτηρίζεται από ανάλαφρη σχεδίαση και ευφυή λειτουργικότητα. Αρχικά να πούμε πως η Ford υποστηρίζει ότι στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν μέχρι και πέντε ενήλικες, ενώ άφθονος είναι και ο χώρος αποσκευών πίσω αλλά και μπροστά. Έπειτα, σύμφωνα με τη μάρκα, εκτός από τον εμπρός αποθηκευτικό χώρο 100 λίτρων με σύστημα αποστράγγισης νερού, ο πίσω προσφέρει χωρητικότητα που φτάνει τα 402 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, η Mustang Mach-E παρέχει 1.420 λίτρα. Την ίδια στιγμή, το «αιωρούμενο» και αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο λειτουργεί και ως αποθηκευτικός χώρος για τσάντες ή πορτοφόλια.
Σε ό,τι αφορά τα πιο εμφανή χαρακτηριστικά οι επιβάτες θα δουν ένα αυτοτελές σύνολο ψηφιακών οργάνων 10,2 ιντσών. Όμως αυτό που «κλέβει» την προσοχή είναι η κάθετα τοποθετημένη οθόνης αφής 15,5 ιντσών για το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας. Το σύστημα λανσάρει επίσης ασύρματη συμβατότητα με Apple CarPlay, Android Auto και AppLink από smartphones και άλλες φορητές συσκευές. Αλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα κομψό ταμπλό με λεπτούς αεραγωγούς και διακοσμητικά στοιχεία όπως το αλουμίνιο. Μεγάλος είναι και ο κατάλογος του προαιρετικού εξοπλισμού, όπου μπορούμε μεταξύ άλλων μπορούμε να βρούμε σύστημα ήχου της Bang & Olufsen με 10 ηχεία, μία πανοραμική γυάλινη οροφή, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και πεντάλ αλουμινίου.
Η πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου γίνεται με την υιοθέτηση της τεχνολογίας «Phone As A Key», όπου με τη χρήση Bluetooth, το όχημα μπορεί να ανιχνεύει τα smartphone των ιδιοκτητών καθώς πλησιάζουν το όχημα ξεκλειδώνοντας τις πόρτες της Mustang Mach-E και επιτρέποντας την εκκίνηση χωρίς να χρειαστεί να βγάλουν το τηλέφωνό τους από την τσέπη ή να χρησιμοποιήσουν κλειδί.
Όταν έρθει στην αγορά στα τέλη του 2020, η Mustang Mach-E θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου (standard range 75,7 kWh και extended range 98,8 kWh) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρων σταθερού μαγνήτη. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach‑E αναμένεται να εξασφαλίζει με μια φόρτιση ηλεκτρική αυτονομία έως και 600 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον WLTP. Το μοντέλο με την ίδια μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm. Η Ford προσφέρει επίσης μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων. Η Mustang Mach-E GT ολοκληρώνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δλ., αποδίδοντας ισχύ 465 ίππων και ροπή 830 Nm ροπής.
Η Mustang Mach-E διαθέτει τρία μοναδικά προφίλ οδήγησης – τα Whisper, Engage και Unbridles – με το καθένα να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του οχήματος. Παράλληλα θα διατίθεται με τις νέες, αλουμινένιες δαγκάνες υψηλών επιδόσεων Flexira της Brembo, ενώ η Mustang Mach-E GT εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα ανάρτησης MagneRide.
Αναφορικά με τη φόρτιση, η Ford προσφέρει μία λύση επιτοίχιου φορτιστή (Wallbox) με πέντε φορές μεγαλύτερη ισχύ φόρτισης σε σχέση με μία οικιακή πρίζα. Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές μπορούν να εξασφαλίσουν μέση αυτονομία 62 χλμ. ανά ώρα φόρτισης στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς. Το καλώδιο οικιακής φόρτισης μπορεί να προσφέρει, κατά μέσο όρο, αυτονομία της τάξης των 14 χλμ. ανά ώρα φόρτισης, χρησιμοποιώντας μία κλασική οικιακή ηλεκτρική πρίζα ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Τέλος παρών είναι και το δίκτυο φόρτισης FordPass Charging Network, στο οποίο μέσω της εφαρμογής FordPass θα προσφέρει στους πελάτες πρόσβαση στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό - και ταχέως αναπτυσσόμενο - δίκτυο των 125.000 και πλέον δημόσιων σταθμών φόρτισης που βρίσκονται σε 21 χώρες.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)