Θα έλεγε κανείς πως η Μercedes δεν θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα πιο πολυτελές αυτοκίνητο από τη νέας γενιάς S-Class αλλά τελικά αυτό δεν ισχύει. Η υπέρ-πολυτελής Maybach έκδοση της τεχνολογικής ναυαρχίδας της γερμανικής φίρμας κάνει το ντεμπούτο της προσφέροντας νέα επίπεδα άνεσης και τα τελευταία συστήματα τεχνολογίας που έχει στην διάθεσή της η Mercedes.
To μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 18 εκατοστά σε σχέση με την S-Class, ώστε οι πίσω επιβάτες να έχουν ακόμη περισσότερο χώρο για τα πόδια τους. Οι καινοτομίες ωστόσο ξεκινούν πριν ακόμα ο επιβάτης εισέλθει μέσα το όχημα καθώς, πλέον, με ένα κουμπί πάνω στο κλειδί, το αυτοκίνητο μπορεί να ανοίξει την πόρτα μόνο, αφού πρώτα ελέγξει πως είναι ασφαλές να το κάνει. Μέσα την καμπίνα, αφού ο πίσω επιβάτης κλείσει μια μια απλή κίνηση του χεριού του την πόρτα, ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα καθίσματα που προσφέρουν πλήθος λειτουργιών τον υποδέχονται, με τον προαιρετικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει μια σειρά από καλούδια όπως ειδικό φινίρισμα από ξύλο, ψυγείο για σαμπάνια κ.α.
Ακόμα, στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται 5 οθόνες για το σύστημα infotainment. Μία 12,8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, μια με 12,3 ίντσες που αφορά τον πίνακα οργάνων, δύο 11,6 ιντσών οθόνες βρίσκονται πίσω από κάθε μπροστινό κάθισμα για την διασκέδαση των επιβατών, ενώ τέλος, άλλη μία ακόμη αποσπώμενη οθόνη βρίσκεται στο κέντρο του πίσω μέρους της καμπίνας. Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως η Mercedes έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην «αποστείρωση» της καμπίνας από εξωτερικούς ήχους χρησιμοποιώντας μια νέα τεχνολογία που «ακυρώνει» τους ενοχλητικούς θορύβους πριν αυτοί φτάσουν στο αυτί του επιβάτη.
Πρώτη επιλογή στην γκάμα κινητήριων συνόλων της Μercedes-Maybach S-Class είναι η έκδοση S 580 4Μatic που αποτελείται από έναν ήπια υβριδικό V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων με ισχύ 496 άλογα και 700 Nm ροπής με το ηλεκτρικό σύστημα των 48V να προσφέρει επιπλέον 21 άλογα για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αργότερα, φημολογείται πως θα προστεθεί μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση με V12 κινητήρα που θα ξεπερνά τα 600 άλογα σε ιπποδύναμη αλλά και μια Plug-in υβριδική έκδοση που θα έχει ως βάση τον εξακύλινδρο σε σειρά 3λιτρο κινητήρα που έχει στην φαρέτρα της.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)